Hop til indhold

At sætte pris på det man har...


Shii
 Share

Recommended Posts

I en periode var jeg lidt små trist... Rent "skønhedsmæssigt" så Dexter ikke ud til at ville leve op til hvad JEG mente standarden på VORES husky skulle være...

 

Jeg må ærligt indrømme at jeg synes han lignede noget værre :stupid: og det gjorde mig faktisk lidt trist at have en "grim hund" :oops: Huskies er den smukkeste race i verden, så hvorfor skulle vi dog ende op med sådan en grimrian der ikke det mindste lignede en husky :confused::oops:

 

I dag render Dexter og leger på den store plæne, og pludselig stopper han op og bare "kigger på mig", og lige der ser jeg ham bare sådan... rigtig.. og så slog det mig bare hvor smuk og dejlig han er :lun: Det var første gang jeg opdagede at hans hale endelig er ved at vokse uld igen, og blive til en husky hale, og første gang jeg lagde mærke til at han er ved at få et rigtig "husky ansigt" :lun: Jeg har bare for flere uger siden sat mærkaten at han var charmerende, ikke smuk på ham.. Og så stod han der bare... og var SMUK...

 

Billeder? Jamen jeg tog da kameraet med, jeg havde bare glemt at oplade batteriet så det må vente :mrgreen:

 

Glemmer i nogen gange at sætte pris på jeres hunde når de er i en bestemt fase? Nu tænker jeg ikke kun skønhedsmæsigt, men også træningsmæssigt f.eks. :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså nu er Dupond ikke en hvalp mere ........

 

Men han er hvalp af en super duper F1 lydighedsmor, der har vundet præmier i ind og udland, og en total effektiv lab/collie jagtfar, så jeg havde da lidt forhåbninger om at han ville komme til at gå i deres spor....

 

Han elsker lydighedstræning.... Altså lige indtil han ikke gider mere.

Han er skud-ræd og har vandskræk så jagt er der ikke noget af.

 

Han er ikke ret stor. Lidt højere end end F1. Vi ville ellers gerne have en stor labber......

 

Men han er noget helt specielt:hjerte:

 

Han er intet af de ting, hans forældre er. Men han er så meget andet. Vi har måttet ændre vores forventninger til ham, men det har stadig givet os den hund, vi havde drømt om:-D

telefonbilleder 078.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke var specielt stolt af Leroy dengang han lignede en rød Labrador :lol:

Han blev lidt mere kraftig med tiden, men ikke mere end at racenazierne på HG kunne finde noget at mobbe med. Men de kan rende og hoppe :evil: Han var min gode lille dreng :lun: og en flot fyr, selv om han ikke lignede en "rigtig" DdB.

 

img6584d.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

Chloe er sky m. fremmede og det var min storste frygt at faa en sky hund, saa aergelig er jeg over dette. Men samtidig lykkelig for hvor utrolig blid hun er ved vores 4 aarig og de har et saerligt baand.

Hun er kobt som udstillingshund til 18.000 kr og har en fysisk smuk standard, men det holder ikke hvis man er bange naar dommeren vil rore en. Begge hendes foraeldre er udadvendte og slet ikke sky, saa det var noget af en overraskelse....

 

Og saa vil jeg bare tilfoje at nej, huskys er ikke verdens smukkeste race - den er ret smuk, men den smukkeste er altsaa denne her!:engel:

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

haha....jeg vil ikke sige jeg har været utilfreds med nogen af dem...

 

Men jeg følte at folk kiggede på mig som om jeg var den største dyremishandler da Victoria havde hårsækmider...og jeg ved jo godt det bare foregik inde i mit hoved...men lysten til at tage hende med ud og sådan rigtigt vise hende frem var ikke stor...

 

Og så er hun virkeligt bare ikke fotogen, selvom hun er verdens smukkeste hund...

 

Var flov da vi var til WP-show første gang og Pablo kun gennemførte sit træk fordi han blev bange for carten...men igen...min skyld...havde vi trænet cart-træning, og ikke kun drag hjemmefra havde han taget det i stiv arm...til andet show gik det jo super...:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes da Dexter er en smuk hund :lun:

 

Og jeg har altid syntes Pluto var en flot fyr, men hans øre har aldrig kunne finde ud af hvad de ville med deres liv; så står de op, så er de knækkede, så laver de et eller andet underligt, så da han var hvalp var jeg bange for at han ville få stritøre; og det ægrede jeg mig over, men med tiden har lært at det jo netop er en del af hans charme...

