Hop til indhold

Dogmehunde...


Umulia
 Share

Recommended Posts

Lidt hårdt at dogmehunde kun må komme til dyrlæge 3 gange - 3. gang var så for at blive aflivet :skraek:

 

Men ellers har dogmehunde da et ret fedt liv! Ja hvis man så osse lige ser bort fra at mennesker er overhunde - men de skal rulle sig i døde måger og må ikke blive irettesat hehe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Aj prøv lige at læse lidt nærmere.. Det er jo rent sjov:lol::lol:

 

Det er da ikke alvorligt;-)

:oops:...

 

 

*leder desperat efter et musehul!*

 

 

Ej, det er bare fordi.. Jeg er ret sikker på, at jeg har set en udsendelse om sådan nogle der engang, og hvis man så ikke liige læser alle reglerne, men kun skimmer dem, såh... :genert:

 

Hilsen Therese - nu som blank :rolleyes:

*l

Link til indlæg
Del på andre sites

Det allersjoveste ved det er at de mennesker der ejer en Ribe hund faktisk tager deres sjov meget alvorligt :-)

 

En anden sjov regel er at man ikke må sælge en Ribe-hvalp - de skal foræres væk.

 

Hele tanken bag er opstået i en venne kreds hvor en af deres hunde fik hvalpe som så blev foræret væk til andre i venne kredsen.

 

Siden har det så bredt sig så der nu er rigtig mange Ribe hunde :-)

 

Jeg synes det er en sjovt - at der er en gruppe mennesker der på den måde laver deres egen race.:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
:oops:...

 

 

*leder desperat efter et musehul!*

 

 

Ej, det er bare fordi.. Jeg er ret sikker på, at jeg har set en udsendelse om sådan nogle der engang, og hvis man så ikke liige læser alle reglerne, men kun skimmer dem, såh... :genert:

 

Hilsen Therese - nu som blank :rolleyes:

*l

 

Hør her "Therese - nu som blank" det gør ikke noget. Tænk på at nu har vi dig at sammenligne os selv med resten af året og så får vi det jo sååå godt. íkk. Og det er jo smadder positivt at lige netop du kunne bidrage på den måde.

 

:drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mjaah kommer "Ribe hunden" ikke fra de der ekstremt mange hunde, der blev reddet fra et kummerligt liv, for nogle år siden?

 

Puha nogle billeder man så:cry:

 

Nej det gør de helt sikkert ikke - de Ribe-hunde der bliver omtalt her har ikke noget med den sag med de mishandlede hunde at gøre.

 

Ribe-hundene er startet som en intern joke i en vennekreds - og har så siden bredt sig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hele tanken bag er opstået i en venne kreds hvor en af deres hunde fik hvalpe som så blev foræret væk til andre i venne kredsen.

 

Siden har det så bredt sig så der nu er rigtig mange Ribe hunde

 

Ahaaa, ja jeg kiggede godt et par af plakaterne, og de fleste lignede virkelig hinanden. Så forstår jeg bedre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...