Hop til indhold

Nu sover hun endelig ........


a9
 Share

Recommended Posts

  • Svar 79
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst snevinter
Jeg har vist det i 14 dage:mrgreen:

 

Endelig kom det frem a9, nu må jeg gerne juble og spørge til søde og smukke Jacki.

 

:evil: næste gang kan du godt lige give os nogle hints!

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Stort, stort, STORT tillykke med hende - hun ser intet mindre end yndig ud :lun:

 

Glæder mig til de hvalpebilleder du må love at sætte ind, når ørerne begynder at rejse sig.... der er intet mere nuser end sådanne hvalpehoveder, med ører der ikke ved om de vil ligge ned eller stritte :lun::lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Neeiiiii A9, hun er da bare for skøn! :hjerte::lun: Hvordan har du kunnet holde det hemmeligt?? Og HVORFOR??? :shock: Det er da sådan noget vi har KRAV på at vide herinde!!!! :bigsmile:

 

KÆMPE tillykke med hende! :-D Og se så at få sat hastigheden op på det internet igen, så du ikke har den dårlige undskyldning for ikke at tæppebombe os med billeder! :klovn:

Vi vil se billeder!!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Et kæmpe tillykke med din lille schæfertøs, hvor er hun dog sød. b191.gif Men jeg tror vi skal have indført bøder til folk der holder sådanne hemmeligheder tilbage fra offentligheden,.... og så nogle mindre til dem der ikke kan finde ud af at sladre.

 

Super billeder, som vi gerne vil have flere af. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Neeiiiii A9, hun er da bare for skøn! :hjerte::lun: Hvordan har du kunnet holde det hemmeligt?? Og HVORFOR??? :shock: Det er da sådan noget vi har KRAV på at vide herinde!!!! :bigsmile:

 

KÆMPE tillykke med hende! :-DOg se så at få sat hastigheden op på det internet igen, så du ikke har den dårlige undskyldning for ikke at tæppebombe os med billeder! :klovn:

Vi vil se billeder!!!!!

 

Nemlig. Når man får hvalp har man ret til ekstra frynsegode ( læs højere hastighed) på internettet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak igen allesammen :kys:

 

Spørger I hendes moar er hun dejligheden selv :hjerte: Temmelig nem faktisk :engel: I nat var hun kun ude 2 gange kl. 2 + kl. 5, og hun lagde sig til at sove hurtigt igen :5up: og i dag har vi sålangt kun haft én enkelt uheld inde (og hvis skyld tror I lige det er :oops:) men vi havde aaaalt for mange i går :oops:, så moar er blevet bedre :lol:

 

Her i formiddag har vi lige været et kort smut inde på byens butikstorv, og i aften har jeg planer om at besøge hundeklubben.

 

I får lige lidt flere fotos fra i går :hjerte:

 

PS: Til de der venter hvalp snart, kan det ikke anbefales at lægge Jer syge et døgn efter hvalpen er ankommet :evil:

DSC02006-1.JPG

DSC02011-1.JPG

DSC02017-1.JPG

DSC02020-1.JPG

DSC02027-1.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Tak igen allesammen :kys:

 

Spørger I hendes moar er hun dejligheden selv :hjerte: Temmelig nem faktisk :engel: I nat var hun kun ude 2 gange kl. 2 + kl. 5, og hun lagde sig til at sove hurtigt igen :5up: og i dag har vi sålangt kun haft én enkelt uheld inde (og hvis skyld tror I lige det er :oops:) men vi havde aaaalt for mange i går :oops:, så moar er blevet bedre :lol:

 

Her i formiddag har vi lige været et kort smut inde på byens butikstorv, og i aften har jeg planer om at besøge hundeklubben.

 

I får lige lidt flere fotos fra i går :hjerte:

 

PS: Til de der venter hvalp snart, kan det ikke anbefales at lægge Jer syge et døgn efter hvalpen er ankommet :evil:

Nååååååh :lun::lun:lun: hun er da bare for dejlig Jeg VIL nusse, kramme hende!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...