Hop til indhold

Bedste vind og vandtætte dækken?


Bagge
 Share

Recommended Posts

det gør vi med halfdans regndækken, synes bare lidt, at det er noget bøvl at skulle spænde selen ind og ud osv., og så påvirker det lidt bevægelsesfriheden i dækkenet. og et bredt halsbånd ville så kræve endnu en investering, vi ejer faktisk ikke et halsbånd her i huset :oops: synes altså stadig, at det er noget af en designmangel, i busters er der en lynlås i ryggen, det er ret snedigt.

 

Ha! :lol: hvis det havde været mig, havde jeg da bare set det som en mulighed for at shoppe lidt mere :lol::oops:

 

Ellers må du have en sele der er spændt ud, og en der er spændt ind :mrgreen:

 

Jeg er bare så glad for Hurttas, for de dækker alle de rigtige steder :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 367
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ha! :lol: hvis det havde været mig, havde jeg da bare set det som en mulighed for at shoppe lidt mere :lol::oops:

 

Ellers må du have en sele der er spændt ud, og en der er spændt ind :mrgreen:

 

Jeg er bare så glad for Hurttas, for de dækker alle de rigtige steder :5up:

 

altså en lille bitte hund med hurtta OG sele udenpå:shock: hunden vil jo ikke kunne bevæge sig :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

findus, hvorfor var i ikke tilfredse med busters vinterdækken? jeg synes, at det er fint, halfdan er glad for sit, det er dog ikke superduperdækkende. vores andet dækken derfra er vi dog ikke så glade for, der springer velcroen op.

 

men busters er ikke små nok:megaked:

 

:ae:

 

Ha! :lol: hvis det havde været mig, havde jeg da bare set det som en mulighed for at shoppe lidt mere :lol::oops:

 

Ellers må du have en sele der er spændt ud, og en der er spændt ind :mrgreen:

 

Jeg er bare så glad for Hurttas, for de dækker alle de rigtige steder :5up:

 

du kan da også altid finde en undskyldning for at shoppe :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, det er jeg ret skuffet over og synes det er for dårligt i forhold til hvor dyre de er... Duffy skal have sele på, hun har et lidt sært luftrør... Jeg tror heller ikke selen kan spændes nok ud til at komme udenpå et vinterdækken... Hmm må se hvad jeg så kan finde, sidste år var jeg ikke tilfreds med busters vinterdækken...

 

 

Jeg synes tilgengæld at det er rart :blink:

 

En lynlås er ikke 100% vind og vandtæt, og det er noget jeg vægter højt ;-)

 

Desuden er de de eneste dækner der dækker lår og brystkasse SÅ godt! ;-) Finder du et der dækker lige så godt, så smid gerne et link! :mrgreen:

Der udover har de den bedste bevægelsesfrihed! :engel:

 

Ja, jeg er en Hurtta fangirl :mrgreen::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha! :lol: hvis det havde været mig, havde jeg da bare set det som en mulighed for at shoppe lidt mere :lol::oops:

 

Ellers må du have en sele der er spændt ud, og en der er spændt ind :mrgreen:

 

Jeg er bare så glad for Hurttas, for de dækker alle de rigtige steder :5up:

 

Tjo shopping er godt, men det koster jo alt sammen... Nægter at give så meget for et dækken, hvis jeg samtidig bliver nødt til at købe ny sele...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg kunne give dig karma, havde du fået antikarma! :evil::fornaermet:

 

INTET er bedre end Hurtta! :fornaermet:

 

Da jeg var i praktik i Dalum dyrehandel, sagde butiksejeren at Hurtta er Roylls Roysen (staves?) inden for dækner :cool:

 

Du skal regne med at regndæknet ikke har for, og derfor sidder tættere til kroppen :5up:

 

Obtracks dækner er ikke 100% vind og vandtætte, og bør derfor ikke bruges i det vejr, som beskyttelse mod det, men som beskyttelse mod let kulde :blink:

 

soooowy :oops::oops::oops:

 

Jamn på deres side stod der da at der er 3 forskellige dækner og 2 af dem er vandtætte :vedikke:

 

Det er altså muligt at give selen uden på dækkenet :genert: Eller bruge et bredt halsbånd :genert:

 

eller inden under og så føre snoren ud gennem halsen :blink: det gør jeg. Det er så bare nemmest med en flexi :engel: ellers kan man altså godt sætte snor fast i elastiken på ryggen :5up: den gir sig lidt, men holder eller fint. Selvom jeg nok ikke ville stole på den i fx. Motor/Aslan/Luna størrelserne :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

findus, hvorfor var i ikke tilfredse med busters vinterdækken? jeg synes, at det er fint, halfdan er glad for sit, det er dog ikke superduperdækkende. vores andet dækken derfra er vi dog ikke så glade for, der springer velcroen op.