Derudover var jeg faktisk skuffet over hans højde; troede han ville blive en del højere, men igen med tiden har jeg jo fundet ud af at han har en dejlig størrelse og at han størrelse passer lige til mit liv pt. :klap: :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Næsten alle hunde vil vel indimellem skuffe lidt.

Da jeg besluttede at adopterer Snoopy fra det græske intetnat, fik jeg at vide at han var cockermix. Så tænkte jeg, at når han var så blid ,var han nok nem at opdrage.Altså han var beskrevet som meget kontaktsyg og blid.

Så landede han i Kastrup og blev kørt hertil og ja. han havde sku ikke set en cocker, før han kom hertil som ca.

Altså en hund med nogen overraskelsderi.5 mdr´s.

Nå, så kiggede jeg noget på min nye hund og alle bevægelser og bygning var som ala en border. Hovsa ,de kan da opdrages og lære en masse.

En agilitybekendt sagde , hvorfor har du købt en border, når du går på krykker eller sidder i kørestol.Jamen det er kun en overgang efter operation til kunstigt knæ, der lige skal gro fast. Hvalpen skal jo da hurtigt ud fra et overfyldt internat..

Så viser det sig, at hans interesser alle er jagtrelaterede.

Godt nok kan han hyrde, men hans naturlige aktionsradius er vel 1/2 km væk fra mig ud over alle områder. Sådan gør en bare lidt velopdragen cocker altså ikke.

Han minder så mest om en uopdragen setter, der gør hvad det passer den, fordi den ikke har fået lært lydighed fra 1 ste dag..

Han er en hund med overraskelser i.

Men glad ,højtelsket og veltilpas i sin flok.

Men må desværre gå i snor visse steder, hvor de andre 5 kan være løse.

april09 014.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er jeg glad for at høre at alle har haft "øv ting" ved deres hunde, men samtidig knus-elsker dem! Synes virkelig det er vigtigt at vi bare husker på de gode ting :lun:

 

Chloe er sky m. fremmede og det var min storste frygt at faa en sky hund, saa aergelig er jeg over dette. Men samtidig lykkelig for hvor utrolig blid hun er ved vores 4 aarig og de har et saerligt baand.

Hun er kobt som udstillingshund til 18.000 kr og har en fysisk smuk standard, men det holder ikke hvis man er bange naar dommeren vil rore en. Begge hendes foraeldre er udadvendte og slet ikke sky, saa det var noget af en overraskelse....

 

Og saa vil jeg bare tilfoje at nej, huskys er ikke verdens smukkeste race - den er ret smuk, men den smukkeste er altsaa denne her!:engel:

 

[media]

[/media]

 

Jeg elsker den video! Synes også bare mynder er SÅ smukke... Har altid gerne ville have en Borzoi, meeeeeeen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine hunde har aldrig skuffet mig... Om de så har været i perioder hvor for- og bagdel vokser i forskelligt tempo, perioder hvor de har været selektivt hørende, eller perioder hvor de bare har været generelt blanke. Derimod har jeg nogle gange været skuffet over mig selv, der måske ikke altid har kunnet tackle perioderne på den aller bedste måde, selv om vi nu altid er kommet igennem dem med hæderen i behold... For begge parters vedkommende! Ja, "udseendes-perioderne" har nu aldrig rigtig været noget problem, mere end at jeg bekymrer mig voldsomt for om de nu vokser for hurtigt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Det er ingen hemmelighed, at Bamse på ingen måde var hvad jeg troede jeg skulle have i en hund...

Men når man tager en 4 årig hund ind i hjemmet, som er en blanding af ukendte racer, omplaceret tidligere og særdeles understimuleret, så må man bare tage det som det kommer :mrgreen:

 

Mht. udseendet har han jo aldrig kunne skuffe, da han var udvokset da vi fik ham - Og jeg synes han er noget af det mest perfekte der findes :lun:

 

Men jeg har måtte sluge nogle kameler, ændre næsten alle mine vaner og lære ekstremt meget nyt om træning og adfærd for at kunne magte den arbejdsivrige og intelligente hund jeg har.

