Hop til indhold

Hvordan ser DU ud!?? 2011


Gæst michelle150
 Share

Recommended Posts

  • Svar 211
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bare rolig Marie, hende vi adopterede Charles af har MEGET længere patter end dig :sjov: ....og hun bruger ikke bh :scared: :lol:

 

Ej Tak sødeste Anne, NU er min dag da reddet :roll:

 

 

 

 

:lol:

 

 

Og det er så åbenbart også mig

 

Nej, men folk siger, at jeg og Marie ligner hinanden, så det må vel også være et billede af mig :engel:

 

 

 

Ha ha ha jeg fattede den heller ikk først, men Missing, synes nu du skal lægge et billede ind, så vi kan få be/afkræftet rygtet :slem:

 

Du må sgu være en laber larve :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

det var ellers så pænt :mrgreen:

 

Tak, men mit hår vokser simpelthen for hurtigt, det er allerede for langt og for tungt, til at det rigtig krøller, uden at jeg virkelig skal arbejde for det, og det er altså ikke så tit jeg gider det -og jeg er for nærig til at rende til frisøren i tide og utide, måske igen til næste sommer :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, nu kommer en ret piiinlig sandhed :roll::oops::oops::oops: Men det er sgu ikk for at fedte, men synes altid du lyder så frisk og ung, så tænker altid på dig, som en jøvnaldrende :genert:

 

men jeg ser bare tussegammel ud? :fornaermet::mrgreen::blink:

 

aj, spøg til side.... her er dunderklumpen, han er fuld af kloge ord om alder :hjerte: (ca. 2 minutter inde i klippet)

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
HOLD da op! Du er jo SMUK!!! :shock: :hjerte:

 

Årh. Tusind tak. Jeg er nu altså også snublet i noget nydelig belysning på det første billede. Ikke at det ikke ligner, det gør det skam, men det hjælper jo altid, når man ikke bare har fået sådan en mormor-blitz lige i fjæset. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh. Tusind tak. Jeg er nu altså også snublet i noget nydelig belysning på det første billede. Ikke at det ikke ligner, det gør det skam, men det hjælper jo altid, når man ikke bare har fået sådan en mormor-blitz lige i fjæset. :genert:

 

Jeg troede altså du var sådan...på mormor alder :genert::oops: tror det er din syning og du lyder sådan ret hyggelig :vedikke::oops::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...