Hop til indhold

Er helt knust


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather
Brian, har set den lille, sådan ser alle hvalpe ud ved fødsel.,, fraset denne alligevel ikke er færdigudviklet. De er alle kortbenede og med runde hoveder, også de spidsnæsede.Her er Guffe, født 23/7-2011 efter et par timer og med fyldt mave.Rød lys pga varmelampen.

Dim hvalp er ikke færdigudviklet og kunne på dette stadie slet ikke selv trække vejret og lungerne fungerer ikke endnu.

Ved godt det ikke er en trøst for dig.

 

 

Finder nu alligevel trøst i det...på en eller anden måde...super nuller og dejlig lille hvalp...:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 354
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

ÅRH nej Brian :cry:

 

Er på arbejde og lige fortalt min kollega om hele jeres forløb og hun blev også helt rørt hvor er det skrækkeligt...

 

Virkelig ked af at du skal igennem dette, glad for at Vic tager det så pænt..

 

lorte lov, er på mobilen hvis du får brug for det ven... :ae::kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Synd for dig, at du skulle opleve at tage imod små dødsfødte hvalpe. Havde håbet, at de bare blev absoberet, da synet at en hvalp kun forstærker følelserne omkring den absurde situation du sidder i :cry: Hvor jeg dog føler med dig :ae::bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dog frygteligt!! :megaked:

Håber dig og Victoria er OK - sikke en omgang I skal igennem... :cry: :ae:

 

Åndssvage lov :evil: - små, uskyldige hvalpe, som ikke engang får en chance! Det er jo forfærdeligt..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

8stk. nu...vi har lige fået en halv time hist og her...

 

er ved at blive kvalm, synes de har en ubehagelig lugt(som man sikkert ville synes var en duft hvis man faktisk skulle ha hvalpe)...så hun må godt blive færdig så vi kan gå i bad og få gjort rent...

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha Brian. Stakkels dig og Vic:cry:

 

Jeg håber hun er ved at være færdig nu.. Når hun er færdig, har hun nok brug for lidt ekstra lækkert mad, hun må alligevel bruge en del energi på dette her:cry:

 

Måske ringe og få hende tjekket efter, hos dyrlægen.. At hun er tom og har det godt:genert:

 

Jeg har tænkt meget på jer i nat

Link til indlæg
Del på andre sites

Lortenat :megaked: Du er SÅ sej, hundefar, det er umenneskeligt hvad der er gået over jeres hoveder. Det er det mest forkerte i verdenen, heldigvis ved Victoria jo ikke noget, andet end at det ikke blev til noget, men du ved jo det hele og jeg kan slet ikke forestille mig, hvor tungt det må være.

 

Du skal passe på dig selv, du kommer til at blive rigtig rigtig ked af det når du ikke skal holde styr på dig selv for Vics skyld mere, og jeg tror det er vigtigt at du kommer ud med det. Hvordan fanden man så end gør det..

 

Sidder og massivt tuder nu, ville ønske jeg havde kunnet stjæle jer og kørt til Kina, så kunne vi bo der og sige det var korthårede samojeder.

 

Lorte Danmark :megaked:

 

Håber det snart er ovre og i kan sove.

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, øv... sikke en omgang. :ae:

Jeg føler med dig, det er da noget rigtigt møg. :cry:

 

Og så synes jeg altså, at du har været meget ansvarlig i situationen. Personligt ved jeg ikke, om jeg selv havde været så fornuftig og ansvarlig, så det har jeg stor respekt for. Hvalpene ville jo ikke have haft en chance, hvis de havde fået lov til at komme til. Det ville formodentligt primært være de forkerte mennesker, der alligvel ville kontakte dig i forbindelse med hvalpene, så de er meget bedre stillede ved at få fred med det samme. :ae:

 

 

Når det så er sagt, så tænkte jeg lige:

 

Det tror jeg godt det kan, men jeg har da svært ved at tro at det giver flere komplikationer end en "sen" abort hvor hunden selv skal føde, det må da alt andet lige gå ud over hunden på både den ene og anden måde, hvis hunden føder de døde fostre må den da efter min mening mangle sine hvalpe:megaked:

Jeg ville da afgjort mene at den anden løsning må være bedre både for hund og ejer

 

I middelhavsområdet steriliseres også trods langt henne i drægtighed. Og jeg mener det er utisk , fordi hele tævens system er indstillet på disse hvalpe. Tæver, hvor alle hvalpe dør inden , under eller efter fødslen kan også blive meget nedstemte, mister lysten til livet.

I middelhavsområdet gøres det vel for at få de uønskede hundes antal bragt ned.

Og sådan en operation må da være mere vanskelig, da livmoderen er så stor.

Jeg kan godt se at danske hjemløse ikke kan lægge hvalpe til, sådan fornuftigt, men det er jo også en alternativ levemåde med meget udendørsliv.

 

Hvis du selv kan magte det, efter denne omgang, og Victoria stadig producerer mælk, har du så overvejet at tage hvalpe ind fra Ammestuen.dk (hedder det ikke det?)?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Tror sagtens Victoria kunne klare at være plejemor...men jeg begynder i praktik fra mandag igen...så hundefar selv kan desværre ikke tilbyde en hvalp hvad den har brug for...

 

Men mega fedt initiativ med den hjemmeside...:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...