 

For 1½ års tid siden sad mig og manden og listede egenskaber op ved vores drømmehund, til når vi skulle have nr. 2. De var mildest talt vidt forskellige - Men ved lidt nærmere eftersyn havde jeg beskrevet Bamse uden at tænke over det :oops:

Så på så godt som alle punkter har vores "fejlkøb" vist sig at være det perfekte valg af hund :lun:

 

Mandens ønsker blev så opfyldt af Kaia.

Pludselig så var hun der bare og så måtte vi have hende, selvom vi ikke ville have endnu en omplaceringshund igen.

 

I starten synes jeg ikke hun var specielt køn... Nuttet, javist, i allerhøjeste grad, men køn?!! Ahhh.....

Nu er hun udvokset og den kønneste lille pige og helt perfekt i mine øjne, selvom hun er så langt fra Bamse når det kommer til udseende.

 

Men jeg tror, at vil man gøre en indsats og ændre nogle ting for at få et godt forhold til sin hund - Så kommer man til at elske den så meget, at intet kunne være smukkere end den :mrgreen:

 

Og så lige billeder af de to hvide tornadoer:

 

[ATTACH]48479[/ATTACH]

 

[ATTACH]48480[/ATTACH]

 

[ATTACH]48481[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Aj, undskyld, du må ikke tage mig det ilde op, men du er da godt tosset :vedikke:. Dexter er da SÅ SMUK! Gud, han var en af de første hunde, jeg så herinde, da jeg vendte tilbage for nylig, og jeg sad bare og var helt ... åååååååååårrrrrhhhhhh! Hans fine farver, hans blå øjne og lækre pels, nuiiijjjj. Jeg syns, han er SÅ smuk og lækker. Og meget mere særlig i udseendet - helt speciel, og det er skønnere end dem, der ligner alle de andre, hvis man spørger mig. Årh. :lun:

 

 

Det er i øvrigt sjovt - min mor og jeg har fået en ongoing intern joke, som er en strid om Charlies "smukhed". Jeg sad en dag hjemme hos dem og havde Charlie på skødet ude på terassen. Så kigger han sådan op på mig, og så siger jeg i min sædvanlige fjollestemme "nååårhhh, er du så smuk, hvaaaa, jaaaaa, smukke, smukke puller."

Så kigger min mor lidt på ham, og så siger hun "Aj ... altså. Smuk, det er han da ikke ligefrem. Sød, meget sød, og nuttet, men smuk, det kan man da ikke kalde ham." Det er vist mest fordi, han er en lille, lavbenet, tæt fister, hun ikke rigtig synes det.

Så spillede jeg rigtig fornærmet sammen med Charlie, og hver eneste gang, der er nogen, vi møder, som siger, at Charlie er smuk, så driller jeg hende efterfølgende. "Er du klar over, hvor mange, der de sidste to dage har sagt, at Charlie er smuk? Jaaaa - er du ikke også, Charlie, hva? Dumme, dumme mormor!" I går gik vi tur sammen med hende, og da en dame sagde, at Charlie var en smuk hund, så var vi begge ved at dø af grin. "Der kan du selv høre!" fik jeg hurtigt skudt ind. Jaja, det morer vi os meget over.

 

Bortset fra det, så har jeg aldrig været skuffet over Charlie. Tværtimod. Ikke fordi det ikke af og til var hårdt at han skulle bruge lang tid til at finde tillid til mennesker igen, dengang han var sky og bange for alle andre end mig efter han kom hertil, fordi de havde været så onde ved ham nede i Spanien. Det var da hårdt at andre ikke kunne nusse ham og have den samme glæde af ham, når jeg havde ham med ud, fordi han var bange for dem. Men samtidig, så var han så overdygtig til alt andet - gik så pænt i snor og uden snor, ødelagde aldrig noget herhjemme, var renlig lynhurtigt, var alene hjemme uden problemer, var gode venner med katten, lystrede, hvad jeg ville have ham til etc. etc.

Og i dag er han jo helt ovre sin fremmedskyhed og er bare alle venners ven. Så jeg har faktisk sjældent været andet end imponeret. Udover bare fuld af kærlighed og omsorg og glæde over at kunne give den lille bamse et skønt liv nu, hvor han har glemt alt det forfærdelige, han engang var udsat for. Og hvor jeg ved, at så længe jeg er her, så passer jeg på ham, så han aldrig mere skal udsættes for noget slemt fra nogen. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke oplevet af være sådan rigtig skuffet over Audrey. Nu har jeg jo heller ikke haft hende ret længe, men i den korte tid er jeg bare blevet bekræftet i, hvor godt vi passer sammen. Hun er jo en blanding, og jeg har da haft forhåbninger om hvordan hun kommer til at se ud, men bestemt ingen forventninger. Må sige at indtil nu ser det skidegodt ud. Hun er so far lige som jeg har håbet :5up:

 

Og så en anden fordel ved en tavleløs hund: Præstationsmæssigt har der ikke været nogen som helst forventninger, da hendes forældre ikke er champs i noget. Dog har jeg været heldig, at Audrey har arvet en masse gode ting fra sine forældre, f.eks. er hun ikke skudræd og vand kaster hun sig skruppelløst ud i. Hun har krudt i røven men samtidig en imponerende ro for så ung en hund.

 

Jeg sætter STOR pris på det jeg har, og kan ikke forestille mig andet, end at jeg også kommer til at sætte stor pris på det jeg får. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke oplevet af være sådan rigtig skuffet over Audrey. Nu har jeg jo heller ikke haft hende ret længe, men i den korte tid er jeg bare blevet bekræftet i, hvor godt vi passer sammen. Hun er jo en blanding, og jeg har da haft forhåbninger om hvordan hun kommer til at se ud, men bestemt ingen forventninger. Må sige at indtil nu ser det skidegodt ud. Hun er so far lige som jeg har håbet :5up:

 

Og så en anden fordel ved en tavleløs hund: Præstationsmæssigt har der ikke været nogen som helst forventninger, da hendes forældre ikke er champs i noget. Dog har jeg været heldig, at Audrey har arvet en masse gode ting fra sine forældre, f.eks. er hun ikke skudræd og vand kaster hun sig skruppelløst ud i. Hun har krudt i røven men samtidig en imponerende ro for så ung en hund.

 

Jeg sætter STOR pris på det jeg har, og kan ikke forestille mig andet, end at jeg også kommer til at sætte stor pris på det jeg får. :hjerte:

 

:lun: Audrey er også bare helt fantastisk! Synes bare hun har det mest skønne ansigt :lun:

 

Aj, undskyld, du må ikke tage mig det ilde op, men du er da godt tosset :vedikke:. Dexter er da SÅ SMUK! Gud, han var en af de første hunde, jeg så herinde, da jeg vendte tilbage for nylig, og jeg sad bare og var helt ... åååååååååårrrrrhhhhhh! Hans fine farver, hans blå øjne og lækre pels, nuiiijjjj. Jeg syns, han er SÅ smuk og lækker. Og meget mere særlig i udseendet - helt speciel, og det er skønnere end dem, der ligner alle de andre, hvis man spørger mig. Årh. :lun:

 

 

Jeg synes Charlie er smuk :lun:

 

Jeg kan også godt selv se nu at Dexter er en flot hund.. Ja altså nu er han jo blevet lidt småtyk :oops: Men jo ældre han bliver jo mere "hanhund" bliver han, og hans pels er rigtig ved at vokse til, og han er begyndt at blive mere bred i det, end lang og ranglet...

 

Det gør mig helt varm ind i at høre andre synes han ser ud til at være en dejlig hund; Han ER nemlig dejlig, ikke kun skønhedsmæssigt, men også hele hans sind og væremåde er bare helt fantastisk... Har aldrig kunne drømme om at få en så lækker hund som Dexter :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
:lun: Audrey er også bare helt fantastisk! Synes bare hun har det mest skønne ansigt :lun:

 

 

 

Jeg synes Charlie er smuk :lun:

 

Jeg kan også godt selv se nu at Dexter er en flot hund.. Ja altså nu er han jo blevet lidt småtyk :oops: Men jo ældre han bliver jo mere "hanhund" bliver han, og hans pels er rigtig ved at vokse til, og han er begyndt at blive mere bred i det, end lang og ranglet...

