Hop til indhold

Tal mig lige fra at få en hund til ... ;-)


Gæst Joey-Salome
 Share

Recommended Posts

Gæst Joey-Salome
Nu skal du kun sove 1 gang mere :banan:

 

Ja - jeg kommer bare nok ikke til at kunne falde i søvn. Er helt oppe at køre :mrgreen:. Lige nu ligger lille Buster nok og sover dernede, og aner ikke, at om få timer bliver han puttet i en kasse og skal op og flyve. Lille stakkel - det er ikke en sjov tur for hundene. Men det er det værd, når nu lykkelivet venter så snart turen er overstået.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 226
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

:banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan:

 

 

 

 

 

 

 

Nu er det onsdag! Hvis du skulle have glemt det?:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

:banan:I dag er det Busters ankomst dag - Hurra, hurra, HURRA :banan:

 

Ihh hvor jeg glæder mig på dine vegne.... Kommer til at sidde med mobilos på arbejde i eftermiddag og håbe på en opdatering :engel:

 

Håber alt går vel og glæder mig på jeres vegne!! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

TUSIND tak for alle bananerne (hahahaha, sådan ser jeg ud i fjæset i dag) og tankerne. Lige nu sidder min lille trold i et fly og er på vej herop. Og solen skinner til hans ankomst. :banan: :lun:

Jeg opretter en ny tråd med opdateringer i eftermiddag, og skal nok være hurtig med billeder og alt det. Men vi skal jo lige koncentrere os om ham først. Regner med at han dog kan trænge til en lur, når han har været rundt her og snuse (og sikkert lave et tisseuheld, fnis) - så der kan jeg sikkert få en stund ved computeren.

 

Har jeg sovet i nat? Mmmmm, not so much. Har jeg ligget og rodet rundt og muflet dynerne og nusset Charlie og Bowie og været rastløs og underlig i humøret? Jow, deeeeet ... :genert::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
:yeah: Juhuuuuuuu!! Ih håber han tager turen ok og at han møder jer med glad nysgerrighed.

 

Ja, det håber jeg også. Det er skræmmende og stressende for sådan en vaps at skulle på den lange flyvetur. Jeg HADER at de skal i lastrummet. Hvorfor har man ikke gjort plads bagerst i kabinen til et par transportbure eller fem? Hvis ingen hunde var med, kunne man nok lave alternativ brug af pladsen. Og så slap man for risikoen og angsten og alt det, og man kunne se til hundene undervejs og nusse om dem og sådan. Suk.

 

Charlie kommer jo med og skal nok hjælpe ham, når han kommer ud. Han var som sagt selv totalt cool, da han kom ud af kassen (eller også var han bare i chok :hmm:) - og hjalp den bange og sky breton med at komme ud. Her er et billede fra dengang, hvor I kan se breton-vapsen på vej ud, efter Charlie har stået derhenne og på hundesprog sagt "bare kom, de er smaddersøde og har kylling og vil gerne kramme og nusse os". Man kan også lige se måsen af Charlie. :lun:

 

n565689585_1816625_5033713.jpg

 

Ihhhh .... to timer til vi kører i lufthavnen, tre timer til han lander. Argh, jeg er helt rundt på gulvet. Vil gå en lille tur med Charlie nu og få ro på kroppen. :yeah:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
så er det lige om lidt jo! Kan godt lide betegnelsen Buster dag!, totalt Busters dag idag, han kommer jo i himmelen (når han først har lært jer og denne verden lidt at kende i hvertfald).

 

Min pc vil ikke lægge smilyes ind ellers havde der været en hel række bananer!!!

 

Jaaaaa - og det ER også Buster-dag. Jeg ved jo ikke, hvornår Charlie har fødselsdag, så den holder vi altid på den dag, han kom hertil, nemlig d. 22. juni. Det er så Charlie-dag. Og fremover vil d. 30. november være Buster-dag. Ihhhhhh ... :banan:

Synes det er en smule synd, at han kommer hertil lige til den kolde tid, Charlie kom om sommeren, og han er jo vant til Malaga. Meeeeen - han kommer også til julesuletid og her er jo en varm stue og lune senge, så det er okay. Og hvis han fryser, når vi går ud, så får han bare et dækken. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

ÅRHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

 

Hvor er det bare fantastisk.

 

Jeg glæder mig SÅ meget til billeder og opdateringer.. Han er noget så skøn at se på..

 

Forstår godt at du er helt rundt på gulvet.. Ihh hvor er det dog spændende:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi venter spændt med fra sidelinjen, da jeg gik i seng i går aftes tænkte jeg på dig, at det var i dag Buster kom hjem. Du må da være ved at gå til at spænding. Krydser finger for at alt går godt ude i lufthaven. Tænker på dig.

 

:vuf: er helt spændt på dine vegne, glæder mig så meget til at følge med i hvordan det går.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Hejsa, så har jeg fået en lille stund, hvor jeg kan sidde ved computeren. Alt er gået SÅ godt. Der skal nok komme billeder, og jeg opretter en ny tråd, hvor billederne kommer, men det tager mig lige lidt tid - jeg skal love for, at Edie er en ivrig fotograf - hun har knipset 171 billeder inden vi kom hjem med ham. Jeg har fået taget et par stykker af Buster i sit nye hjem også. Så om et øjeblik går jeg i gang med at gå dem igennem, men nu vil jeg lige skrive til jer og opdatere. Først: Igen TAK for al jeres medleven, begejstring og opbakning. Det betyder mere end I aner. Knus til jer alle. :kys:

Jeg skriver lige om det hele i en ny tråd, synes at vi trænger til en ny titel nu han er landet og er her, og nu han skal også rigtig ses, så den kommer under "Vis os din perle". En perle er han :lun:. Vi har det alle sammen så godt, og mens jeg skriver ligger Buster i den ene hundeseng og Charlie i den anden her ved siden af mig, de tager sig et velfortjent hvil ovenpå en begivenhedsrig rejse og lufthavnstur. Vi ses i den anden tråd! :yeah:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Er det mig der er blind og ikke kan finde den nye tråd eller er jeg bare utålmodig?? Jeg glæææææder mig til at se og høre om hvordan det går med den nye vaps:klap:

 

Du er ikke blind - jeg er netop nu blevet færdig med at sortere og redigere billeder. Så den nye tråd kommer snarest. Skulle også lige ud med Charlie igen mens min mor så efter Buster (som ikke rigtig tør gå tur endnu) - man må tage hensyn til tisse- og løbebehovene, jo. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...