luckyluna Besvaret August 20, 2011 Rapporter Share Besvaret August 20, 2011 Dinah skrev: nu blev jeg altså nysgerrig på, hvordan en sådan ser ud:genert: Mops/chihuahua, Brun/Sort, 11 – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt han ligner da umiskendelig meget en korthåret griffon... hvorfor så ikke bare få sådan en;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lindas Besvaret Oktober 6, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2013 Det er den blanding jeg søger, men synes de er svære at finde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Oktober 6, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2013 Lindas skrev: Det er den blanding jeg søger, men synes de er svære at finde Det tager nu ikke mange sekunder på nettet ? http://www.guloggratis.dk/dyr/hunde/hunde/blanding/annonce/20455244-mopschi-blanding#image-89739494 Men jeg ville satme være bekymret for deres sundhed og hvad jeg skulle poste hos dyrlægen senere hen.. og hvor længe jeg havde en hund For de ser godt nok usunde ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Oktober 6, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2013 tjikson skrev: Det tager nu ikke mange sekunder på nettet ? http://www.guloggratis.dk/dyr/hunde/hunde/blanding/annonce/20455244-mopschi-blanding#image-89739494 Men jeg ville satme være bekymret for deres sundhed og hvad jeg skulle poste hos dyrlægen senere hen.. og hvor længe jeg havde en hund For de ser godt nok usunde ud Shit manner, de øjne er da ved at falde ud af hovedet:shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Oktober 6, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2013 Anne1979 skrev: Shit manner, de øjne er da ved at falde ud af hovedet:shock: Det ser totalt vanvittigt ud! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Oktober 6, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2013 tjikson skrev: Det tager nu ikke mange sekunder på nettet ? http://www.guloggratis.dk/dyr/hunde/hunde/blanding/annonce/20455244-mopschi-blanding#image-89739494 Men jeg ville satme være bekymret for deres sundhed og hvad jeg skulle poste hos dyrlægen senere hen.. og hvor længe jeg havde en hund For de ser godt nok usunde ud Ahrg den skræmmer mig, de popper jo snart ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gittemus Besvaret Oktober 6, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2013 Uhhhhhhh... Rent Martin Feldmann Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Oktober 6, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2013 Uhh jeg skal ikke gøre mig klog på sådan en blanding - men hvordan kan folk dog finde på det?? Det er ualmindelig synd for de stakkels hvalpe - tænker at de øjne vil få en masse skader gennem livet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Oktober 6, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2013 Beaglepack skrev: Uhh jeg skal ikke gøre mig klog på sådan en blanding - men hvordan kan folk dog finde på det??Det er ualmindelig synd for de stakkels hvalpe - tænker at de øjne vil få en masse skader gennem livet Svar: Fordi alle normaltgældende naturlove er sat ud af kraft. Intet individ født uden menneskers nursing ville kunne overleve af sig selv. Desværre ved ikke alle køberer af sådanne vanskabte dyr med deres lille runde babyfase, at det kan koste en bondegård, bare at holde dem i live. Og ofte er avlen af sådanne dyr direkte dyrplageri. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Oktober 6, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2013 I er igang med at hygge jer i en 2 år gammel tråd, det eri godt klar over, ikke? :cute: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Oktober 6, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2013 Amocca skrev: I er igang med at hygge jer i en 2 år gammel tråd, det eri godt klar over, ikke? :cute: Tjek datoen for hvornår Tjikson smed linket:blink: Så det må da siges at være relevant. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lindas Besvaret Oktober 6, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2013 jeg har så også lagt lignende forespørgsel ind idag:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
gina Besvaret Oktober 6, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2013 jeg har fundet på dba den blanding du søger mops og chihuahua blanding,billed her med følger.men jeg er personligt ikke vild med deres udseende . men hver sin smag:rolleyes: jeg har jo selv en blandings hund af chihuahua og russisk toy terrie , og den er jo det mest nuttet ja er en stolt mor :slem: Og frem for alt et dejligt sind. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
gina Besvaret Oktober 6, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2013 den her blanding af mops er godt nok sød på det billed der også fra dba Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
gina Besvaret Oktober 6, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2013 der er billed her så sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
gina Besvaret Oktober 6, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2013 hold op en griner jeg får på nu . Vi er godt nok mange der har skrevet i denne gamle tråd :stupid: er da sikker på den stod på hunde forums forside som nyt indlæg. ellers ville så mange af os da hellere ikke falde i med begge ben? :banan: Ha ha Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lindas Besvaret Oktober 6, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2013 Tak! Men du har ret, den ser noget spøjs ud. Vil egentlig helst ha en mops, men har ryg proiblemer, så tænkte en mindre hund var bedre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Oktober 7, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2013 Der er kommet et spørgsmål igår, derfor svare folk i tråden.. Hvad er det der tiltaler dig ved mopsen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Oktober 7, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2013 gina skrev: hold op en griner jeg får på nu . Vi er godt nok mange der har skrevet i denne gamle tråd :stupid: er da sikker på den stod på hunde forums forside som nyt indlæg. ellers ville så mange af os da hellere ikke falde i med begge ben? :banan: Ha ha Men der var jo en som smed en forespørgsel herind i går på en lignende hund, derfor er tråden kommet frem igen :blink: Og så ser den der mops/chihuahua blanding godt nok usund ud. Jeg ville virkelig være ræd for at øjnene poppede ud! (Hvilket jo desværre sket, på hunde med udstående øjne..) Så ville jeg nok hellere foretrække ren Chihuahua eller andre lign. små racer, hvor man kan sikre sig en god sundhed lidt bedre, hvis det skal være en lille hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Fluffykins Besvaret Oktober 7, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2013 Jeg kan ikke lige se den store (udseendesmæssige) forskel på denne blanding og så en Grifon. Så hvorfor ikke kigge nærmere på den istedet? Den race skulle vidst være noget sundere end både mops og chi. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lindas Besvaret Oktober 7, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2013 Det der tiltaler mig ved mopsen, er dens sind. Synes det er en dejlig race. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Oktober 7, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2013 Lindas skrev: Det der tiltaler mig ved mopsen, er dens sind. Synes det er en dejlig race. Problemet med blandinger er at du ikke ved om du får mopsens sind eller ej, du kan lige så godt få en blanding med det værste fra begge racer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Oktober 7, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2013 Lindas skrev: Det der tiltaler mig ved mopsen, er dens sind. Synes det er en dejlig race. Hvorfor så ikke vælge en mops? Nogle blandinger giver mere mening end andre. En chi/mops giver SLET ingen mening i mit hoved:( De er både af sind og udseende langt fra hinanden - de eneste de vel har til fælles er sygdommene (PL, øjnene og blød gane)? Hvem fa'en finder på at krydse en doven rullepølse med en hyperaktiv ting på stankelben? Det giver som sagt slet ikke mening for mig. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lindas Besvaret Oktober 7, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2013 Er blevet lidt klogere efter kommentarer, tak:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Oktober 7, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2013 Tror du ville kunne finde flere med lignende sind,hvis du søger på selskabshunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts