Hop til indhold

Opgradering


Administrator
 Share

Recommended Posts

Nej, den viser kun de nye indlæg du ikke har læst. Det sad jeg nemlig også og var irriteret over.

Men så var der en der skrev at "Dagens indlæg" er under "Kvik Links" i en mørkeblå bjælke.

 

jeg finder lige ud af med ADMIN om dagens indlæg måske kunne komme frem i stedet for fx FAQ

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 955
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Miss_menelli

Må altså overgive mig.... Jaja, der er masser af småting der kunne være anderledes og ting man lige skal vænne sig til.

 

Men det var der dælme også på det gamle HF!!

Vi havde bare vænnet os til det og tænkte ikke så meget over, at rigtig mange ting, var væsentlig mere ulogisk, end mange af de ting vi påpeger i denne tråd.

 

Jeg er faktisk helt vild med det nye forum og synes der er afsindig mange gode nye funktioner, og mange af de gamle er blevet nemmere at bruge.

 

Et par eksempler:

- Smilies når man vil skrive en besøgsbesked, som man bare kan klikke på - De lå der ikke tidligere

- Det er helt vildt nemt at få overblik over sine karma beskeder under indstillinger

- Quick besvar funktionen indeholder næsten alt der er nødvendigt og man bliver på den side man besvare et indlæg fra.

- Nemt at ændre signaturer, indstillinger osv.

- AUOTOSAVE!!!

 

Om et par måneder vil jeg næsten vædde med, at vi brokker os over, hvis Admin ændre mange af de ting vi nævner nu - For så har vi vænnet os til dem. Men sådan er det jo når man ændre noget kendt til noget ukendt.

Det er væsentlig nemmere bare at starte noget helt nyt, for så er der ingen der sammenligner med det gamle ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
mit tak kom med det samme.

Hstighed i at svare indlæg er lige så sløvt som på ndre sider, en "fejl" min asus pad har :drille:

 

Har ikke nogen problemer med hastigheden... Det er det samme som før :vedikke:

Tilgengæld går det væsentlig hurtigere på mobilen end tidligere :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Btw så anser jeg det ikke for brok, men som tilkendegivelser, der kan hjælpe med at optimere forum

 

Personligt opfatter jeg det heller ikke som brok, men netop som ideer.

 

Men jeg har en smuuuule ondt af Admin... SÅ meget arbejde (tro mig, der ligger MEGET arbejde bag opgraderingen) og en så nemt og fejlfri overgang til det nye HF - Og indenfor få timer, så er folk i gang med at fejlfinde uden at have givet det en chance.

 

Er fuldstændig enig i, at konstruktiv kritik kan gøre forum ENDNU bedre - Og jeg tror såmænd også Admin værdsætter de konstruktive forslag der er kommet.

Kunne bare godt forstille mig, at det må føles lidt overvældende og en smule ubehageligt, at folk (mig selv inkl.) staks påpeger alt der kan ændres, næsten før folk har kunne nå at afprøve de nye funktioner.

Link til indlæg
Del på andre sites

Uuuuh, jeg er forvirret..

 

Det tager nok en uge eller to, før jeg kan finde rundt her.. Jeg har været på den sidste time, og har først lige fundet herind..

 

Dog er jeg rimelig enig i de kommentarer jeg har set ang. det der med hvid-i-hvid.. Jeg kunne måske godt bruge lidt afbræk, evt. herude i højre side?

Mine øjne svider meget af at sidde her nu :S

Link til indlæg
Del på andre sites

I hurtig svar kan du trække i skrivefeltet og gøre det lige så stort, du vil :-)

Man kan også lave vedhæftninger og url. Og skriftstørrelse- og type.

 

Ok, det vidste jeg så ikke, at man kunne - kunne man også det i det gamle forum?

 

Så må jeg i hvert fald lige give det en chance...!

 

(tror dog, at jeg får spat over smiley-prolemet - ISÆR fordi forum kører dårligt her, desværre :o( Håber det er et eller andet lille, enkelt og simpelt problem, som Admin får løst somewhen soon (garanteret, at det ikke er).

 

Jeg synes altså det er smart, for hvis man er i gang med at læse en lang tråd, og vil besvare det 5. indlæg med det samme f.eks. Så trykker man "besvar med citat", og så kommer hurtig svar frem lige nede under det givne indæg. Når man så har trykket post, er man præcis samme sted som man slap og kan fortsætte læsningen.

 

Ok, jeg besvarer så aldrig noget midt i en tråd, førend jeg har læst den færdig :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Uuuuh, jeg er forvirret..

 

Det tager nok en uge eller to, før jeg kan finde rundt her.. Jeg har været på den sidste time, og har først lige fundet herind..

 

Dog er jeg rimelig enig i de kommentarer jeg har set ang. det der med hvid-i-hvid.. Jeg kunne måske godt bruge lidt afbræk, evt. herude i højre side?

Mine øjne svider meget af at sidde her nu :S

 

farvejustering skal nok ske, bare ikke lige idag. Nu arbejdes der ikke mere for nu:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...