Hop til indhold

Gudrun Frandtsens klinik


Lisbeth Storm
 Share

Recommended Posts

Hej..

 

Undskyld jeg er lidt nysgerrig..:oops: men jeg har forsøgt at få fat i Gudrun det meste af september måned uden held. På hendes telefonsvarer får man af vide at klinikken er lukket på grund af sygdom. Bliver da helt bekymret (selvfølgelig for Gudrun!) men har også virkelig brug for at snakke med hende omkring Eddies urter :???:.

 

Er der nogen af jer der går hos Gudrun der ved noget om hvor lang tid klinikken eventuelt holder lukket?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 221
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er bekymret ligesom dig, har forsøgt at få fat i Gudrun 12 hverdage nu. Det jeg ikke forstår, og som gør mig virkelig bekymret, er at hun ikke ændrer sin besked og giver et tidsperspektiv?

 

Pelle har hårdt brug for justering mv. og bortset fra bekymringen over Gudrun, så er det frustrerende ikke at vide hvornår vi kan komme til :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg står i samme situation som jer, jeg har en tid på torsdag, som jeg gerne vil have lavet om, men samme besked om sygdom på tlf svaren gør at jeg ikke bare har lyst til at lægge en besked og aflyse tiden. Omvendt er det meget langt for mig at køre hvis døren er låst når jeg kommer frem.

Indtil videre håber jeg på hun ringer i morgen og aflyser min tid hvis hun stadig er syg.

 

Frygter vildt at kliniken er lukket for altid, så har vi virkeligt et problem!

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for jeres svar. Kan vi ikke holde hinanden orienteret hvis en af os finder ud af mere?

Det er frustrerende og meget bekymrende... både mht. Gudrun og vores hunde. Jeg står også og mangler urter til Eddie og kan da slet ikke overskue at han skulle gå fra dem...:shock:

 

Lad os håbe at Gudrun lader høre fra sig mht. din tid på torsdag Linda.. ellers bliver man da virkelig virkelig bekymret........

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal nok give besked hvis jeg hører fra hende.

 

jeg går ud fra hun ringer senest torsdag hvis min tid er aflyst. Ellers tror jeg jeg kører derned selv om det kræver at jeg skal finde barnepige og bil for at det kan lade sig gøre. Men jeg vil ikke bare blive væk og jeg synes ikke jeg vil lægge besked på svareren når hun skriver hun er syg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhh, nu bliver jeg også bekymret. Vi har også en tid på torsdag, men har heller ikke hørt noget...

Urterne kan man vist bestille på nettet.

:x2: for at der ikke er noget alvorligt.

 

 

Hvad tid har du tid? Hvis du har en formiddagstid og kommer til en låst dør vil du så sende mig en sms? så sparer jeg halvanden times kørsel hver vej. Ikke at jeg tror Gudrun kunne finde på ikke at give besked men man kan jo aldrig vide hvad der er sket.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige prøvet at ringe til Gudrun igen, nu siger tlf-svaren at hun har sygeorlov indtil 1. november :megaked::megaked::megaked:

Hvis man har brug for urter kan man sende mail til hende, hun lyder overhovedet ikke bare en lille smule frisk når hun taler, nærmest helt deprimeret eller vildt træt :cry:

 

Tak for svar.

 

Åhh nej altså det lyder ikke godt. :megaked: Sender hende en masse gode tanker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg er også lige lidt fortvivlet over det lige nu, man forestiller sig tusind ting det kan være. men det må være positivt at g´hun regner med at komme tilbage om en måned :x:

 

 

Lige nu er jeg også lidt irriteret over at hun ikk ehar ringet og aflyst vores tid, det er i morgen vi skal afsted og hvis jeg skal blive hjemme vil jeg jo gerne vide det, jeg går ikke ud fra hun holder åbent bare for min skyld, men omvendt vil jeg heller ikke blive væk hvis nu hun står og venter. Men turen derned og tilbage tager altså over 4 timer inklusiv konsultation så det er meget tid at spilde, både for mig og for den barnepige jeg skalhave skaffet :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg er også lige lidt fortvivlet over det lige nu, man forestiller sig tusind ting det kan være. men det må være positivt at g´hun regner med at komme tilbage om en måned :x:

 

 

Lige nu er jeg også lidt irriteret over at hun ikk ehar ringet og aflyst vores tid, det er i morgen vi skal afsted og hvis jeg skal blive hjemme vil jeg jo gerne vide det, jeg går ikke ud fra hun holder åbent bare for min skyld, men omvendt vil jeg heller ikke blive væk hvis nu hun står og venter. Men turen derned og tilbage tager altså over 4 timer inklusiv konsultation så det er meget tid at spilde, både for mig og for den barnepige jeg skalhave skaffet :???:

 

Stakkels Gudrun..

 

Og tråden vidner også om hvor mange vi er der er afhængige af at Gudrun er der!

Jeg har lige været på tur med en hundeven som skulle have været ved gudrun i mandags og der ringede hun og aflyste om morgenen, så mon ikke hun ringer...

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels Gudrun..

 

Og tråden vidner også om hvor mange vi er der er afhængige af at Gudrun er der!

Jeg har lige været på tur med en hundeven som skulle have været ved gudrun i mandags og der ringede hun og aflyste om morgenen, så mon ikke hun ringer...

 

Lige det der jeg havde brug for at vide, jo hun ringer nok i morgen tidlig og aflyser så. ja det er frygteligt at være så afhængig af et andet mennekse, jeg skal ikke kalge, Tacco er rimelig på toppen og skal nok klare sig, ved der er nogen der har det værre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da muligt man kan købe noget af det, men ved der er nogle steder der ikke sælger det medmindre man er "henvist" fra behandler så kan de sende det direkte.

 

Det er ganske vist :-D

 

Men Wendy & co forhandler flere af de kinesiske produkter Gudrun anvender. Det er der jeg, som privatperson, køber.

 

Jeg har ikke styr på hvad Gudrun ellers sælger, som ikke kan købes på nettet

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige prøvet at ringe til Gudrun igen, nu siger tlf-svaren at hun har sygeorlov indtil 1. november :megaked::megaked::megaked:

Hvis man har brug for urter kan man sende mail til hende, hun lyder overhovedet ikke bare en lille smule frisk når hun taler, nærmest helt deprimeret eller vildt træt :cry:

 

 

Jeg synes at du skal sende hende en mail og fortælle, at du HAR set at hun er sygemeldt, så hun skal bare slappe af og blive rask igen. At du ringer og får en ny tid, når hun er tilbage på klinikken.

 

--Jeg kender kun Gudrun gennem jer andre HF-ere, men jeg er da sikker på, at det går hende på at der er mennesker -og hunde- der er afhængige af hende, og hvis tider hun næsten ikke kan overskue at aflyse...:cry:

 

Og det gælder jer andre også, som har tider hos hende. Hvis I er bekymrede for hende, ---og hun har en mail-adresse, så er det vel ikke så svært: Send hende en opmuntrende mail. Og foreslå hende evt. at aflyse tiden. Så kan hun jo maile tilbage og aflyse med få ord..

 

Hvis hun har været et eller andet skrækkeligt igennem, så vil det lette hende, at hun ikke behøver at ringe og melde afbud.

 

HVIS hun havde overskud til at melde afbud, så ville hun da for længst have gjort det.

-----Og små sympati-mails uden krav kan måske få hende hurtigere tilbage igen.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes at du skal sende hende en mail og fortælle, at du HAR set at hun er sygemeldt, så hun skal bare slappe af og blive rask igen. At du ringer og får en ny tid, når hun er tilbage på klinikken.

 

--Jeg kender kun Gudrun gennem jer andre HF-ere, men jeg er da sikker på, at det går hende på at der er mennesker -og hunde- der er afhængige af hende, og hvis tider hun næsten ikke kan overskue at aflyse...:cry:

 

Og det gælder jer andre også, som har tider hos hende. Hvis I er bekymrede for hende, ---og hun har en mail-adresse, så er det vel ikke så svært: Send hende en opmuntrende mail. Og foreslå hende evt. at aflyse tiden. Så kan hun jo maile tilbage og aflyse med få ord..

 

Hvis hun har været et eller andet skrækkeligt igennem, så vil det lette hende, at hun ikke behøver at ringe og melde afbud.

 

HVIS hun havde overskud til at melde afbud, så ville hun da for længst have gjort det.

-----Og små sympati-mails uden krav kan måske få hende hurtigere tilbage igen.

 

Du ahr helt ret, det burde jeg gøre og hvis jeg var et bedre mennekse gjorde jeg det måske også. MEN jeg har bare brug for at vende Taccos situation med hende, han er sat på ny kost, andre urter osv, det bliver jeg nødt til at vide om jeg skal fortsætte med.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Du ahr helt ret, det burde jeg gøre og hvis jeg var et bedre mennekse gjorde jeg det måske også. MEN jeg har bare brug for at vende Taccos situation med hende, han er sat på ny kost, andre urter osv, det bliver jeg nødt til at vide om jeg skal fortsætte med.

 

 

Så kunne det være, at du skulle se at BLIVE "et bedre menneske":lol:.

Du kan jo ikke flå hår af en skaldet.

 

Hvis hun er så dårlig som hun lyder til, så KAN du IKKE!! forvente en engageret og omsorgsfuld samtale lige nu.

Du kunne maile til hende, at tacco har det rigtig godt, og at du fortsætter med den samme kost, hvis du ikke hører fra hende.

 

Og om en måned kan Gudrun forhåbentlig klare at komme tilbage.

 

DU ville da have det skidt (selv som det dårlige menneske, du er:mrgreen:) hvis hun aldrig vendte tilbage, uanset hvor lidt eller meget du fik vredet ud af hende ved en personlig telefonsamtale..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...