 

Det gør mig helt varm ind i at høre andre synes han ser ud til at være en dejlig hund; Han ER nemlig dejlig, ikke kun skønhedsmæssigt, men også hele hans sind og væremåde er bare helt fantastisk... Har aldrig kunne drømme om at få en så lækker hund som Dexter :vuf:

 

Tusind tak - det skal jeg huske at hilse min mor og sige :lol:.

 

Jeg kan godt se, at med racehunde, der kan man godt komme til at gå op i standarder og ønsker til farve eller bygning og sådan. Eller hvis forældrene var vindere i dit og dat, og deres hvalpe så ikke er helt så dygtige eller "korrekte". Det er jo også et spørgsmål om, hvad ens udgangspunkt er - og med hvalpe kan man jo ikke helt vide, hvordan de kommer til at falde ud, hverken i væremåde eller udseende.

 

Og så skal du i øvrigt have en cadeau for at turde sige det ærligt, at du var sådan lidt bumbum ind imellem i forhold til hans udseende ... det er jo lidt tabu at have den slags forbehold, når man nu engang HAR fået vapsen. Men bare dejligt, at du er ved at ærligt synes, at han ER smuk og som du ønskede dig. Jeg er slet ikke i tvivl om, at han også af sind er helt vidunderlig. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lun: Audrey er også bare helt fantastisk! Synes bare hun har det mest skønne ansigt :lun:

 

:kys:

 

Det gør mig helt varm ind i at høre andre synes han ser ud til at være en dejlig hund; Han ER nemlig dejlig, ikke kun skønhedsmæssigt, men også hele hans sind og væremåde er bare helt fantastisk... Har aldrig kunne drømme om at få en så lækker hund som Dexter :vuf:

 

Dexter er helt fantastisk smuk og jeg er rigtig glad for du selv ser det nu. Og så må han jo bare være endnu smukkere i dine øjne fordi det ikke kun er hans udseende men også hans personlighed du elsker. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Charlie's Mor

Jeg har heller ikke været skuffet over Charlie's udseende... :lun: Han er som jeg ønskede... :engel: Han er bare lækker i mine øjne... :hjerte:

Jeg har altid, været vild med de rottweiler-pletter over øjnene og det var også et ønske, at min første hund skulle have... Men det var ikke et krav...

 

Men hvis, der var en hund, jeg forelskede mig i herinde, ved første øjekast, ang. udseende, var det Dexter! WOW! :lun::lun:

Huskies, er bare flotte hunde, men synes der er noget specielt over Dexter! :vuf:

Er også lidt forelsket i Chloe... Mynder er så kongelig... :lun:

 

Men, der findes jo egentlig ik decideret grimme hunde... Alle har hver deres charme... :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh ja, det kender jeg altså godt :oops:

 

Pumas øre kan ikke rigtig finde sig til rette og nu hvor han er ved at skifte tænder, må jeg med skam indrømme at jeg helst så de endte med at stritte eller i det mindste ligge foldet tilbage som på en gårdhund.

Nogen dage, især når han er træt sidder de helt som på en labrador, og jeg synes bare slet ikke at hængeøre er pæne :rolleyes:

Synes bare han har sådan en smukt hoved, og hængeøre får ham til at se sådan lidt retarderet ud :lol:

 

Overvejer i al hemmelighed at tape dem inden det bliver for sent :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det eneste Teitur har skuffet mig med er at jeg havde forstillet mig trave landet tynd med en harmonisk cocker som gik pænt i snor, mens han sagte gik i vejkanten og snusede og jævnlig ventede pænt på "mor" og snusede blidt op i luften :roll:

 

Og hvad er man så endt med ?

 

Et trækdyr der ligger hjernen på hylden inden man tager hjemmefra og som hiver en rundt som armene bliver 10 meter lange og han er ved at tage livet af sig selv i selen. Øv :damn:

 

Men sådan har Teitur altid været. Fra første gang han fik en sele på og en snor som 11 ugers, råbte han " FREMAD MARCH 1-2-3-4 og 1-2-3-4 og 1-2 osv...... og så gik det ellers bare over stok og sten og har gjort det lige siden :roll:

 

 

 

 

Til gengæld har han overrasket mig positivt. Har altid fået at vide at cocker er umulig at lærer at gå løse eller hvert fald svære. Og der har han bare altid været dygtig, da først hundefløjten var indlært, så var den s... slået.

