Hop til indhold

Er helt knust


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

  • Svar 354
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Når udblokning inden veerene går rigtig igang, vil hun grave i alt ,du har i huset, og splitte ad hvad hun finder kan bruges til redemateriale.Min Debbie fødte i min seng.

Så fjern lige hvad reddes skal, og lad hende så rumsterer.

Hvis du føler, du er i tvivl om noget vedr hendes opførsel eller forløbet , så er du rigtig velkommen til at ringe til mig.

Selvom jeg kun har haft 7 normale fødsler , har jeg jo også mine andre opdrætteres iagttagelser med i bagagen.

Og bliv ikke bange, hvis hun æder det hele der kommer ud, fordi de ofte æder alt mht moderkager og her er forskellen ikke stor.

Lad hende kun på een, de giver diarre.

Og selv i evt have skal hun luftes i snor- de er utilregnelige i den face.

Du kan ringe på 4352 1587, jeg forventer ikke de store hundeture i dette lumre vejr. Eller læg din besked med tlfnr- der registreres ikke automatisk på dette nr.Så ringer jeg hurtigt tilbage.

Og du er så velkommen.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199

Har først lige set tråden nu, og er da helt grådkvalt! :megaked:

Sikke dog en ubehagelig situation I er havnet i.....har slet ikke ord for, hvordan du og Victoria må have det...

 

Sender jer begge de kærligste tanker og krydser fingre for at alt går som det (desværre) skal og at der ingen komplikationer opstår.

 

Stakkels lille Victoria...og stakkels dig som skal alt dette igennem pga. en tåbelig hundelov :cry:

 

Kram til jer begge... og mange tanker :ae::ae::ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Når udblokning inden veerene går rigtig igang, vil hun grave i alt ,du har i huset, og splitte ad hvad hun finder kan bruges til redemateriale.Min Debbie fødte i min seng.

Så fjern lige hvad reddes skal, og lad hende så rumsterer.

Hvis du føler, du er i tvivl om noget vedr hendes opførsel eller forløbet , så er du rigtig velkommen til at ringe til mig.

Selvom jeg kun har haft 7 normale fødsler , har jeg jo også mine andre opdrætteres iagttagelser med i bagagen.

Og bliv ikke bange, hvis hun æder det hele der kommer ud, fordi de ofte æder alt mht moderkager og her er forskellen ikke stor.

Lad hende kun på een, de giver diarre.

Og selv i evt have skal hun luftes i snor- de er utilregnelige i den face.

Du kan ringe på 4352 1587, jeg forventer ikke de store hundeture i dette lumre vejr. Eller læg din besked med tlfnr- der registreres ikke automatisk på dette nr.Så ringer jeg hurtigt tilbage.

Og du er så velkommen.

 

 

Årh jeg siger tusind mange tak Ulla...:kys: det kan meget vel være jeg ringer når det først går løs....jeg er så glad for den støtte og alle de gode råd du er kommet med...

 

Ja og den støtte man får fra hele HF er også skøn...:hjerte:

 

Opdatering på Victoria:

 

Vi besluttede at sove lidt længe i dag...Pablo var dog ret træt af Victoria, for hun har fået en sær idé om at han skal være hendes pude...men han har fundet helle under bordet, og kan være i fred....

 

Vi gik ned for at tisse, og hun løb helt febrilsk rundt på græsset og tissede 3 gange på 5min.(troede sgu lige jeg skulle tage imod de små dimser på græsset..:oops:)..men ellers ligger hun bare og slapper af faktisk...hun virker, bortset fra det urolige, ikke til at være ret meget ramt af veer eller andet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Victoria er begyndt at halse lidt, og har forsøgt lidt redebygning, men sådan et lidt halvhjertet forsøg...så hun er nok ikke rigtigt klar enndu...

 

Min telefon ringede lige...en min mor kender i den anden ende som fik mig helt i panik "der skal kejsersnit til, for levedygtige hvalpe hjælper selv med at komme ud"...jeg var lige inde og google, og kan ikke finde noget om at det kan være tilfældet, så jeg er rolig igen...

 

Men ellers har jeg Ullas nummer trykket ind, og den grønne knap skal bare have et tryk...er jeg altså stadig utroligt glad for...:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stitch

Som alle andre er det bare helt ufatteligt trist at du og din hund går dette igennem lige nu :ae:

 

Jeg vil bare sige at jeg har virkelig, virkelig stor respekt for at du gør det rigtige (ifølge den forpulede og rædselsfulde lov).

 

Jeg har nu set en lille amstaff-lignende-hvalp flere gange (på en 9-12 uger) og jeg får virkelig ondt i maven hver gang. Fordi dens ejere er så respektløse overfor det lille væsen, fordi de ved de bryder loven - og fordi de går på åben gade i Kbh hvor jeg dagligt møder politiet flere gange om dagen.

 

Jeg håber det bedste for jer - og sender et kram.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman

Pissos.

Sådan noget øv.:damn:

 

:vinken:

 

Og NEJ jeg synes ikke du er uansvarlig eller nowet.

Du tog action så snart du vidste besked og det er dine hunde og dit ansvar og du ved bedst med dine hunde.

Du har gjort det der var det rigtige for dig og hundene på det tidspunkt i den givne situation.

:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fandt lige dette:

 

Alizin Vet. à

 

NB! Alizin er kun til tæver. Ikke hunkatte.

Alizin Vet. er en opløsning til injektion som indeholder progesteron. Man giver hunden to på hinanden følgende doser med 24 timers mellemrum. Dosis er 0,33 ml/kg.

Man kan anvende Alizin fra 0-45 dage efter parring. Undersøgelser har vist, at hvis tæven bliver behandlet tidligt med Alizin, dvs. inden 22. dagen efter parring er resultatet 100 %.

Sker behandlingen sent, dvs. efter 22. dagen er resultatet 95,7 % sikkert. Det anbefales at behandle tidligt at drægtigheden da effektiviteten er størst der og fordi det er mindst stressende for både tæven og hundeejeren.

Dosering à

Tævens vægt

3 kg

6 kg

9 kg

12 kg

24 kg

30 kg

42 kg

Mængde Alizin Vet.

1 ml

2 ml

3 ml

4 ml

8 ml

10 ml

14 ml

 

 

<I><SPAN style="FONT-SIZE: 14pt; mso-bidi-font-size: 12.0pt">Hvilke bivirkninger er der?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Er der slet ingen ændring hos Victoria endnu??? Anden lidt stønnen ind imellem.????

 

 

Slet ikke...lidt graven og ekstra tissen...og ellers er der ingen ændringer...men Pablo hyperventilerer ligeså meget som hende...:hmm:...så mon det bare er varmen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Opdatering:

 

Min bror og hans kæreste har været her det halve af dagen, men vi er ved at have opgivet lidt at noget sker i dag, så de er taget hjem igen...

 

chips og cola er indkøbt for jeg får nok ikke sovet i nat...

 

ovenpå oplysningen om at 1 ud af 25 får hvalpe alligevel bliver jeg jo lidt bekymret...der er trods alt grænser for hvor meget jeg vil lade min lille skat sprøjte med...men jeg krydser fingre for at noget snart sker....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...