Hop til indhold

Opgradering


Administrator
 Share

Recommended Posts

hvis du trykker p[ se seneste indl;g viser den dine seneste... ikke de tr[de du har oprettet.

 

Niks - det er de indlæg jeg selv har skrevet - og der kan jeg ikke se om der er kommet noget nyt i tråden.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 955
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Dem der har hastighedsproblemer, hvilken browser bruger I?

 

Jeg skiftede jo til FF i august eller lign., da jeg ikke kunne multiquote, citere og mange andre ting pludseligt. Nu prøvede jeg så lige IE igen og ingen hastighedsproblemer overhovedet :yeah: Og de der ting, der var problemer med i det gamle HF og min IE, de er der ikke længere.

 

Nu ELSKER jeg det nye :yeah:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øhh nej :???: - der kan man kun se dagens indlæg eller hvis man abonnerer på tråde, man kan ikke automatisk se de tråde man har besvaret i tidligere.

 

Kan du ikke sætte den til automatisk at abbonnere og så slå mail-funktionen for disse fra som default? Det har jeg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dem der har hastighedsproblemer, hvilken browser bruger I?

 

Jeg skiftede jo til FF i august eller lign., da jeg ikke kunne multiquote, citere og mange andre ting pludseligt. Nu prøvede jeg så lige IE igen og ingen hastighedsproblemer overhovedet :yeah: Og de der ting, der var problemer med i det gamle HF og min IE, de er der ikke længere.

 

Nu ELSKER jeg det nye :yeah:

 

IE her og det går allerhelvedet neglebiddende trægt med at uploade siderne :cry: Jeg er meget utålmodigt anlagt med sådan noget, siden skal bare "pop" være der, jeg har jo lige købt nye computer i år af samme grund :oops:

 

 

By the way, miniature fejl - men er det kun mig, der har det problem, at hvis jeg sætter en smiley til sidst, redigerer i noget andet i indlægget og så skal tilføje noget EFTER smiley'en - så vil den ikke give mig lov? Bliver simpelthen nød til at slette den? Hverken mus eller piletaster eller markering kan bruges og denne sætning slutter med rødmesmileyen, jeg originalt satte i forrige afsnit... Fordi jeg ikke gider slette den og jeg netop lavede det beskrevne nummer der (nej, problemet har ingen vigtig betydning, er bare nysgerrig, om min PC er underligt) :mrgreen::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

By the way, miniature fejl - men er det kun mig, der har det problem, at hvis jeg sætter en smiley til sidst, redigerer i noget andet i indlægget og så skal tilføje noget EFTER smiley'en - så vil den ikke give mig lov? Bliver simpelthen nød til at slette den? Hverken mus eller piletaster eller markering kan bruges og denne sætning slutter med rødmesmileyen, jeg originalt satte i forrige afsnit... Fordi jeg ikke gider slette den og jeg netop lavede det beskrevne nummer der (nej, problemet har ingen vigtig betydning, er bare nysgerrig, om min PC er underligt) :mrgreen::oops:

 

Det kan jeg heller ikke

Link til indlæg
Del på andre sites

FOX: Du skal gå ind i indstillinger (oppe til højre)

Så ude til venstre et stykke nede vælger du generelle indstillinger

 

Her scroller du ned til beskeder og påmindelser. Pkt 2 hedder Standard Abonnement type. Her vælger du kun via mit kontrolpanel

 

Så er tråde du har skrevet i, og der har nye indlæg, oppe under indstillinger fremover :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mais og hunden

Jeg vil gerne vide hvordan filen man kommer ind på den mobilløsning? For det jeg ser her er ikke specielt mobil venligt, og det er hamrende langsomt (grunden til at jeg ikke har læst hele tråden, så undskyld hvis det er taget op)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu prøver jeg så det nye HF på min netbook.

 

Her er lyset/farverne ikke det store problem, hvor jeg på den stationære får ondt i øjnene og hovedpine.

 

Til gengæld er den brede kolonne i højre side lidt dum, da der næsten ikke er plads til det egentlige indhold af siden...

 

Når jeg skriver besvarelser fylder tekstverktøjerne 5 linier i højden, og jeg er nødt til at scrolle for at komme op til smileyerne.

 

Nogle gange lægger sidenumrene sig oveni besvar-knappen, så jeg ikke kan komme til at klikke på den.

Link til indlæg
Del på andre sites

IE her og det går allerhelvedet neglebiddende trægt med at uploade siderne :cry: Jeg er meget utålmodigt anlagt med sådan noget, siden skal bare "pop" være der, jeg har jo lige købt nye computer i år af samme grund :oops:

 

 

By the way, miniature fejl - men er det kun mig, der har det problem, at hvis jeg sætter en smiley til sidst, redigerer i noget andet i indlægget og så skal tilføje noget EFTER smiley'en - så vil den ikke give mig lov? Bliver simpelthen nød til at slette den? Hverken mus eller piletaster eller markering kan bruges og denne sætning slutter med rødmesmileyen, jeg originalt satte i forrige afsnit... Fordi jeg ikke gider slette den og jeg netop lavede det beskrevne nummer der (nej, problemet har ingen vigtig betydning, er bare nysgerrig, om min PC er underligt) :mrgreen::oops:

 

Har samme problem.. PLUS at den nogle gange sætter smiley nr 2 på linjen nedenunder, det jeg har skrevet:hmm:

 

Og av mine øjne..

Link til indlæg
Del på andre sites

Til gengæld er den brede kolonne i højre side lidt dum, da der næsten ikke er plads til det egentlige indhold af siden...

 

Dette trænger til en gentagelse, da det faktisk er det eneste virkelig negative ved det nye forum. Alt det andet kan man leve med/vænne sig til, men lige den kolonne ude i siden er vildt irriterende, især inde i trådene, hvor vi ikke havde den før.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...