Hop til indhold

Agilitykonkurrencer - fælles: Efterår 2011


Amocca
 Share

Recommended Posts

Synes det var februar jeg var derovre - men god ridehal, så håber jeg kommer og at Petrine er bare en anelse bedre end i år, hvor hun var håbløs

 

Petrine har uret, det er julekonkurrencen, der er jubilæet, hun forveksler den med indendørskonkurrencen i Vallensbæk i februar.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 950
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Filmen med Karla er lagt op 12. marts

 

 

ahahah amokløb! Hvad fanden laver jeg med den spurt fra tunnel til vippe? :shock: tror jeg selv på, at jeg kan nå det? kender jeg ikke min hund? klaphat! Nå... men du har ret Petrine... det var sgu da fastelavnsstævnet! tsk tsk... shame os us... we are not worthy!

Link til indlæg
Del på andre sites

Arh, crap damn it! :lol: Jeg var faktisk heller ikke sikker, men tænkte, at hvis jeg nu lød virkelig skråsikker, så ville I nok tage mine ord for gode varer, fnis. :mrgreen:

 

:lol: godt forsøgt Sonja - ville så gerne have haft ret :mrgreen: Men så må vi vente med 2xAnna jubilæum og istedet få kage fordi jeg bliver lidt ældre dagen efter ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Yay! Så er der en helt legal grund til kagen :mrgreen: udover selvfølgelig at jeg har fødselsdag dagen efter ;-)

Ja ja ja ja!!! :5up:

 

 

Arh, crap damn it! :lol: Jeg var faktisk heller ikke sikker, men tænkte, at hvis jeg nu lød virkelig skråsikker, så ville I nok tage mine ord for gode varer, fnis. :mrgreen:

Tak for forsøget... Men nu bli'r der vel ikke kage alligeveller... :cry:

 

 

:lol: godt forsøgt Sonja - ville så gerne have haft ret :mrgreen: Men så må vi vente med 2xAnna jubilæum og istedet få kage fordi jeg bliver lidt ældre dagen efter ;-)

Ja ja ja ja - YESSSS, Kage!!!! :banan: :lol:

 

 

Skal nok se at få bagt noget... ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der en video af vores 3. plads i lørdags, hvis nogen keder sig.

 

Vi fik jo en vægring, og vi fik vist også tidsfejl, fordi jeg brugte usandsynligt lang tid på at få Louie hen på den rigtige side af springet. Han var simpelthen så tændt, at hver gang jeg rørte den mindste smule på mig, var han ved at hoppe over et spring eller tage tunellen. Så vi måtte gå stille og roligt hen på den rigtige side...

 

Jeg håber man kan se videoen. Har sat den til offentlig.

Video's van Naja Mathiasen | Facebook

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der en video af vores 3. plads i lørdags, hvis nogen keder sig.

 

Vi fik jo en vægring, og vi fik vist også tidsfejl, fordi jeg brugte usandsynligt lang tid på at få Louie hen på den rigtige side af springet. Han var simpelthen så tændt, at hver gang jeg rørte den mindste smule på mig, var han ved at hoppe over et spring eller tage tunellen. Så vi måtte gå stille og roligt hen på den rigtige side...

 

Jeg håber man kan se videoen. Har sat den til offentlig.

Video's van Naja Mathiasen | Facebook

 

JUHU - COTONPOWER!!! :banan: Det ser skidegodt ud! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og en video fra 5. pladsen i spring. Pisse irriterende med hele 2 slalomfejl (på en indgang som han normalt sagtens kan).

 

Hvis han ikke havde gjort det, ville vi have vi vundet løbet. For vi var kun 5 sek. langsommere end vinderen på trods af, at vi måtte tage slalommen 3 gange... Men jeg synes resten flyder så fint. Vi var et godt team i lørdags.

 

Video's van Naja Mathiasen | Facebook

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik forleden dag en mail fra DGI med tider, fejl osv. fra stævnet d.5.6 nov. på Barthahus.

 

Der var noget der undrede mig, da jeg så Nanas og mine "tal" i forhold til nr.1 :hmm:

 

Nu er jeg ikke så stiv i det med ag. stævner og havde faktisk glemt alt om det indtil vi kom til at snakke om det til træning i dag.

Nana og jeg blev nr.2 i sp. og Anne fra "min" klub blev nr. 1.

Checkede det så lige igen da jeg kom hjem og vi havde 18,62 fejl og Anne havde 31,88.

 

Det vil altså sige at dommeren havde lavet en fejl og at Nana og jeg VANDT i sp. om lørdagen :shock::banan:

 

Nana :hjerte::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anne / Holly.
Jeg fik forleden dag en mail fra DGI med tider, fejl osv. fra stævnet d.5.6 nov. på Barthahus.

