Hop til indhold

Måløv hundepension AV AV AV hold jer væk,hvis i elsker jeres hund


Gæst balto
 Share

Recommended Posts

---Jeg har ikke bil.

 

Så selv om jeg har nogle dages betænkningstid, så vil det være uoverskueligt for mig at "rejse" fra Ballerup til Hørsholm med offentlig trans hvis jeg skulle få brug for pasning.

Så sender du bare en PM til mig, så skal jeg nok hente og bringe (selvfølgelig skal det lige passe med mit arbejde, jo) men det er ikke bare noget jeg laller af. Jeg mener det,... og skal nok huske at jeg har tilbudt det. :blink:

 

Det er bare så vigtigt at ens hund kommer et godt sted hen. Har kun haft hund i pension en enkelt gang, og det gik helt galt, så det er klart noget jeg har fået rigtig meget respekt for.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 236
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det tager ca. en time fra Ballerup st. til Hørsholm hundepension, og du skal kun med én bus :slem:

 

Så nemt er det ikke engang for mig at komme til Hørsholm, og jeg bor i Jægersborg!!! :fornaermet:

 

Okay?? Ja.. det er vist ikke engang nemmere for os at komme til Vejlegården i Måløv... :-D --Vi bor ca 10 minutter fra 500S, hvis der skal være tid til at tisse af osse.. :lol::lol:

 

---Vi er enige om, at det er den pension, der hedder "Hørsholm Dyrepension", ikke?

--Jeg kan ikke finde nogen "Hørsholm Hundepension".. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu røg vi off topic

 

En hund har både tidsfornemmelse og sans for sammenhænge i de daglige rutiner, f.eks. at familien kommer hjem kort tid efter kirkeuret har slået 4, naboen kommer hjem eller hvad der ellers er af faste lyde/påvirkninger omkring den.

 

Blandt andet derfor er der er kæmpe forskel på en hverdag og på at være alene hele døgnet og kun blive besøgt og luftet. Det er absolut ikke noget jeg ville anbefale og slet ikke over flere dage.

Martin og jeg har jo pet sitting som en del af hans forretning, og han har haft forspørgsler fra folk (undskyld mig hvis jeg allerede har haft skrevet det i denne tråd) som ville have deres hund passet i eget hjem, med en times besøg dagligt! :shock: En var en lille 1 årig staffie/bullterrier blanding, og ejeren mente bestemt den ville klare sig i 3 uger (!!!) uden mere kontakt end en times luftning dagligt. Martin fortalte hende at udover at den sikkert ville udvikle seperationsangst, ville splitte huset ad, enten glemme sin renlighedstræning eller ende med en seriøs blærebetændelse, så var det dybt uetisk og det ville han slet ikke være med til. Tænk at folk overhovedet kan foreslå det? :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så sender du bare en PM til mig, så skal jeg nok hente og bringe (selvfølgelig skal det lige passe med mit arbejde, jo) men det er ikke bare noget jeg laller af. Jeg mener det,... og skal nok huske at jeg har tilbudt det. :blink:

 

Det er bare så vigtigt at ens hund kommer et godt sted hen. Har kun haft hund i pension en enkelt gang, og det gik helt galt, så det er klart noget jeg har fået rigtig meget respekt for.

 

Øj... det var sødt af dig.. :oops:

 

Det er altid rart at have flere muligheder. Det ser ud som om vi sagtens kan komme til den hundepension med 500S bussen, men der kan jo ske uforudsete ting, der gør den mulighed til en umulighed (hvis jeg falder og brækker ben, f.eks...:shock:)

Så jeg vil huske dit tilbud.. Selv om jag altså håber og tror at jeg aldrig får brug for det...

 

Pensionen ser så rar ud, så hvis jeg en dag skal have en ny lille hvalp, så vil jeg helt sikkert "låne" hende ud til den pension nogle gange, så hun bliver vant til at være der.

