Hop til indhold

Opgradering


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 955
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tror det er kvik-besvaren, der laver vrøvl? :hmm: Her skifter det nemlig... Mit og dit var kæmpe, da jeg svarede Missing - det jeg postede svaret, blev de miniature :???:

 

Jeres ser også meget store ud på min computer :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan pludselig hverken takke eller like - sikkert bare lidt postyr:-D

 

Ok, har lige testet lidt, troede nemlig problemet var kvik-besvareren (eller bare besvar).

 

Har nemlig også haft problemet lidt.

 

Anyhow,så blev mit avatar lille efter testen, men tak-knappen forsvandt trods alt ikke. Tror måske bare, der er nogle småting der skal på plads på én eller anden måde? Men problemerne opstår i hvert fald, når jeg har svaret på indlæg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes det er et lækkert nyt design!. Og faldt lige over min oversigt hvori jeg kan se hvilke indlæg jeg har trykket "like" til - det synes jeg er smart!. Og så giver det god mening at der nu både er stjerne/karma knap og likeknap :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan også trykke på "indstillinger" øverst til højre, så kommer først abonnerede tråde med nye indlæg, og nedenunder karma incl. karmabeskeder.

 

jo jo, det har jeg fanhet, men vi er da enige om, at man ikke kan se det oppe i hjørnet, ik? og at man ikke kan se, hvad hinanden har af karmapower?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...