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh ja, det kender jeg altså godt :oops:

 

Pumas øre kan ikke rigtig finde sig til rette og nu hvor han er ved at skifte tænder, må jeg med skam indrømme at jeg helst så de endte med at stritte eller i det mindste ligge foldet tilbage som på en gårdhund.

Nogen dage, især når han er træt sidder de helt som på en labrador, og jeg synes bare slet ikke at hængeøre er pæne :rolleyes:

Synes bare han har sådan en smukt hoved, og hængeøre får ham til at se sådan lidt retarderet ud :lol:

 

Overvejer i al hemmelighed at tape dem inden det bliver for sent :engel:

 

Ej, han har da de kæreste ører. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tyson levede på rigtig mange område langt fra op til de forestillinger jeg havde om, hvordan min hund skulle være. Jeg har været ked af det, frustreret, og ja, nok også skuffet. Men så fandt jeg ud af at justere mine forventninger, vi fik arbejdet os igennem en masse af hans issues, og jeg accepterede at leve med de issues, der er tilbage... og så fandt jeg ud af, at måske lever han ikke op til de forestillinger, jeg havde, før jeg fik ham, men til gengæld er han helt fantastisk, unik og utrolig skøn på alle mulige andre måder og overgår på mange områder enhver forventninger, jeg kunne have haft, før jeg fik ham. Så jeg ville ikke bytte ham for nogen anden hund. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, han har da de kæreste ører. :lun:

 

Ja på de billeder jeg har herinde, men de er begyndt at sidde ret labrador-ish. Det er jo ren forfængelighed, men kunne også godt lide hans flyveøre :rolleyes:

 

 

Nu må vi se hvad de ender med, synes de har en ny stilling hver dag og alt efter hans humør :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg nød slet ikke rigtig Duffy mens hun var hvalp, havde vist nærmest en fødselsdepression, hvis man kan få det med sin hvalp :genert::lol: Det var i hvert fald en meget bittersød periode, dels var jeg skuffet over hendes manglende selvtillid og over at have fået en forsigtig hund, det havde jeg ikke lige forventet, plus at hun havde store problemer med at lære at være alene hjemme, hvilket betød, at jeg ikke sådan 100% turde knytte mig til hende... Træningsmæssigt kunne jeg også godt ønske mig, at hun havde lidt mere arbejdsiver, men

 

heldigvis er kærligheden mellem os vokset og nu elsker jeg hende jo over alt på jorden :hjerte: Hun er min dejlige, legesyge, glade og kærlige selskabshund som elsker at putte og laver løjerlige ting som altid får mig til at grine :mrgreen: Så selvom der er nogle ting som ikke var som forventet, så er jeg har jeg da selvfølgelig den bedste hund af dem alle :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har haft en periode, hvor jeg har været lidt skuffet over Hector, eller måske nærmere bekymret over nogle adfærdsmæssige problemer, som er dukket op, efter vi fik ham passet en uge, imens vi selv var på ferie. Efter dette er hans seperationsangst eksploderet, og han havde en periode, hvor han gøede meget, og pludselig var bange for lyde, han aldrig før havde reageret på.

 

Vi trænede og trænede og er på rette spor, Men jeg har haft dage, hvor jeg bare har tvivlet på, om det nogensinde bliver godt igen, og bliver ked af, at min elskede hund er blevet så nervøs for lyde og har så svært ved at være adskilt fra os.

 

Og så er der dage, hvor jeg bare ser på ham og tænker, at han da er den venligste og dejligste lille legetrold, fuld af livsglæde, og langt om længe er ved at få ro nok over sig til at have lyst til at putte og kæle med os. Og så kan jeg blive helt sur på mig selv, over at have tvivlet på hans temperament, for han er jo bare skøn og vi skal nok komme over de udfordringer vi har med ham.

Synes jo han er så super dejlig og elsker ham højere end jeg havde troet muligt.:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...