Hop til indhold

MOPS OG CHIHUAHUA BLANDING??

Gæst VibekeJS
 Share

Recommended Posts

Dinah skrev:
nu blev jeg altså nysgerrig på, hvordan en sådan ser ud:genert:

Mops/chihuahua, Brun/Sort, 11 – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt

han ligner da umiskendelig meget en korthåret griffon... hvorfor så ikke bare få sådan en;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 years later...
  • Svar 98
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lindas skrev:
Det er den blanding jeg søger, men synes de er svære at finde

Det tager nu ikke mange sekunder på nettet ?

http://www.guloggratis.dk/dyr/hunde/hunde/blanding/annonce/20455244-mopschi-blanding#image-89739494

Men jeg ville satme være bekymret for deres sundhed og hvad jeg skulle poste hos dyrlægen senere hen.. og hvor længe jeg havde en hund :genert: For de ser godt nok usunde ud

Link til indlæg
Del på andre sites

tjikson skrev:

http://www.guloggratis.dk/dyr/hunde/hunde/blanding/annonce/20455244-mopschi-blanding#image-89739494

Men jeg ville satme være bekymret for deres sundhed og hvad jeg skulle poste hos dyrlægen senere hen.. og hvor længe jeg havde en hund :genert: For de ser godt nok usunde ud

Shit manner, de øjne er da ved at falde ud af hovedet:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

tjikson skrev:

Ahrg den skræmmer mig, de popper jo snart ud :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Uhh jeg skal ikke gøre mig klog på sådan en blanding - men hvordan kan folk dog finde på det??

Det er ualmindelig synd for de stakkels hvalpe - tænker at de øjne vil få en masse skader gennem livet :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Beaglepack skrev:
Uhh jeg skal ikke gøre mig klog på sådan en blanding - men hvordan kan folk dog finde på det??

Det er ualmindelig synd for de stakkels hvalpe - tænker at de øjne vil få en masse skader gennem livet :megaked:

Svar: Fordi alle normaltgældende naturlove er sat ud af kraft. Intet individ født uden menneskers nursing ville kunne overleve af sig selv. Desværre ved ikke alle køberer af sådanne vanskabte dyr med deres lille runde babyfase, at det kan koste en bondegård, bare at holde dem i live. Og ofte er avlen af sådanne dyr direkte dyrplageri.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har fundet på dba den blanding du søger mops og chihuahua blanding,billed her med følger.men jeg er personligt ikke vild med deres udseende . men hver sin smag:rolleyes: jeg har jo selv en blandings hund af chihuahua og russisk toy terrie , og den er jo det mest nuttet :engel: ja er en stolt mor :slem: Og frem for alt et dejligt sind.

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

gina skrev:
hold op en griner jeg får på nu . :lol: Vi er godt nok mange der har skrevet i denne gamle tråd :stupid: er da sikker på den stod på hunde forums forside som nyt indlæg. ellers ville så mange af os da hellere ikke falde i med begge ben? :banan: Ha ha

Men der var jo en som smed en forespørgsel herind i går på en lignende hund, derfor er tråden kommet frem igen :blink:

Og så ser den der mops/chihuahua blanding godt nok usund ud. Jeg ville virkelig være ræd for at øjnene poppede ud! (Hvilket jo desværre sket, på hunde med udstående øjne..) Så ville jeg nok hellere foretrække ren Chihuahua eller andre lign. små racer, hvor man kan sikre sig en god sundhed lidt bedre, hvis det skal være en lille hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lindas skrev:
Det der tiltaler mig ved mopsen, er dens sind. Synes det er en dejlig race.

Hvorfor så ikke vælge en mops?

Nogle blandinger giver mere mening end andre. En chi/mops giver SLET ingen mening i mit hoved:( De er både af sind og udseende langt fra hinanden - de eneste de vel har til fælles er sygdommene (PL, øjnene og blød gane)? Hvem fa'en finder på at krydse en doven rullepølse med en hyperaktiv ting på stankelben? Det giver som sagt slet ikke mening for mig.

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites