Hop til indhold

Stem på månedens hund - oktober 2011


Dinah
 Share

Hvem bliver månedens hund - oktober  

98 stemmer

  1. 1. Hvem bliver månedens hund - oktober

    • HUND 1
      3
    • HUND 2
      32
    • HUND 3
      5
    • HUND 4
      11
    • HUND 5
      21
    • HUND 6
      16
    • HUND 7
      3
    • HUND 8
      7


Recommended Posts

ok, jeg kommer bare aldrig på forsiden, plejer at nyde at have den oppe i hjørnet. Var lige ude for at kigge, og billedet bliver skåret af, her på min laptop, så jeg kan se hele hundens krop, men ikke dens hoved.

 

Bamse er også halshugget på min forside. :ae:

 

Jeg kommer heller aldrig på forsiden - det tror jeg ikke, at de fleste af os faste forumbrugere gør? Hvis billedet kunne ligge siden "Forum" i stedet for "Portal", var der nok flere, der ville se det. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, synes det er ærgeligt, at det kun vises på forsiden, så må jeg ærligt indrømme, at jeg ikke gider at deltage i det længere, for er aldrig på forsiden.. Kan det ikke laves sådan at det vises på alle sider?

Link til indlæg
Del på andre sites

Den bliver da vist, på forsiden af HF og nu med endnu større billede end før.

 

Hvis man i adresselinien skriver Hunde-froum.dk kommer man ind på forum-forsiden. Man kommer ikke ind på portal-forsiden og vi "bruger" bruger ikke portalen til noget.

 

Så "pretty please" :engel: Kan vi ikke få billedet ind på forum-forsiden. Be-pænt-om :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man i adresselinien skriver Hunde-froum.dk kommer man ind på forum-forsiden. Man kommer ikke ind på portal-forsiden og vi "bruger" bruger ikke portalen til noget.

 

Så "pretty please" :engel: Kan vi ikke få billedet ind på forum-forsiden. Be-pænt-om :bighug:

 

Helt enig.... Jeg har aldrig brugt portalen før, så vil aldrig få billedet at se :(

 

Og så synes jeg forresten at næste tema for månedens billede skal være "Fuld fart"(Billede af en hund i ja.. fuld fart!).. Eller "Best buddies"(Billede af hund+ bedste ven, som skal være en ikke hund.. Men det kan være alt fra et egern til et menneske eller den favorit bamse!)

Ellers kunne det være "spændingen stiger" (Som i at de venter på noget, og man ser en yderst "spændt" hund)

 

Nu har jeg lige opdaget at alle de ting jeg har valgt er FF, BB og SS... det er da totalt mærkeligt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Har valgt en kategori ;-)

Men egentligt, så burde det jo være noget julenoget - Så julehunden bliver vist i dec. i stedet for januar.... :hmm:

Men så skal folk til at finde gamle billeder frem, eller pakke julepyntet ud allerede :vedikke:

 

Nå... Men i må vente og se om de kære admins er enige med mig, eller om vi skal have julehunde i denne måned :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...