Hop til indhold

Ny lille franskmand...


Lisbeth Storm
 Share

Recommended Posts

Hvor er han sød :hjerte: Stort tillykke med ham.

 

Jeg glæder mig til at se mange flere billeder af ham - og til at følge ham på rally-banerne som hans storebror :blink: :-D

 

 

Tusind tak..:-D

Lige så snart der er faldet lidt ro over det lille hjem så jeg også ud med Eddie igen og lidt sjovt er faktisk at en af Boss' søstre kommer til at bo hos en pige som også går til Rally med hendes første bulldog. Det er lidt pudsigt når der ikke er sååå mange franske på Rally banerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Åårrrh så kom han hjem :hjerte: :hjerte: :hjerte:

 

 

Hii denne her tråd ser jeg frem til efterhånden som du får lagt billeder og historier ind....dagligt forventes det altså! :klap:

 

Uh..:engel: så må jeg hellere igang med at få taget nogle gode billeder men GISP sådan nogle hvalpe...altså.. de vil jo ikke stå stille til at få taget billeder :blink::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh..:engel: så må jeg hellere igang med at få taget nogle gode billeder men GISP sådan nogle hvalpe...altså.. de vil jo ikke stå stille til at få taget billeder :blink::blink:

 

Ja, de står/sidder ikke stille længe ad gangen. Maggie tror, at mobilen skal apporteres når jeg forsøger at tage billeder med den :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...