 

 

 

:ae:

 

 

 

du kan da også altid finde en undskyldning for at shoppe :lol:

 

Det sad bare slet ikke optimalt og dækkede ikke nok, og det blæste sådan op i blæsevejr...

 

Ps beklager mine korte svar og mangel på smileyer, men skiver fra mobilen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det sad bare slet ikke optimalt og dækkede ikke nok, og det blæste sådan op i blæsevejr...

 

Ps beklager mine korte svar og mangel på smileyer, men skiver fra mobilen...

 

jeg troede bare, at du var søndags-tvær :drille: arj, jeg er lidt enig, det sidder dog fint på halfdan, men ja, det blæser lidt op. jeg må lige høre tine, hvad hun gør, jeg kan huske, at hun har et hurtta til otto.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg troede bare, at du var søndags-tvær :drille: arj, jeg er lidt enig, det sidder dog fint på halfdan, men ja, det blæser lidt op. jeg må lige høre tine, hvad hun gør, jeg kan huske, at hun har et hurtta til otto.

 

Hehe pt er jeg også lidt muggen over hurtta :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Arh sådan :mrgreen:

 

Dækken nr 1: "vind- og vandtæt, åndbart" Deeet ville jeg lige snakke med dem om først :genert: Jeg snakkede med dem, og fik vist at vide at de ikke havde nogen der var 100% :genert:

 

Dækken3: "Materialer er desuden vandafvisende" Ikke vandTÆT :blink: Fik at vide det kunne klare lidt regn, men ikke kraftig :engel: Og heller ikke blæst :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne forsøge, men det er så svært, hvis jeg ikke kan prøve det på ham flere gange. Så når I kommer til Silkeborg, så ringer du bare :mrgreen:

 

:banan: faktisk kommer vi til silkeborg i næste weekend, kan måske lige skrive dig en pb, hvis i vil på tur? det blir dog måske med min mors tæve, halfdan er lidt processramt for tiden, så med mindre pajko er blevet fan af grænsesøgende unge hanhunde, er de måske ikke det bedste match pt :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Arh sådan :mrgreen:

 

Dækken nr 1: "vind- og vandtæt, åndbart" Deeet ville jeg lige snakke med dem om først :genert: Jeg snakkede med dem, og fik vist at vide at de ikke havde nogen der var 100% :genert:

 

Dækken3: "Materialer er desuden vandafvisende" Ikke vandTÆT :blink: Fik at vide det kunne klare lidt regn, men ikke kraftig :engel: Og heller ikke blæst :engel:

 

dækken træ er jo heller ikke vandtæt lise det er dækken 1 og 2 :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Arh sådan :mrgreen:

 

Dækken nr 1: "vind- og vandtæt, åndbart" Deeet ville jeg lige snakke med dem om først :genert: Jeg snakkede med dem, og fik vist at vide at de ikke havde nogen der var 100% :genert:

 

Dækken3: "Materialer er desuden vandafvisende" Ikke vandTÆT :blink: Fik at vide det kunne klare lidt regn, men ikke kraftig :engel: Og heller ikke blæst :engel:

 

Jeg har skrylle dæknet (dækken nr. 1) og kan skrive under på at selv under et skybrud er min hund tør under dækkenet. I øvrigt varmer det rigtig meget, selvom det ser tyndt ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan: faktisk kommer vi til silkeborg i næste weekend, kan måske lige skrive dig en pb, hvis i vil på tur? det blir dog måske med min mors tæve, halfdan er lidt processramt for tiden, så med mindre pajko er blevet fan af grænsesøgende unge hanhunde, er de måske ikke det bedste match pt :genert:

 

Oh yes, skriv pb. Jeg har nemlig ikke ret meget arbejde i næste weekend :mrgreen:

 

Og forsørger mig gerne med prøvedækken til Halfdan, hvis du sender nogle mål :engel:Hundedekken

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har skrylle dæknet (dækken nr. 1) og kan skrive under på at selv under et skybrud er min hund tør under dækkenet. I øvrigt varmer det rigtig meget, selvom det ser tyndt ud.

 

Dét lyder godt :5up: synes stoffet ser dejlig blødt ud som om det følger hundens krop. Hvor jeg synes Hurtta måske er lidt for regnjakke agtigt :genert:

 

Ikke når jeg kigger :fornaermet::genert:

 

:lol: Det er fordi du har farvede Hurtta briller på :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...