Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mod det uendelige univers

Featured Replies

• Svar 207
  • Visninger 18,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Miiissing, kommer der ikke snart en update :ivrig:

Jeg var i fuld gang :lol:

Besvaret

Nuuuurrrrj, hvor er han bare fin, Missing!!! :hjerte::hjerte::hjerte:

Et KÆMPESTORT tillykke med ham!!!

Besvaret

Nuuurhhh :hjerte:

Besvaret

Buzz ligner da en der har været hos jer altid! :lun:

Stort tillykke sødeste Missing :kys: Du fortjener mere end nogen anden en lille pelsklump!

Besvaret

årh det var ventetiden værd :lun::lun::lun::lun:

Håber jeg kommer til at møde ham en dag :lun::lun:

Besvaret

Kæft hvor er han dejlig, stort tillykke med ham :-D

Pudler er noget af det dejligste :lun:

Besvaret

:lun::klap::banan::banan::klap::lun:

Buzz:lun: Han er altså bare noget af det sødeste, har måske lidt glædet mig til update hele dagen:engel:

Dejligt at høre det er gået rigtig godt med ham:5up:

Besvaret

Tillykke med ham Missing :hjerte: :kys:

Og hvorfor er det lige at Buzz kan se totalt majestætisk ud som ingen hvalp kan :lun:

Besvaret
Buzz ligner da en der har været hos jer altid! :lun:

Han opfører sig også sådan :hjerte: Det eneste er lige, at han skal finde ud af, kattene ikke spiser ham. Men ellers er han meget hjemmevant.

Manden sagde her til aften: Har du altid vidst, at pudler er sådan?

Mig: ?? Ikke forstået

Ham: Jamen bare så....nemme...og perfekte :lun:

Besvaret
årh det var ventetiden værd :lun::lun::lun::lun:

Håber jeg kommer til at møde ham en dag :lun::lun:

Dét gør du. Du slipper nemlig slet ikke :kys: :bighug:

Besvaret
Han opfører sig også sådan :hjerte: Det eneste er lige, at han skal finde ud af, kattene ikke spiser ham. Men ellers er han meget hjemmevant.

Manden sagde her til aften: Har du altid vidst, at pudler er sådan?

Mig: ?? Ikke forstået

Ham: Jamen bare så....nemme...og perfekte :lun:

Dejligt at høre at husbond er ligeså forelsket.... :x:'er for brandmanden falder lige så pladask for løver!!!

Besvaret
Tillykke med ham Missing :hjerte: :kys:

Og hvorfor er det lige at Buzz kan se totalt majestætisk ud som ingen hvalp kan :lun:

Fordi han er en KONGE-pudel :lol:

Besvaret

Hvor er han dog sød :hjerte: Jeg kommer til at tænke på min barndoms Pudel-ting, der som voksen var ca. samme størrelse som Buzz er nu.

Hvad når han bliver stor - kommer vi til at se ham med pompom'er og det hele, eller holder du ham i "brugsklip"?

Besvaret

Mht mindsten, så er det ikke, at hun er ond ved ham. Men hun har lidt sværere ved at gå udenom ting....ting flytter sig som regel. Og så larmer hun MEGET til tider. Nogle gange går han væk og hen til mig/manden, hvilket vi fortæller hende er "helle". Børnene har også fået at vide, at hvis de leger fangeleg, så skal man ikke tonse skrigende forbi Buzz. Det klarer de så fint ved at lege liste-leg :lol:

Størsten vil gerne nusse, putte m.m. og elsker ham allerede. Mindsten ignorerer ham mest.

Besvaret

:hjerte: øj, der smeltede jeg da lige endnu mere :lun::hjerte:

Besvaret
Hvor er han dog sød :hjerte: Jeg kommer til at tænke på min barndoms Pudel-ting, der som voksen var ca. samme størrelse som Buzz er nu.

Hvad når han bliver stor - kommer vi til at se ham med pompom'er og det hele, eller holder du ham i "brugsklip"?

Terrierklip, bestemt. Jeg er ikke sådan en pom pom-kinda gal. Jeg har tilmed planer om skamklip, da jeg regner med at klare det meste selv :mrgreen:

Besvaret

Forresten, så kalder begge børn ham ofte for Molly :sjov: Det er åbenbart bare fællesbetegnelsen for hund.

Besvaret
Forresten, så kalder begge børn ham ofte for Molly :sjov: Det er åbenbart bare fællesbetegnelsen for hund.

:engel: hvad sagd jeg :blink::mrgreen:

Besvaret
:engel: hvad sagd jeg :blink::mrgreen:

:mrgreen:

De siger dog også Buzz :hjerte: Navnet er godkendt. Fra størstens side er det en forglemmelse, når hun siger Molly. Så griner hun selv.

Besvaret

For bare en måned siden så det sort ud mht. det at få hund i den kommende tid, så gav manden sig, og sagde til sommer... og wupti verdens lækreste Buzz er flyttet ind hos jer:mrgreen:

Kæmpe mega meget stort tillykke med ham Missing. Endelig, endelig har du fået dig en hund! Og sikke en af slagsen, han er simpelthen viderunderlig, og gude smuk:lun:

Du om nogen fortjener virkelig bare lidt lykke... Er så glad på jeres vegne!

Og skønt at han bare har taget det hele så flot... :hjerte:

Besvaret

Kæft, hvor er han altså bare dejlig! Glæder mig sådan til at følge ham, han lyder bare så skøn, og hold op hvor er han sød :hjerte: (sidder og overvejer om jeg mon kan få kæresten overtalt til at pudel bliver racen til nr. 2 hund, hehe)