Siri Skrevet August 21, 2011 Rapporter Share Skrevet August 21, 2011 Nu må jeg heller få præsenteret min nyanskaffelse, som har boet hos mig i cirka 2 uger. Han hedder Veam's Step - i daglig tale Spot - og er svensker. Han er 2 år gammel og har kun været brugt på får indtil nu. Hans ejer blev på grund af dårligt helbred, nødt til at finde nyt hjem til flere af sine hunde. Det var på ingen måde planen, at jeg skulle have en hund mere lige nu - men ham her måtte jeg altså eje. Han er en helt speciel hund. En once in a lifetime dog! Han er vadet lige ind i flokken, som om han har boet her altid og ham og Otto er allerede bedste venner. Jeg er så småt startet med noget LP træning - og hold da op! Den hund har en motor, så man tror det er løgn. Han er SÅ vild at arbejde med. Faktisk er jeg blevet nødt til at bruge æggeur i min træning, så jeg husker at holde pauser. For jeg bliver totalt grebet af det, når jeg træner med ham. Han er bare PÅ! Og han vil gøre alt for mig. Bare han kan få lov til at arbejde sammen med mig, så er han lykkelig. Faktisk kan han blive så glad for verbal ros at han hopper, springer og piver. Han har fuld fokus på mig, når vi træner og alt andet er ligegyldigt for ham. Spot har virkelig alt det jeg ønsker i en hund og derfor var der heller ikke tvivl om, at han skulle bo hos mig:-D Det eneste han ikke har... er et pænt navn :blink: Har overvejet at skifte til noget, der minder om, men kan kun komme på Snot og Stop.. ikke skide gode forslag.. Glæder mig til at få rigtig mange gode timer med ham fremover! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret August 21, 2011 Rapporter Share Besvaret August 21, 2011 Han lyder som en fantastisk hund :hjerte: -og hold op hvor er han bare smuk også! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret August 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 21, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret August 21, 2011 Rapporter Share Besvaret August 21, 2011 Hvor ER han smuk (og ja det var på tide ), jeg elsker tri-color farverne :hjerte: Han lyder helt og aldeles fantastisk Siri, endnu et stort tillykke med ham og mht. navnet er det ikke noget problem helt at skifte boldgade hvis du ønsker det (synes nu at Spot er et fint navn til ham ). Max hed oprindeligt Bonzo da jeg fik ham og det navn kunne jeg bare ikke leve med, så på under en uge betingede jeg navnet Max fuldkommen gnidningsfrit Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ricko2008 Besvaret August 21, 2011 Rapporter Share Besvaret August 21, 2011 Nu må jeg heller få præsenteret min nyanskaffelse, som har boet hos mig i cirka 2 uger.Han hedder Veam's Step - i daglig tale Spot - og er svensker. Han er 2 år gammel og har kun været brugt på får indtil nu. Hans ejer blev på grund af dårligt helbred, nødt til at finde nyt hjem til flere af sine hunde. Det var på ingen måde planen, at jeg skulle have en hund mere lige nu - men ham her måtte jeg altså eje. Han er en helt speciel hund. En once in a lifetime dog! Han er vadet lige ind i flokken, som om han har boet her altid og ham og Otto er allerede bedste venner. Jeg er så småt startet med noget LP træning - og hold da op! Den hund har en motor, så man tror det er løgn. Han er SÅ vild at arbejde med. Faktisk er jeg blevet nødt til at bruge æggeur i min træning, så jeg husker at holde pauser. For jeg bliver totalt grebet af det, når jeg træner med ham. Han er bare PÅ! Og han vil gøre alt for mig. Bare han kan få lov til at arbejde sammen med mig, så er han lykkelig. Faktisk kan han blive så glad for verbal ros at han hopper, springer og piver. Han har fuld fokus på mig, når vi træner og alt andet er ligegyldigt for ham. Spot har virkelig alt det jeg ønsker i en hund og derfor var der heller ikke tvivl om, at han skulle bo hos mig:-D Det eneste han ikke har... er et pænt navn :blink: Har overvejet at skifte til noget, der minder om, men kan kun komme på Snot og Stop.. ikke skide gode forslag.. Glæder mig til at få rigtig mange gode timer med ham fremover! Sikke en lækker vovse Tillykke med den :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret August 21, 2011 Rapporter Share Besvaret August 21, 2011 Han lyder superdejlig og ser tilsvarende ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret August 21, 2011 Rapporter Share Besvaret August 21, 2011 Haha, nu som sæl der kigger op af vandet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret August 21, 2011 Rapporter Share Besvaret August 21, 2011 Haha, nu som sæl der kigger op af vandet jeg tænkte mere loch ness han ser skøn ud siri, tillykke med ham! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret August 21, 2011 Rapporter Share Besvaret August 21, 2011 Lækkerhed! Tillykke med ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret August 21, 2011 Rapporter Share Besvaret August 21, 2011 Han ser virkelig lækker ud, Siri! Glæder mig til at høre og se mere af ham! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret August 21, 2011 Rapporter Share Besvaret August 21, 2011 Smukke dreng! Kæmpe stort tillykke med ham! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret August 21, 2011 Rapporter Share Besvaret August 21, 2011 Hvor ser han dejlig ud! Rigtig yndig Mht. navn, hvad med Scott? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret August 21, 2011 Rapporter Share Besvaret August 21, 2011 Hej, Han lyder som en lækker hund-tillykke med ham:mrgreen:. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret August 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 21, 2011 jeg tænkte mere loch ness han ser skøn ud siri, tillykke med ham! Haha! Ja der er lidt søuhyre over ham der. Eller ubåd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 21, 2011 Rapporter Share Besvaret August 21, 2011 Han lyder som en lækker dreng. :hjerte: Spock? Med mindre du hade Star Trek. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret August 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 21, 2011 Han lyder som en lækker dreng. :hjerte: Spock? Med mindre du hade Star Trek. Spock er da ret godt. Aner intet om Star Trek... :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 21, 2011 Rapporter Share Besvaret August 21, 2011 Spock er da ret godt. Aner intet om Star Trek... :blink: Gør jeg faktisk heller ikke, ved bare, at der vist er en af hovedpersonerne, der hedder Spock. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 21, 2011 Rapporter Share Besvaret August 21, 2011 Tillykke - ser super sød ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret August 21, 2011 Rapporter Share Besvaret August 21, 2011 Også et stort tillykke med ham herinde - jeg glæder mig rigtig meget til, at møde ham IRL Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret August 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 21, 2011 Også et stort tillykke med ham herinde - jeg glæder mig rigtig meget til, at møde ham IRL Du skal nok smart få ham at se i levende live Jeg ved ikke hvad det er med de bordere, men det er altså bare helt klart mere rigtigt at have to end en!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Anaid Besvaret August 21, 2011 Rapporter Share Besvaret August 21, 2011 Tillykke med ham - og sikke da en skøn farve. Synes ikke man så tit ser den farve i DK hos bc´ere ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret August 22, 2011 Rapporter Share Besvaret August 22, 2011 Du skal nok smart få ham at se i levende live Jeg ved ikke hvad det er med de bordere, men det er altså bare helt klart mere rigtigt at have to end en!! De er ligesom islandske heste Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Anaid Besvaret August 22, 2011 Rapporter Share Besvaret August 22, 2011 De er ligesom islandske heste Orv, så er jeg da totalt bagud, har kun een islandsk hest Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret August 22, 2011 Rapporter Share Besvaret August 22, 2011 Tillykke med ham - han ser godt nok lækker ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret August 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 22, 2011 Tillykke med ham - og sikke da en skøn farve. Synes ikke man så tit ser den farve i DK hos bc´ere ? Nej, den er ikke så almindelig. I hvert tilfælde ikke den helt orange farve, som han har. Ved faktisk ikke om han er almindelig trefarvet eller saddlepattern.. jeg er ikke så sej til at kende farverne fra hinanden. Orv, så er jeg da totalt bagud, har kun een islandsk hest Bare vent - der skal nok komme flere til!! Tillykke med ham - han ser godt nok lækker ud Tak!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts