Hop til indhold

Anbefaling af hundekiropraktor?


Manse
 Share

Recommended Posts

Jeg er lige kommet hjem fra midtvejsteori, hvor vi kan ind på kiropraktor.

 

Jeg fik at vide at ca. 80 % af alle hunde har noget der sidder forkert eller en låsning, men det er ikk alle der viser det. Så alle hunde har godt at at komme en tur til kiropraktor..

 

Så vil lige høre om i kan anbefale en som kommer fra Jylland/fyn?

Der var en af eleverne som bruger en Regitze fra Århus, nogen der kender til hende?

 

Nu ved jeg jo selv hvor godt der er at komme til kiropraktor, går hver 3. uge, så selvfølgelig skal Manse da også prøve det, så han lige kan blive rettet ud :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er lige kommet hjem fra midtvejsteori, hvor vi kan ind på kiropraktor.

 

Jeg fik at vide at ca. 80 % af alle hunde har noget der sidder forkert eller en låsning, men det er ikk alle der viser det. Så alle hunde har godt at at komme en tur til kiropraktor..

 

Så vil lige høre om i kan anbefale en som kommer fra Jylland/fyn?

Der var en af eleverne som bruger en Regitze fra Århus, nogen der kender til hende?

 

Nu ved jeg jo selv hvor godt der er at komme til kiropraktor, går hver 3. uge, så selvfølgelig skal Manse da også prøve det, så han lige kan blive rettet ud :lol:

 

Jeg bruger Regitze til mig selv og hundens årlige tjek, det er penge godt givet ud, og hun er ærlig og real. Hvis hun ikke finder noget at behandle på arbejdsdyrene, så får de ingen behandling, jeg kommer som oftest med 6 stk en gang om året, nogle skal komme igen andre bliver frikendt, og jeg har altid fået "bedre" hunde med hjem

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er lige kommet hjem fra midtvejsteori, hvor vi kan ind på kiropraktor.

 

Jeg fik at vide at ca. 80 % af alle hunde har noget der sidder forkert eller en låsning, men det er ikk alle der viser det. Så alle hunde har godt at at komme en tur til kiropraktor..

 

Så vil lige høre om i kan anbefale en som kommer fra Jylland/fyn?

Der var en af eleverne som bruger en Regitze fra Århus, nogen der kender til hende?

 

Nu ved jeg jo selv hvor godt der er at komme til kiropraktor, går hver 3. uge, så selvfølgelig skal Manse da også prøve det, så han lige kan blive rettet ud :lol:

 

Anne Line er gud... Godt nok ikke lige kiropraktor, men hun vil sagtens kunne ordne den slags låsninger.

 

Hun bor her på Fyn, men så vidt jeg ved kommer hun også mere eller mindre jævnligt til Sannes Hundecenter (Spilop herindefra). Ved dog ikke om man skal være tilknyttet centret for at kunne komme til der..? :vedikke:

 

Jeg går selv med div. skader, har også gået til kiro on/off igennem flere år - men har lovet mig selv at jeg skal prøve en behandling hos Anne Line! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Anne Line er gud... Godt nok ikke lige kiropraktor, men hun vil sagtens kunne ordne den slags låsninger.

 

Hun bor her på Fyn, men så vidt jeg ved kommer hun også mere eller mindre jævnligt til Sannes Hundecenter (Spilop herindefra). Ved dog ikke om man skal være tilknyttet centret for at kunne komme til der..? :vedikke:

 

Jeg går selv med div. skader, har også gået til kiro on/off igennem flere år - men har lovet mig selv at jeg skal prøve en behandling hos Anne Line! :5up:

 

Ja undskyld hende glemte jeg helt at nævne, hun er mirakelmageren

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er vist mange "guder" :-D

 

Anne Line kender jeg ikke :vedikke:

 

Marianna Bendixen plejede at komme jævnligt hos Rie Ravn i Kolding, det gør hun måske stadigvæk. Hun er knusende dygtig, dog uden en anderkendt uddannelse. Hun ville til hver en tid få lov at behandle mine hunde alligevel.

 

Tove Due har jeg kun hørt rigtig godt om, det samme om Darly i Århus.

 

Min egen "gud" er Gudrun Frantsen i Rønde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg plejede også at bruge Marianna Bendixen, når hun var i Kolding, men så blev hun syg, og siden er hun ikke kommet i Kolding :cry:

 

Nu bruger jeg i stedet Jakob fra Nordre Dyrehospital i Lystrup v/Århus - han er glimrende, men ville til hver en tid vælge Marianna over ham, hvis jeg ku' .......

 

Regitze har jeg ikke hørt om, har du et link eller noget info om hende :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg plejede også at bruge Marianna Bendixen, når hun var i Kolding, men så blev hun syg, og siden er hun ikke kommet i Kolding :cry:

 

Nu bruger jeg i stedet Jakob fra Nordre Dyrehospital i Lystrup v/Århus - han er glimrende, men ville til hver en tid vælge Marianna over ham, hvis jeg ku' .......

 

Regitze har jeg ikke hørt om, har du et link eller noget info om hende :genert:

 

Velkommen til McTimoney Dyrekiropraktik v/ Regitze Rising

 

Hende kan jeg varmt anbefale.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...