Hop til indhold

Tjalfe søger ny mor


Gæst Stella
 Share

Recommended Posts

Ja det ville jeg da hvert fald gøre hvis jeg var Tjalfe, jeg tror jeg skal være glad for at hunde glemmer og tilgiver hurtig :genert:

 

I morges stod han på sengenkanten og ville op, og det må han også gerne, og Teitur lå der i forvejen, men Tjalfe kan ikke selv komme op. Så ville lige løfte ham, men får fat for langt under maven og Tjalfe protostere og inden jeg når at gribe ham flyver han med hovedet ned i gulvet. Stakkels hund, han så dog ikke ud til at have slået sig.

 

Vi ligger lidt og ville så ud at gå morgentur. Giver dem sele på og går ud af døren og synes Tjalfe er helt med ude så lukker døren og hører et hyl, stakkels Tjalfe har sin ene bagporte i klemme i døren, jeg flår døren om og undersøger hans pote og er lige ved at græde fordi jeg får så dårlig samvittighed. Nå man han ømmer sig lidt og glemmer det så da vi er ude at gå tur.

 

På turen får han øje på en kattelort og skal til at æde den og jeg ville hive ham væk, og er jo vant til at der skal ligges mange kræfter i når trækteitur får færten at noget, så kommer til at hive alt for hårdt og stakkels Tjalfe flyver rundt på ryggen og hen af jorden. Nej nej nej, sætter mig straks ned og trøster ham men der ser heldigvis ikke ud til at være sket noget.

 

Vel hjemme skal de have morgenmad, og Tjalfe bliver så glad og hopper rundt og kommer ind under sofabordet og hopper så højt at han hamre hovedet hårdt op i undersiden af bordet. Han sidder lige stille lidt og kigger forskræmt på mig og så går han ud og spiser sin mad.

 

 

 

Nu forholder vi os FULDSTÆNDIG i ro resten af dagen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:genert: Stakkels lille pus :lol: Jeg har også haft dage hvor Dexter bare har følt jeg hadede ham... Så træder man lidt på ham, sparker ham i hovedet osv... Gud hvor er vi onde ejere, den værste er nok den gang han hoppede op af mig, og jeg blev så forskrækket at jeg bare skubbede ham væk så det sagde BOINK og han ramte hovedet lige ind i køleskabet og sagde "miv miv miv"... Ej hvor var jeg ked af det og sad og nussede ham i flere timer bagefter pga dårlig samvittighed :lol::lol:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Syfongse

åååh, havde en lignende oplevelse med Arnold da han var mindre, hvor han hoppede rundt om mig og var så glad, så glad, men jeg skulle jo lære ham ikke at hoppe op af mig, så jeg skubbede ham ned, men der kom alt for meget power på og jeg fik nærmest fejet benene væk under ham så han slog hagen i gulvet :megaked: jeg var verdens ondeste hundemor den dag.

 

Andre dage kommer man jo til at trække surt i snoren uden at se at staklen er ved at lægge en pølle.. så må man også lige sige "undskyld" og give en trøstende kiks.. :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhh, jeg synes også tit jeg er en ond hundemor... De utallige gange man træder på dem, kommer til at skubbe dem væk, fordi man lige skriver på hunde-forum osv. Hvor får man bare MEGA dårlig samvittighed. Det gør det altså heller ikke bedre når de kigger på én med de der store øjne, som om de siger "hvor kunne du nænne det?" Det er fryyyygtligt.

Jeg føler med stakkels Tjalfe, men bestemt også med dig, det er sikkert dig der har det værst :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dejligt at læse, at andre også har det forhold til deres vapser, som vi har derhjemme! Og ja man kan virkelig have dårlig samvittighed i flere dage, hvis man kommer til at træde på dem eller lignende. Selv hvis vovsen selv slår hovedet op i bordet eller andet selvforskyldt, får jeg dårlig samvittighed! :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...