Hop til indhold

Er Hunde-Forum et forum for hunde?.


Ascha
 Share

Recommended Posts

Synes det er lidt ærgerligt, folk ikke står frem 'en del kigger sig om efter et andet sted' - stå frem, er en del 1 eller 80?

 

Synes også alle jer, der har givet mig karma for noget jeg synes skal fjernes helt fra forum, skulle stå frem, så admin kan se, der faktisk er opbakning til det :engel: og ikke bare mig der er sær.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 296
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Synes det er lidt ærgerligt, folk ikke står frem 'en del kigger sig om efter et andet sted' - stå frem, er en del 1 eller 80?

 

Synes også alle jer, der har givet mig karma for noget jeg synes skal fjernes helt fra forum, skulle stå frem, så admin kan se, der faktisk er opbakning til det :engel: og ikke bare mig der er sær.

 

hvad er det du synes skal fjernes helt fra forum? giver gerne både karma og står frem, har vist bare lige overset det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes der er en kæmpe stor forskel i min verden...

 

Denne her tråd er løst og fast, og nogen ville mene den så skulle væk, en tråd jeg mener at stort set en hver dansker ville kunne deltage i(Okay her holder vi så alle dem som ikke holder jul udenfor), og som gør forummet hyggeligere for mig at være på:

http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/28636-julegaveonskeseddeltraden.html

 

Denne her tråd, kan jeg IKKE deltage i, det er en tråd på et hunde-forum henvendt direkte og specifict til folk med HESTE, en tråd som på ingen måde har relevans for mig, og aldrig vil få det, en tråd som JEG (egoistisk set) ikke ville savne hvis den blev fjernet:

http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/16814-trad-os-med-heste.html

 

(Og undskyld for at hive disse to ud som eksempler, der er jo masse andre, jeg håber bare folk kan se pointen i forskellen på de to slags tråde jeg taler om)

 

 

Uuuh, alt for tidligt i en tråd, at føle sig provokeret til at svare.

 

MEN!! JEG træner ikke HTM. Jeg træner ikke bidearbejde. Jeg træner ikke løb med min hund. Så fra nu af vil jeg gerne frabedes alle tråde om den slags emner..

Jeg vil KUN læse om hunde som ligger på sofaen, eller går ved siden af barnevognen eller er i skoven.

Og jeg vil heller ikke have tråde om indkald, for min hund går ikke løs.

 

undskyld, men det er jo det du skriver??

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes det er lidt ærgerligt, folk ikke står frem 'en del kigger sig om efter et andet sted' - stå frem, er en del 1 eller 80?

 

Synes også alle jer, der har givet mig karma for noget jeg synes skal fjernes helt fra forum, skulle stå frem, så admin kan se, der faktisk er opbakning til det :engel: og ikke bare mig der er sær.

 

Til den sidste, så tænker jeg om de måske er bange for at få samme tur som mig, over at have en mening :vedikke:

Hvordan fik du dit fripas til at have en mening egentlig? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg hopper med på vognen om at det er godt at der både er hunderelateret debatter og samtidig er en løs snak. Jeg synes det er super dejligt i løs snak at man bare kan ævle løs om hvad man nu har på hjertet og jeg synes at man kommer tættere ind på hinanden i disse tråde men jeg er også rigtig glad for at kunne kigge/læse om adfærd, træning, debat osv hvor jeg tit er inde.

Ang. heste-,katte- og baby tråde osv. har jeg ikke noget problem med, hvis trådene ikke har min interesse går jeg bare udenom dem. Jeg synes det er langt bedre at der er en løs snak hvor folk kan fortælle om alt end at de hunderelaterede tråde bliver alt for OT

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jeg har heller ikke et problem med at du lavede den tråd, jeg brokker mig ikke over trådene. MEN set i forhold til at DU mener det er problem, så undre jeg mig bare over at du så ikke valgte at skrive en pm :vedikke:

For min skyld må du lave alle de offtopic tråde du vil, jeg plejer som regel at nyde dine off topic tråde :mrgreen:

 

Nu nævner jeg de tråde fordi du nævnede dem, og at der er flere der nævner at det er et problem at der er TRE tråde, hvor af den ene er inaktiv :mrgreen:

og en kattetråd hvor nogle HF'er deler fælles interesse om katte, sådan jeg slipper for at læse om dem.

Eller en hestetråd, som jeg har endnu mindre interesse for, og jeg ville faktisk være pænt ked af det hvis OAI blev spammet med heste.

Men jeg mener at dem der deler den lidenskab, skal have lov til. Og skulle jeg få lyst til at gå ind og se på hestebilleder, ja så hopper jeg ind i den tråd.

 

Og nej, jeg vil ikke lave et standard svar, slet ikke om pli. Jeg har skrevet pænt i den her tråd. At så nogle mener at det ikke er i orden at jeg har mening, det er så til deres egen regning. Jeg har ikke kaædt andre navne, eller skrevet ord som skrid, eller angrebet folk på deres homoner. Som visse andre i den her tråd har!!!!

 

Men i kan jo altid foreslå en ny regel, Aslan må ikke have en mening :drille:

(den sidste må gerne læses som gas, men jeg bestemmer jo ikke hvordan folk vil tolke mine indlæg)

 

Aslan jeg synes at vi kører i ring her :cry: Jeg har ikke noget problem med hyggesnak og OT, jeg synes måske bare at det har grebet om sig på det sidste og fylder lidt for meget. Især når der er flere tråde om samme emne :vedikke:

 

Jeg har heller ikke sagt at du ikke må have en mening, jeg synes bare at det var en ufin måde du skrev til Ascha på udover at jeg synes at det er ufint at kaste "lugten og bageriet" i hovedet på folk som det første når de starter en debat.

 

Det der med "skrid" ved jeg ikke hvor du har fra? Det har jeg da ikke skrevet? Den med hormonerne tager jeg 100% på mig, jeg tænkte at det var den mest logiske forklaring til din "adfærdsændring", for uanset om du har skrevet det før, så kan jeg ikke genkende den tone du bruger, men måske læser jeg ikke hvad du skriver så :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Til den sidste, så tænker jeg om de måske er bange for at få samme tur som mig, over at have en mening :vedikke:

Hvordan fik du dit fripas til at have en mening egentlig? :hmm:

 

slå hårdt og slå først :engel: og så er jeg frygteligt ligeglad om folk synes jeg er idiot.

 

Men tilstår, jeg blev lidt overrasket over opbakningen til mit 'forslag' om at fjerne og censurere sure farvel-opstød (pæne ville jo være ok, men alle dem med 'der er ikke plads', jeg bliver overset, hf skal være neon-pink ellers skrider jeg og tager en masse med mig), tror også jeg kunne have lavet en brok-her er for mange gravide på hf på en helt anden måde end denne tråd, konstruktiv kritik er godt, brok bliver jeg sur og ikke konstruktiv af.

 

Netop nu er der 5 ikke-hundetråde og 24 hundetråde når jeg trykker nye indlæg.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg forstår heller ikke helt, er det virkelig så voldsomt? løb lige igennem første side af mine "nye indlæg", der var 3 ikke-hunde-tråde, og altså ... åh, ja vel 17 eller 27 direkte hunderelaterede. og jeg mener, der er en kattetråd, en hestetråd og pt. en gravidtråd + en babytråd, der er aktiv. i forhold til hvor mange tråde der startes og skrives i hver dag, er det da totalt minimalt? det er da stadig langtlangt størsteparten af trådene, der er hunderelaterede? måske kan man af ren og skær modvilje komme til at fokusere lige rigeligt på de tråde, som man synes er åndssvage? det kender jeg da fra mig selv. må indrømme, at jeg bliver SÅ træt af metatråde, og af en eller anden grund kan jeg bare alligevel ikke holde mig fra dem, når de (for tit, synes jeg) dukker op.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg forstår heller ikke helt, er det virkelig så voldsomt? løb lige igennem første side af mine "nye indlæg", der var 3 ikke-hunde-tråde, og altså ... åh, ja vel 17 eller 27 direkte hunderelaterede. og jeg mener, der er en kattetråd, en hestetråd og pt. en gravidtråd + en babytråd, der er aktiv. i forhold til hvor mange tråde der startes og skrives i hver dag, er det da totalt minimalt? det er da stadig langtlangt størsteparten af trådene, der er hunderelaterede? måske kan man af ren og skær modvilje komme til at fokusere lige rigeligt på de tråde, som man synes er åndssvage? det kender jeg da fra mig selv. må indrømme, at jeg bliver SÅ træt af metatråde, og af en eller anden grund kan jeg bare alligevel ikke holde mig fra dem, når de (for tit, synes jeg) dukker op.

 

Hvad er en metatråd? :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

...tror Aslan har ret, nogle orker ikke konfrontationen, jeg har flere gange skrevet noget, husker bedst det med at lade hunden tisse på kirkegården, den høstede mængder af karma med 'det gør jeg også, men tør da ikke skrive' men det er så et helt andet problem.

 

Jeg tror at jeg skal tjekkes af en læge når jeg kommer på arbejde i dag, jeg forstår overhovedet ikke hvad I skriver :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er en metatråd? :oops:

 

sådan en som den her. der handler om, hvordan vi gør tingene. mit problem med dem er, at de oftest udspringer af en eller anden lidt vagt defineret utilfredshed, og at diskussionen kun meget sjældent bliver konstruktiv. plus at jeg synes, at det er grundlæggende frugtesløst + en lille smule .... ja, jeg ved ikke. ubehageligt .... at kritisere en kollektiv kultur, hvem er det lige, der skal gå ind og lave ændringen, og hvem er det lige, der kritiseres? så kan vi bare allesammen sidde og føle os skyldige og stå til regnskab, og alligevel er det jo komplet umuligt at ændre noget uden at starte med sig selv.

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Aslan jeg synes at vi kører i ring her :cry: Jeg har ikke noget problem med hyggesnak og OT, jeg synes måske bare at det har grebet om sig på det sidste og fylder lidt for meget. Især når der er flere tråde om samme emne :vedikke:

 

Jeg har heller ikke sagt at du ikke må have en mening, jeg synes bare at det var en ufin måde du skrev til Ascha på udover at jeg synes at det er ufint at kaste "lugten og bageriet" i hovedet på folk som det første når de starter en debat.

 

Det der med "skrid" ved jeg ikke hvor du har fra? Det har jeg da ikke skrevet? Den med hormonerne tager jeg 100% på mig, jeg tænkte at det var den mest logiske forklaring til din "adfærdsændring", for uanset om du har skrevet det før, så kan jeg ikke genkende den tone du bruger, men måske læser jeg ikke hvad du skriver så :vedikke:

 

Det var heller ikke dig der skrev skrid.

 

Men måske vi kører i ring, ER der så mange tråde? med samme emne?

Altså der er en baby tråd, der er en inaktiv gravid tråd, så er der en aktiv. Den inaktive ligger MANGE MANGE sider tilbage!

 

Og jeg kastede heller ikke lugten i bageriet på hende, jeg skrev at hvis EEN sektion kunne ødelægge SÅÅÅ meget at man overvejede at gå, så var det måske for det bedste. Jeg kunne forstå hvis det var halvdelen af et forum der gik på folks nerver, men EEN sektion, som man kan lade være med at trykke på.

Jeg har aldrig bedt hende om at gå. Jeg har fået super meget hjælp af hende, men hvis der desværre ikke skal mere end EEN sektion til at hun holder pause, så er spørgsmålet om det måske ikke er det hun har brug for? Dette er undren, jeg siger ikke hun ikke må være her.

 

Og inden du poster svar, så læs de sidste 4 linier med neutrale briller. For det er IKKE ment ondt!!!!

 

Og når det så er sagt, så har jeg egentlig ikke lyst til at diskutere hende, hvis hun ikke er herinde, da det ville minde mere om snakken bag ryggen.

 

Men vi to kommer nok ikke længere i den her diskution :mrgreen: Så måske vi bare skal lade den ligge og så simse lidt på FB :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror at jeg skal tjekkes af en læge når jeg kommer på arbejde i dag, jeg forstår overhovedet ikke hvad I skriver :megaked:

 

Engang i en debat om hunde, der besørger på kirkegårde, var jeg ret direkte og skrev at mine både tisser og skidder på kirkegårde og jeg kan ikke se det slemme i det - fik mange karmabeskeder på det indlæg hvor der stod 'jeg lader også min hund tisse / hømme på kirkegårde, men tør ikke skrive det i tråden'

 

:ae: jeg er elendig til at formulere, så vær ikke bekymret - ville bare frem til, at Aslan måske har lidt ret (i at folk ikke vil stå frem, for orker ikke de svar, der kan komme)

Link til indlæg
Del på andre sites

Uuuh, alt for tidligt i en tråd, at føle sig provokeret til at svare.

 

Ja puha - og så er det jo godt, at du ikke blev spor provokeret. :cool:

 

Nu skrev Chii jo lidt håbefuldt, at "bare folk nu kan se pointen i forskellen på de to slags tråde jeg taler om". Jeg kan i hvert fald se, at du forstår noget ganske andet ved hendes indlæg end jeg. Som jeg læste hendes det, så beskrev hun netop forskellen mellem ikke-hunderelaterede tråde, som alle principielt ville kunne deltage i, fordi disse tråde omhandlede noget alment, og så de ikke-hunderelaterede tråde som for eksempel "for os med heste", hvor vel egentlig kun hestefolket for alvor kan deltage? Og så kan man vel egentlig godt tillade sig at mene, at disse sidste tråde mere hører hjemme på et Heste-Forum.

 

undskyld, men det er jo det du skriver??

Prøv at læse hendes indlæg igen, og så ser du måske lidt anderledes på det.

 

Men alt dette er i virkeligheden en sløv gang træden vande, for det ser ud til, at "vi andre" er klart i mindretal, og så er der jo ikke rigtig nogen grund til at køre videre med det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var heller ikke dig der skrev skrid.

 

Men måske vi kører i ring, ER der så mange tråde? med samme emne?

Altså der er en baby tråd, der er en inaktiv gravid tråd, så er der en aktiv. Den inaktive ligger MANGE MANGE sider tilbage!

 

Og jeg kastede heller ikke lugten i bageriet på hende, jeg skrev at hvis EEN sektion kunne ødelægge SÅÅÅ meget at man overvejede at gå, så var det måske for det bedste. Jeg kunne forstå hvis det var halvdelen af et forum der gik på folks nerver, men EEN sektion, som man kan lade være med at trykke på.

Jeg har aldrig bedt hende om at gå. Jeg har fået super meget hjælp af hende, men hvis der desværre ikke skal mere end EEN sektion til at hun holder pause, så er spørgsmålet om det måske ikke er det hun har brug for? Dette er undren, jeg siger ikke hun ikke må være her.

 

Og inden du poster svar, så læs de sidste 4 linier med neutrale briller. For det er IKKE ment ondt!!!!

 

Og når det så er sagt, så har jeg egentlig ikke lyst til at diskutere hende, hvis hun ikke er herinde, da det ville minde mere om snakken bag ryggen.

 

Men vi to kommer nok ikke længere i den her diskution :mrgreen: Så måske vi bare skal lade den ligge og så simse lidt på FB :slem:

 

Jeg har ikke på nogen måde indtryk af at Ascha holder pause pga. en sektion ;-) Jeg tror at noget af det her handler om at vi bruger HF forskelligt. Hvis man er på oversigten og går ind i trådene efter opdeling af kategorier så er der jo ikke noget problem, så kan man bare holde sig fra løst snak, men hvis man som mig bruger dagens indlæg og nye indlæg, så er de jo blandet sammen med de andre :vedikke:

 

Vi holder os til Sims fra nu af ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...