Hop til indhold

Opgradering


Administrator
 Share

Recommended Posts

jo jo, det har jeg fanhet, men vi er da enige om, at man ikke kan se det oppe i hjørnet, ik? og at man ikke kan se, hvad hinanden har af karmapower?

 

Jo, det er vi vist enige om.

 

Tror måske der kan ske noget slemt, man kan søge med mindre end 10 sekunders mellemrum, kan sådan en robot-ting ikke lægge forum ned, hvis den søger en hel masse på et splitsekund så?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 955
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

I skrev det der med, at I ikke ryger tilbage til det indlæg, I er nået til, når I har lavet en besvarelse. Jeg laver faktisk aldrig direkte "citer", men jeg multi-citerer både når jeg har 1 eller flere, så har I jo ikke det problem.
problemet med den her version, samme problem på det andet forum jeg er på er at hvis du trykke multiquete på et indlæg og går til sidst i tråden og ikke vil have flere quotes og trykker på svar, så qouter du ikke .
Link til indlæg
Del på andre sites

problemet med den her version, samme problem på det andet forum jeg er på er at hvis du trykke multiquete på et indlæg og går til sidst i tråden og ikke vil have flere quotes og trykker på svar, så qouter du ikke .

 

Så kan du trykke svar med citat på det sidste indlæg, og så bare slette det igen inde i din svarboks.

Link til indlæg
Del på andre sites

problemet med den her version, samme problem på det andet forum jeg er på er at hvis du trykke multiquete på et indlæg og går til sidst i tråden og ikke vil have flere quotes og trykker på svar, så qouter du ikke .

 

Jeg tror ikke, jeg forstår, hvad du mener?

 

Lige nu har jeg da trykket multiquote ud for dig og har så trykket "Besvar emnet", og du kom fint med.

Link til indlæg
Del på andre sites

problemet med den her version, samme problem på det andet forum jeg er på er at hvis du trykke multiquete på et indlæg og går til sidst i tråden og ikke vil have flere quotes og trykker på svar, så qouter du ikke .

 

Så kan du trykke svar med citat på det sidste indlæg, og så bare slette det igen inde i din svarboks.

 

altså nu har jeg multi-citeret disse to og trykket bevar emnet, så kommer de da med begge to.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ingen problemer med hastigheden :hmm:

 

- Er vild med defå nye smileys :rolleyes: <- de er da total nuttede :mrgreen:

 

Kan godt lide layoutet, dog passer det grønne logo ikke super godt til - er miljøskadet fra studiet :lol:

 

Ja, nu har jeg vist luret det meste af herinde, og udover det med hastigheden, så er lyset/farverne mit store klagepunkt... Jeg kan ikke holde til at kigge på det i ret lang tid. Tror muligvis det er den meget hvide baggrund..? :vedikke:

 

de kom da begge med igen:drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha!! Jeg har fundet "besvarelser" og "mine tråde"! Man går ind under sin egen profil, i venstre side står "find nyeste indlæg" og "find nyeste tråde"! :5up:

 

Korvis: Det er kun medlemmer, der kan se Alt og Intet-indlæg ude til højre. Har lige været logget ud og testet :mrgreen:

 

Forstår ikke hvad Guanomo mener. Det virker da perfekt :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

var det tonki der ikke kunne finde signe egne indlæg og tråde?

det står under ens profil og så ude i venstre, vis svar/tråde.

 

:5up: jeg eftersøgte det også - men det er kun de tråde man selv har oprettet. Jeg mangler funktionen i de tråde jeg har deltaget i, men ikke selv har oprettet.

Link til indlæg
Del på andre sites

din er 60x51, du må have et på 120x120 , men dinahs er ikke større end 60x65 .. så ingen forskel der rigtigt?

 

 

Dinas er så 150*141 her...mit er lille, Petrines er lille. Dit er også stort...berners også.

 

den er da lige så lille hos mig som hos dig:genert: i hvert fald på MIN skærm

 

Ikke her

 

Jeres ser også meget store ud på min computer :)

 

Tak, så er det ikke bare mig

 

Tror jeg har fundet min karma, nu hedder det ry og bliver ikke flashet så tydeligt

Dét synes jeg sådan set er godt. Karmatallet er jeg ligeglad med, det er mere beskederne i karmaen, der er "vigtigt" for mig.

 

Jeg har stadig lidt hastighedsproblemer desværre

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...