 

Jeg må sige, at netop mulighed for pasning af min hund i nødsituationer er en af de allerstørste betænkeligheder, jeg har ved at anskaffe mig hund igen, når jeg engang ikke har Silke mere.. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Martin og jeg har jo pet sitting som en del af hans forretning, og han har haft forspørgsler fra folk (undskyld mig hvis jeg allerede har haft skrevet det i denne tråd) som ville have deres hund passet i eget hjem, med en times besøg dagligt! :shock: En var en lille 1 årig staffie/bullterrier blanding, og ejeren mente bestemt den ville klare sig i 3 uger (!!!) uden mere kontakt end en times luftning dagligt. Martin fortalte hende at udover at den sikkert ville udvikle seperationsangst, ville splitte huset ad, enten glemme sin renlighedstræning eller ende med en seriøs blærebetændelse, så var det dybt uetisk og det ville han slet ikke være med til. Tænk at folk overhovedet kan foreslå det? :cry:

 

 

 

Puuhnejnejnej... :skraek:

 

Hvad endte den skrækhistorie med? Fik ejeren en anden ordning med "rigtig" pasning? Eller forsøgte de bare et andet sted?

Det er jo lige til at blive kvalmesyg af.. :syg:

Link til indlæg
Del på andre sites

Martin og jeg har jo pet sitting som en del af hans forretning, og han har haft forspørgsler fra folk (undskyld mig hvis jeg allerede har haft skrevet det i denne tråd) som ville have deres hund passet i eget hjem, med en times besøg dagligt! :shock: En var en lille 1 årig staffie/bullterrier blanding, og ejeren mente bestemt den ville klare sig i 3 uger (!!!) uden mere kontakt end en times luftning dagligt. Martin fortalte hende at udover at den sikkert ville udvikle seperationsangst, ville splitte huset ad, enten glemme sin renlighedstræning eller ende med en seriøs blærebetændelse, så var det dybt uetisk og det ville han slet ikke være med til. Tænk at folk overhovedet kan foreslå det? :cry:

 

Ja man må undres, men vi er bare ikke alle samme "sted".

 

Min søste f.eks. har haft hund i mange, mange år og kalder konsekvent sine hunde for "den":vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja man må undres, men vi er bare ikke alle samme "sted".

 

Min søste f.eks. har haft hund i mange, mange år og kalder konsekvent sine hunde for "den":vedikke:

 

Om man kalder sin hund for "den" betyder altså ikke nødvendigvis at man ser den som en ting... Det må da komme an på hvordan man behandler den. Jeg kalder også Puma for "den" nogle gange.

Det er det samme som en der skrev at man burde vælge et mennskenavn til sin hund for at personliggøre den. Det synes jeg heller ikke.

 

Puma, den er glad for sit navn, uanset det ikke er et navn man giver til mennesker, men et navneord oprindeligt :fornaermet:

Og den er højt elsket og respekteret af sine mennesker på trods af de ting :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Petra&Janco
Jeg kan nu ikke helt forstå at du konkluderer at pensionen ikke har passet din hund ordentlig, af det du beskriver ovenover.

 

At en hund er blevet støvet og beskidt, betyder måske bare at den har tumlet rundt og haft det sjovt (og så kan man jo også sagtens få øjenbetændelse). Og det er jo muligt at de ikke har haft muligheden for at finde to tæver han kunne stå imellem,.. måske vil de helst ikke rykker for meget rundt med hundene når de først har fundet sig til rette i en boks.

 

Jeg har konkluderet at de ikke har passet min hund ordenligt, fordi han har stået ved siden af andre hanhunde, selvom vi ved bestilling og indlevering har fortalt dem at helst ingen hunde ved siden af, og eller kun tæver. Dette er de gået med til. Det er for mig, ikke en ordenlig behandling. De sagde også han havde været meget rundt omkring, så jeg tror simpelthen bare de har ignoreret vores aftale med dem.

Derudover er øjenbetændelsen højst sandsynligt kommet pga støv, og når han er helt grå i pelsen ved hentning har der været meget støv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay?? Ja.. det er vist ikke engang nemmere for os at komme til Vejlegården i Måløv... :-D --Vi bor ca 10 minutter fra 500S, hvis der skal være tid til at tisse af osse.. :lol::lol:

 

---Vi er enige om, at det er den pension, der hedder "Hørsholm Dyrepension", ikke?

--Jeg kan ikke finde nogen "Hørsholm Hundepension".. :vedikke:

 

Det er det nok så. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har konkluderet at de ikke har passet min hund ordenligt, fordi han har stået ved siden af andre hanhunde, selvom vi ved bestilling og indlevering har fortalt dem at helst ingen hunde ved siden af, og eller kun tæver. Dette er de gået med til. Det er for mig, ikke en ordenlig behandling. De sagde også han havde været meget rundt omkring, så jeg tror simpelthen bare de har ignoreret vores aftale med dem.

Derudover er øjenbetændelsen højst sandsynligt kommet pga støv, og når han er helt grå i pelsen ved hentning har der været meget støv.

 

Tænker på at det måtte være svært for pensionen at overholde en aftale om hvilke hunde en bestemt hun må stå ved siden af, man er jo ikke herre over om det er han eller hun hunde der kommer i pension, så hvis der er 8 hanhunde ud af 10 så kan jeg se problemet fra pensionens side.

Hvis man har sådanne krav til en pension, så må man jo forespørge om de har mulighed for at se om det kan lade sig gøre på given tidspunkt, ellers må man jo finde en anden pension hvis ens hun ikke må stå ved siden af bestemte hunde.

 

Selv om der er rent og pænt i pensionen, kan de jo sagtens være støvet eller beskidte, hvis de har mulighed for at komme ud på store legepladser og lege i dagens løb, det afhænger jo af vejret.

Ellers skal man jo sige at hunden kun må være i sit bur, hvis man ikke ønsker at kan blive beskidt, hvilke jeg personligt ville syntes ville være synd for hunden, da min erfaring er at hunde elsker at løbe og lege istedet for at stå fast i et bur.

 

Bare en tanke

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænker på at det måtte være svært for pensionen at overholde en aftale om hvilke hunde en bestemt hun må stå ved siden af, man er jo ikke herre over om det er han eller hun hunde der kommer i pension, så hvis der er 8 hanhunde ud af 10 så kan jeg se problemet fra pensionens side.

Hvis man har sådanne krav til en pension, så må man jo forespørge om de har mulighed for at se om det kan lade sig gøre på given tidspunkt, ellers må man jo finde en anden pension hvis ens hun ikke må stå ved siden af bestemte hunde.

 

Selv om der er rent og pænt i pensionen, kan de jo sagtens være støvet eller beskidte, hvis de har mulighed for at komme ud på store legepladser og lege i dagens løb, det afhænger jo af vejret.

Ellers skal man jo sige at hunden kun må være i sit bur, hvis man ikke ønsker at kan blive beskidt, hvilke jeg personligt ville syntes ville være synd for hunden, da min erfaring er at hunde elsker at løbe og lege istedet for at stå fast i et bur.

 

Bare en tanke

 

Hvis man fra pensiondens side ikke har sagt fra når ejer beder om at hunden IKKE står ved siden af hanhunde, så har man i min verden sagt ja, dvs så må man overholde aftalen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man fra pensiondens side ikke har sagt fra når ejer beder om at hunden IKKE står ved siden af hanhunde, så har man i min verden sagt ja, dvs så må man overholde aftalen.

 

Ja, det var også bare en tanke, men tror de færreste pensioner siger nej til at modtage 2 andre hunde i pension fordi 1 hund ikke stå ved siden af et andet bestemt køn.

 

Men selvfølgelig hvis pensionen har sagt ved bestillingen af pensionen til hunden at det kan lade sig gøre er det ikke iorden.

 

Det kan jeg dog ikke se hvordan man kan gøre, d der kan ske mange ændringer fra man bestiller til hunden er der.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det var også bare en tanke, men tror de færreste pensioner siger nej til at modtage 2 andre hunde i pension fordi 1 hund ikke stå ved siden af et andet bestemt køn.

 

Men selvfølgelig hvis pensionen har sagt ved bestillingen af pensionen til hunden at det kan lade sig gøre er det ikke iorden.

 

Det kan jeg dog ikke se hvordan man kan gøre, d der kan ske mange ændringer fra man bestiller til hunden er der.

 

Hvis pesionen har sagt ok så har man en aftale, dvs man må så overholde den, om man skal sige nej til andre hunde kan jo ikke være hundejerens problem, det er pensionen som skal kunne forudse evnt. problemer og derfor sige nej hvis ikke man er sikker på at man kan og vil overholde aftalen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis pesionen har sagt ok så har man en aftale, dvs man må så overholde den, om man skal sige nej til andre hunde kan jo ikke være hundejerens problem, det er pensionen som skal kunne forudse evnt. problemer og derfor sige nej hvis ikke man er sikker på at man kan og vil overholde aftalen.

 

Mon ikke også det var det jeg skrev :confused::hmm:

Citat:

Men selvfølgelig hvis pensionen har sagt ved bestillingen af pensionen til hunden at det kan lade sig gøre er det ikke iorden.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

1. hvis du virkelig elsker din hund så meget hvorfor tager du den så ikke med på ferie?

og jo jeg elsker mine hunde vildt meget, og de har alle været på Måløv hundepension, og de er hverken blevet bid, smittet med alverdens sygdomme, eller underernæret, eller dehydreret efter ophold på Måløv hundepension.

Første gang var vel for ca. 6-7 år siden, det var en ruhåret gravhund som tilbragte enkelte forlængede weekender på pensionen, ved familie fester, hvor vi var inviteret med hotel overnatning, og det fungerede fint, ikke fordi jeg var begejstret. Men jeg har heller ikke været vildt begejstret med at skulle aflevere mine børn, i børnehave/vuggestue, det har mere været af nød end lyst, og det er svært ikke at finde fejl, men hvis jeg har været utryg har jeg valgt noget andet, både til mine børn og min hund.

Nu har vi så 2 dværg grundhunde Jack 3 1/2 år og Charlie 11 mdr., og de er med overalt, i sommers var det Paris, og Amsterdam og de er velkommen overalt hvor vi kommer.

Men her i weekenden skulle vi på familie weekend i tyskland, og efter mange overvejelser besluttede vi de skulle i pension, og på trods af siden her, med mange advarsler, kontaktede vi Måløv hundepension.

Vi fik en særlig aftale om at vi kunne komme med dem kl. 8.00 i stedet for kl. 10.00, og da vi kom aftalte vi at hundene skulle bo sammen, og ikke med andre hunde, da den lille godt kan være lidt en "gade dreng", og den "gamle" hurtigt blive stresset. De fik begge deres bløde senge med ind, og gik begge lettere bekymret, men med oprejst hale ind af døren. og vi kørte, jeg skal lige nævne at der var rent og Musse stille da vi kom med hundene, det var først da vi ringede på døren hundene gøede.

 

Da vi søndag hentede den kl. 17.00 var der igen Musse stille, og vi kunne først hører hundene da vi ringede på døren. Hundene blev hentet, ved at buret blev åbnet, og Elo kaldte på dem, og de kom løbende ud med halerne logerne og glade og da de så os gik de helt i selv svind, og hoppende og fortalte historie, og små hylede fordi de ville op. Vi fik en kort historie om at de havde haft det godt, og gerne ville bærers , ja mors hunde…

Lige nu er klokken 21.30, og i sofaen ligger 2 glade og meget trætte hunde, der ikke har lidt overlast på nogen måde, selvom jeg som udgangspunkt er sikker på at jeg er den bedste til at passe mine hunde og intet er godt nok til dem, så vil jeg næste gang det bliver nødvendigt vælge Måløv hundepension igen:vinke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
1. hvis du virkelig elsker din hund så meget hvorfor tager du den så ikke med på ferie?

og jo jeg elsker mine hunde vildt meget, og de har alle været på Måløv hundepension, og de er hverken blevet bid, smittet med alverdens sygdomme, eller underernæret, eller dehydreret efter ophold på Måløv hundepension.

Første gang var vel for ca. 6-7 år siden, det var en ruhåret gravhund som tilbragte enkelte forlængede weekender på pensionen, ved familie fester, hvor vi var inviteret med hotel overnatning, og det fungerede fint, ikke fordi jeg var begejstret. Men jeg har heller ikke været vildt begejstret med at skulle aflevere mine børn, i børnehave/vuggestue, det har mere været af nød end lyst, og det er svært ikke at finde fejl, men hvis jeg har været utryg har jeg valgt noget andet, både til mine børn og min hund.

Nu har vi så 2 dværg grundhunde Jack 3 1/2 år og Charlie 11 mdr., og de er med overalt, i sommers var det Paris, og Amsterdam og de er velkommen overalt hvor vi kommer.

Men her i weekenden skulle vi på familie weekend i tyskland, og efter mange overvejelser besluttede vi de skulle i pension, og på trods af siden her, med mange advarsler, kontaktede vi Måløv hundepension.

Vi fik en særlig aftale om at vi kunne komme med dem kl. 8.00 i stedet for kl. 10.00, og da vi kom aftalte vi at hundene skulle bo sammen, og ikke med andre hunde, da den lille godt kan være lidt en "gade dreng", og den "gamle" hurtigt blive stresset. De fik begge deres bløde senge med ind, og gik begge lettere bekymret, men med oprejst hale ind af døren. og vi kørte, jeg skal lige nævne at der var rent og Musse stille da vi kom med hundene, det var først da vi ringede på døren hundene gøede.

 

Da vi søndag hentede den kl. 17.00 var der igen Musse stille, og vi kunne først hører hundene da vi ringede på døren. Hundene blev hentet, ved at buret blev åbnet, og Elo kaldte på dem, og de kom løbende ud med halerne logerne og glade og da de så os gik de helt i selv svind, og hoppende og fortalte historie, og små hylede fordi de ville op. Vi fik en kort historie om at de havde haft det godt, og gerne ville bærers , ja mors hunde…

Lige nu er klokken 21.30, og i sofaen ligger 2 glade og meget trætte hunde, der ikke har lidt overlast på nogen måde, selvom jeg som udgangspunkt er sikker på at jeg er den bedste til at passe mine hunde og intet er godt nok til dem, så vil jeg næste gang det bliver nødvendigt vælge Måløv hundepension igen:vinke:

 

Synes det lugter lidt af... fisk:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes det lugter lidt af... fisk:hmm:

 

og hvad betyder det så når du skriver dette???, at det er råddet det jeg skriver ??,jeg er ny er i dette forum, og blev opmærksom på det ved et selvskab hvor vi talte hundepension, og en dame fortalte om den dårlige omtale af Måløv hundpension, og finder da min oplevelse ligeså relevant som andres.... så jeg syntes hunde forum lugter af fisk hvis det kun handler om reklame for sorte hunde pasnings muligheder og amatør hvalpesalg og negative/ advarsler om Måløv hundepension for så er dette forums grundlag sku for tyndt :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

og hvad betyder det så når du skriver dette???, at det er råddet det jeg skriver ??,jeg er ny er i dette forum, og blev opmærksom på det ved et selvskab hvor vi talte hundepension, og en dame fortalte om den dårlige omtale af Måløv hundpension, og finder da min oplevelse ligeså relevant som andres.... så jeg syntes hunde forum lugter af fisk hvis det kun handler om reklame for sorte hunde pasnings muligheder og amatør hvalpesalg og negative/ advarsler om Måløv hundepension for så er dette forums grundlag sku for tyndt :hmm:

 

Så har du vist ikke set dig ret meget om her i forum... :lol: Og velkommen til! :vinken: Hvis du har lyst, så lav en præsentationstråd, så vi andre kan lære dig og dine hunde at kende!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
og hvad betyder det så når du skriver dette???, at det er råddet det jeg skriver ??,jeg er ny er i dette forum, og blev opmærksom på det ved et selvskab hvor vi talte hundepension, og en dame fortalte om den dårlige omtale af Måløv hundpension, og finder da min oplevelse ligeså relevant som andres.... så jeg syntes hunde forum lugter af fisk hvis det kun handler om reklame for sorte hunde pasnings muligheder og amatør hvalpesalg og negative/ advarsler om Måløv hundepension for så er dette forums grundlag sku for tyndt :hmm:

 

Jeg synes heller ikke dit indlaeg er urelevant, men blot at dit indlaeg giver anledning til forundrelse for mit vedkommende. Det er det eneste. Glaeder mig til at laere dig og dine hunde at kende i andre traade fremover.

 

Undrer mig ogsaa lidt over hvorfor hele forummet skal kritiseres paa baggrund af det, af dig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
og hvad betyder det så når du skriver dette???, at det er råddet det jeg skriver ??,jeg er ny er i dette forum, og blev opmærksom på det ved et selvskab hvor vi talte hundepension, og en dame fortalte om den dårlige omtale af Måløv hundpension, og finder da min oplevelse ligeså relevant som andres.... så jeg syntes hunde forum lugter af fisk hvis det kun handler om reklame for sorte hunde pasnings muligheder og amatør hvalpesalg og negative/ advarsler om Måløv hundepension for så er dette forums grundlag sku for tyndt :hmm:

 

Ro på!

 

Det der nok menes er, at det let kan virke lidt suspekt, at en helt ny bruger i sit første indlæg og uden at præsentere sig, skriver et indlæg som dit.

Andre brugere har ikke en chance for at vide om 'du er Måløv hundepension'. Det er desværre set før, at en person, der har fået en dårlig anmeldelse af sit firma, har oprettet en falsk profil og bruger den til, at få skrevet nogle falske positive anmeldelser.

 

Så, som en anden herinde foreslår, så lav en præsentation af dig selv og dine hunde, så brugerne herinde kan se, at du er rigtig nok :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

og hvad betyder det så når du skriver dette???, at det er råddet det jeg skriver ??,jeg er ny er i dette forum, og blev opmærksom på det ved et selvskab hvor vi talte hundepension, og en dame fortalte om den dårlige omtale af Måløv hundpension, og finder da min oplevelse ligeså relevant som andres.... så jeg syntes hunde forum lugter af fisk hvis det kun handler om reklame for sorte hunde pasnings muligheder og amatør hvalpesalg og negative/ advarsler om Måløv hundepension for så er dette forums grundlag sku for tyndt :hmm:

Synes det lugter lidt af... fisk:hmm:

animal0028.gifJa nemli ja..... sign0023.gif

 

Syntes også det er en lidt underlig måde at skrive på?

Men der vil jo altid være nogle dårlige oplevelser for nogen der sætter deres hunde i pension, og man høre jo kun om de dårlige, specielt i foraer som dette.

Jeg ved ikke hvor mange hunde Målev kan ha og har på et år, men det ser ud til at være en hel del

 

Derfor syntes jeg det er dejigt at du skriver om en posetiv oplevelse, det er der ikke andre der gør.

 

 

Ydermere syntes je også at det er super når f.eks firmaer som pensionen her, eller som Olivers Petfood vil bruge tid på fora som dette.

Det kan mange gange sikkert afholde folk fra at skrive negative ting,som måske ikke er helt rigtigt obseveret, eller man finder ud af at det ikke er firmaet der bærer skylden eller dele af den

 

Når man sidder og læser forskellige negative tråde, ender de tit ud med at rigtig mange syntes at det hele er noget forfærdeligt noget, og de ihvertfald aldrig vil benytte sådan et firma, og vil råbe op om det til højre og venstre uden de ved en s... om det selv, men er blevet revet med i tråden, og glemmer at de kun har det skrevende ord for at det er sandt det der står.

 

Man kan jo vende den om.....

Dem der fortæller de frygtelige historier om liv eller død af deres hunde i pension, kan jo lige så godt være en fake profil fra en konkurent, ik?

Bare en lille tanke......................

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha kan huske, for rigtig mange år siden, inden den her Måløv debat startede, og jeg lige var ny på det her forum (første gang), jeg fortalte om mine oplevelser med pensionen, da jeg var ny, blev jeg nærmest "chikaneret" ud, for at skrive noget dårligt, da man som ny ikke kan starte op, med at skrive sådan et indlæg, og jeg kan se at det ikke er blevet anderledes.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...