Hop til indhold

Grise øre?


Shii
 Share

Recommended Posts

Dexter eeeeelsker jo at få grise øre, og han får det måske lidt for tit...

 

Derfor besluttede vi at vi ved zooplus.nl bestilte en stor pakke hjem :banan: Det var jo noget billigere!

 

Nu har Dexter så fået et af disse øre, og der er altså gjort noget ved dem! De er meget mere røde end de øre vi normalt har...

 

Det har betydet at ALT er rødt! Han er rød på benene og i hele hovedet, hans pude er rød osv...

 

Det synes jeg altså ikke er særlig fedt :vedikke: Er det normalt at griseøre skal smitte så meget af :vedikke:

 

Han har som sagt fået øre før, men det har været købt i små pakker... Og de har ikke været så røde :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Det lyder da underligt, at de ved at være røgede skulle smitte af. Mystifistisk.

 

Jeg er gået over til at købe ko-ører til Charlie, på Zooplus.de har de nogle af Anguskvæg, og de lugter altså bedre end griseører og Charlie kan også bedre lide dem. De smitter ikke af overhovedet, ikke hvad jeg har set - og han har altså ligget og gnasket i et for nylig i de hvide lagner :genert: (ja, vi skifter sengetøj ret tit herhjemme, fordi den lille fis må alting, fnis).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Køb okseører istedet, de feder knap så meget og er ikke røgede, så de er helt hvide og smitter ikke af...

 

Der findes også røgede okseører, vil jeg bare lige sige - det er dem, jeg køber. Men som sagt smitter de heller ikke af, de røgede. Ikke hvad jeg har set. Charlie gider dem ikke, hvis de bare er de hvide - de smager vist ikke af ret meget.

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm:zooplus.ne har to forskellige slags griseører.

Ved den ene står der klart og tydeligt, at der ikke er farve i:

Varkensoren, varkensoren hond, varkenssnack goedkoop bij zooplus: Dibo Premium Varkensoren

 

Det står der ikke noget om ved den anden:

Hondenvoer en kauwsnacks goedkoop bij zooplus: varkensoren

 

 

Måske har I fået et forkert mærke?

 

Eller måske har I bestilt noget forkert.. :vedikke:

 

---Man skal sgu' se sig for hele tiden... osse på hollandsk..:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: neeej okseører lugter da ikke slemt.... eller også er jeg bare vant til langt værre :vedikke:

 

Eller måske har jeg fået fat i en pose som var dårlig? Tror ikke man kan være vant til værre lugte, min kæreste var alene hjemme med hunden og gik rundt og ledte fordi han var sikker på den havde lagt en lort indenfor :lol:

Og jeg havde endda forsøgt at spærre dem inde i en plastikpose med knude på, men de lugtede alligevel så kraftigt. Du må lige tage et med på torsdag hvis du har flere, så kan jeg lige lugte til det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Eller måske har jeg fået fat i en pose som var dårlig? Tror ikke man kan være vant til værre lugte, min kæreste var alene hjemme med hunden og gik rundt og ledte fordi han var sikker på den havde lagt en lort indenfor :lol:

Og jeg havde endda forsøgt at spærre dem inde i en plastikpose med knude på, men de lugtede alligevel så kraftigt. Du må lige tage et med på torsdag hvis du har flere, så kan jeg lige lugte til det :mrgreen:

 

vi er all out af okseører i øjeblikket desværre... har vist primært stinkende sager på lager :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Huh?? Det har jeg da aldrig oplevet. Og vi hundeejere må da kende lugten. :oops:

 

Jeg købte på et tidspunkt flere poser grisehaler og den første pose jeg tog hul på lugtede slet ikke, men den næste jeg tog hul på lugtede af sur mælk :shock: Det var ret så klamt, er sikker på der var noget galt med dem, det er der nok også med de okseøre der lugter af lort :vedikke::lol::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

vi er all out af okseører i øjeblikket desværre... har vist primært stinkende sager på lager :mrgreen:

 

Kan sige at jeg samtidig købte tørret kallun stykker og de DUFTEDE i forhold til okseørene :-D

Det var i øvrigt en okay succes, selvom de røg ret hurtigt...

 

Jeg købte på et tidspunkt flere poser grisehaler og den første pose jeg tog hul på lugtede slet ikke, men den næste jeg tog hul på lugtede af sur mælk :shock: Det var ret så klamt, er sikker på der var noget galt med dem, det er der nok også med de okseøre der lugter af lort :vedikke::lol::klap:

 

Det er meget muligt de var dårlige... Puma synes nu de var rigtig gode :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...