 

Der var noget der undrede mig, da jeg så Nanas og mine "tal" i forhold til nr.1 :hmm:

 

Nu er jeg ikke så stiv i det med ag. stævner og havde faktisk glemt alt om det indtil vi kom til at snakke om det til træning i dag.

Nana og jeg blev nr.2 i sp. og Anne fra "min" klub blev nr. 1.

Checkede det så lige igen da jeg kom hjem og vi havde 18,62 fejl og Anne havde 31,88.

 

Det vil altså sige at dommeren havde lavet en fejl og at Nana og jeg VANDT i sp. om lørdagen :shock::banan:

 

Nana :hjerte::lun:

 

Wuuhhuu.... :banan:

 

Hvor er i bare seje!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

hundeweb har fået lidt flere konkurrencer på, Vallensbæk i februar (den varme hal tror jeg...Petrine kommer!) og tre-dages i Viby (kan virkeligt anbefales, Petrine kommer fredag + søndag, tre dage er for meget) - men stadig intet om agility til deres udstillinger, må vente!

 

Vallensbæk kommer vi ikke til, men vi glæder os til at se jer i Viby :-D vi kommer alle 3 dage

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er bare mega stolt af Nana :hjerte:

 

Vi er lige kommet hjem fra agility, hvor vi i dag havde DAL konkurrence.

Det er faktisk lidt for svært for os på letøvet niveau og i dag var ingen undtagelse.

Banen var fuld af felt fristelser, men Nana klarede det bare så flot.

 

Dem vi løber i mod er garvede ag. løbere, der bare har check på det.

 

Hun løber bare hurtigt og alle bemærker det - fantastisk hvad en sterilisation kan gøre :-D

 

Anede faktisk ikke hvordan det var gået, fordi det gik så stærkt og det er jeg jo ikke vandt til, men jeg elsker det :mrgreen:

 

Vi endte sgu på en 3. plads :banan:

 

Nu har Nana ferie fra agility'en, kun afbrudt af et enkelt ekstra kursus, som træner Maj-Brit holder i januar.

Vi kan faktisk melde os til 5-6 stykker, men jeg tror at Nana har godt af en pause og vi slutter jo på toppen og det siger de kloge jo at man skal :mrgreen:

 

Er bare så glad og stolt af hende og overvejer at melde os til stævnet i januar (VAS tror jeg nok, det er) - har helt fået blod på tanden :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er bare mega stolt af Nana :hjerte:

 

Vi er lige kommet hjem fra agility, hvor vi i dag havde DAL konkurrence.

Det er faktisk lidt for svært for os på letøvet niveau og i dag var ingen undtagelse.

Banen var fuld af felt fristelser, men Nana klarede det bare så flot.

 

Dem vi løber i mod er garvede ag. løbere, der bare har check på det.

 

Hun løber bare hurtigt og alle bemærker det - fantastisk hvad en sterilisation kan gøre :-D

 

Anede faktisk ikke hvordan det var gået, fordi det gik så stærkt og det er jeg jo ikke vandt til, men jeg elsker det :mrgreen:

 

Vi endte sgu på en 3. plads :banan:

 

Nu har Nana ferie fra agility'en, kun afbrudt af et enkelt ekstra kursus, som træner Maj-Brit holder i januar.

Vi kan faktisk melde os til 5-6 stykker, men jeg tror at Nana har godt af en pause og vi slutter jo på toppen og det siger de kloge jo at man skal :mrgreen:

 

Er bare så glad og stolt af hende og overvejer at melde os til stævnet i januar (VAS tror jeg nok, det er) - har helt fået blod på tanden :-D

 

Tillykke! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

hundeweb har fået lidt flere konkurrencer på, Vallensbæk i februar (den varme hal tror jeg...Petrine kommer!) og tre-dages i Viby (kan virkeligt anbefales, Petrine kommer fredag + søndag, tre dage er for meget) - men stadig intet om agility til deres udstillinger, må vente!

 

Jeg tror, at Tyson og jeg springer Vallensbæk over. Jeg kan faktisk ikke huske, om han gled på tæppet sidste gang (der var jeg sket ikke opmærksom på det, og faktisk var han pivskæv i bækkenet til det stævne, jeg vidste det bare ikke :cry:), men med OEC i tankerne, hvor både Tyson og mange af de andre hunde gled rundt, tror jeg ikke, at jeg vil risikere det. Særligt ikke, da jeg føler, at vi er hos Lone i tide og utide for at få ham rettet, det er kun en uge siden, at vi var der for at få rettet hans skulder, og i morgen skal vi så af sted igen for at få rettet noget i bagparten (aner ikke hvad han har lavet, men han er øm). :???: Jeg tør slet ikke tænke på, hvor mange penge jeg har brugt på ledmanipulation i år, så jeg tænker, at jeg ikke ligefrem behøver at opsøge situationer, der kan give flere regninger på den konto. :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...