Hop til indhold

Hvis din legetøjskurv...


Tonks
 Share

Recommended Posts

...Og jeg skal sige dig hvem din ejer er :mrsgreen:

 

 

 

 

Tænkte det var på tide at se om vi alle har en kurv stående med legetøj der ikke tilhører menneskerne i familien :engel:

 

Sååå tag et billede og lad os se :banan:

 

 

16112011203.jpg

 

16112011204.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

Vi har ingen legetojskurv til hundene - den blev slojfet da samtlige af vores hunde elsker at tage alt ud af kurven konstant. Vi havde det ogsaa i en skuffe paa et tidspunkt men en af vores mynder er suveraen til at aabne skuffer selv og morer sig kongeligt hvis hun ved der er noget af sit der ligger gemt. Istedet ligger vi det i bunker naar det ikke flyder rundt omkring, og ellers fjerner vi det i saekke i perioder saa det pludseligt er mere spaendende. Den ene tojdyr paa billedet er ikke udstoppet:blink:

IMG_4023.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Absolut intet legetøj inde i huset eller i haven. Til gengæld har vi vel nærmest ladet på bilen fyldt med kassevis af belønningslegetøj, bideting mm. Legetøj kommer kun frem i belønningssituationer.

Det har så høj værdi for Loke at han ville være i konstant aktivitet hvis det lå frit tilgængeligt og det ville desuden være en permanent kilde til slagsmål hundene i mellem. Herhjemme er reglen at når man er hjemme så skal man sove/slappe af el. spise. Ikke andet. Alt krudt fyres af på træningspladsen - som de elsker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Charlie har ikke en kurv.. Som regel når der bliver ryddet op, bliver det hele samlet i en bunke ovre i hjørnet, hvor det så ligger i, bumbum 20 sekunder, så det spredt alle vejne igen:mrgreen: Charlie er meget selektiv med legetøj, hvad der er sjovt og hvad der er totalt nederen:lol: Er det lavet af latex/plastic/gummi, så dur det ikke, er det plys der intet kan andet end være plys, så dur det ikke.. MEN er det lavet af plys og kan sige lyde, helst piv, så det bare lykken:klap:

 

Et par billeder fra lige nu

Venligst se bort fra støvet under sofaen:oops:

 

17112011493.jpg

17112011486.jpg

17112011487.jpg

17112011488.jpg

17112011489.jpg

17112011490.jpg

17112011491.jpg

17112011492.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Desværre - jeg kan ikke tage billeder af legetøjskurvene, for jeg har ikke et vidvinkelobjektiv...:blink:

 

Har en kæmpe kurv i stuen, samt en vaskeetøjsspand. En kæmpe spand i haven og har desuden en stor plastickasse i bilen med legetøj, forbeholdt træning. Jeg tror de færreste børn har så meget legetøj som mine hunde, men det er nok også lidt farvet af, at jeg blogger for Best Friend og derfor falder der lidt af til os indimellem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane

Uha, Vanilie har meeeeeeeeeeget legetøj :engel: Hun er møg forkælet, men jeg elsker også at give hende noget nyt! Hun bliver så glad, og løber rundt i hele lejligheden med det og hygger sig.. Og viser det til dem der kommer på besøg.. Så det er måskeee min skyld hun har så meget :genert:

Hendes legetøjskurv er en gammel zink spand, der har krakeleret hvid maling på.. Super fin synes jeg :mrgreen:

 

fasddoto.JPG

foto.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha, Vanilie har meeeeeeeeeeget legetøj :engel: Hun er møg forkælet, men jeg elsker også at give hende noget nyt! Hun bliver så glad, og løber rundt i hele lejligheden med det og hygger sig.. Og viser det til dem der kommer på besøg.. Så det er måskeee min skyld hun har så meget :genert:

Hendes legetøjskurv er en gammel zink spand, der har krakeleret hvid maling på.. Super fin synes jeg :mrgreen:

 

[ATTACH=CONFIG]70629[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]70630[/ATTACH]

 

 

Hold da op man :shock: nogle af de bamser er jo større end Vanille :lol: :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane
Hold da op man :shock: nogle af de bamser er jo større end Vanille :lol: :klap:

Ohh yes, men hun er kvinde nok til at give dem en omgang tæsk, hvis de bliver for kække :cool: (haffelaffen var faktisk min, men den blev hugget af den unge dame da hun var hvalp og vejede lige så meget som haffelaffen :lol: Sjovt så det ud, og siden da har den været Vanilies hvis du spørger hende :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ohh yes, men hun er kvinde nok til at give dem en omgang tæsk, hvis de bliver for kække :cool: (haffelaffen var faktisk min, men den blev hugget af den unge dame da hun var hvalp og vejede lige så meget som haffelaffen :lol: Sjovt så det ud, og siden da har den været Vanilies hvis du spørger hende :roll:

 

Nøjagtig samme historie her:lol: Charlie flere forskellige legeting da han var hvalp.. En dag fik han øje på MIN Hafferlaf, instant love og så var det Charlies

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha, Vanilie har meeeeeeeeeeget legetøj :engel: Hun er møg forkælet, men jeg elsker også at give hende noget nyt! Hun bliver så glad, og løber rundt i hele lejligheden med det og hygger sig.. Og viser det til dem der kommer på besøg.. Så det er måskeee min skyld hun har så meget :genert:

Hendes legetøjskurv er en gammel zink spand, der har krakeleret hvid maling på.. Super fin synes jeg :mrgreen:

 

[ATTACH=CONFIG]70629[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]70630[/ATTACH]

 

Wauw, hvor er der meget fyld i den spand, der bare venter på at blive spredt ud over heeeele gulvet :slem:

 

Hilsen Elvis :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Hahahhhh, skøn tråd. Og godt at se, at det ikke kun er herhjemme, legetøjsmængderne er ... nåja, rigelige :mrgreen:.

Der var engang (sådan cirka de to første uger, Charlie boede her, tror jeg :genert:), hvor alt hans legetøj kunne være i den der trådkurv - men en shoppeglad mor og en ultra-taknemmelig hund, som løber æresrunde, hver gang han får noget nyt, det udviklede sig lidt. Det hele plejer så heller ikke at være samlet sådan der, Nina Ottosson-spillene tager jeg frem, når det er, dem kan han ikke lade være, hvis de er fremme. Og nogle af bamserne bor i hans seng inde i soveværelset. Resten ligger som regel spredt over hele lejligheden, indtil jeg rydder op - sådan cirka hver dag - og det bliver samlet igen. Jeg elsker at se Charlie springe ud af sengen tidligt om morgenen, høre hans små trissefødder inde i stuen, så lidt stilhed, mens han udvælger, hvad han vil have - og så nogle meget determinerede trissefødder som bringer ham tilbage i sengen med en bamse, et tyggeben eller en frisbee, som lige nu bare er det bedste. :lun:

Sjovt med Hafferlafferne - her bor også en hafferlaf, ved ikke, om man kan ane lidt af dens hoved i venstre side af kurven.

 

376095_10150401192374586_565689585_8297485_1640472969_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Charlie har ikke en kurv.. Som regel når der bliver ryddet op, bliver det hele samlet i en bunke ovre i hjørnet, hvor det så ligger i, bumbum 20 sekunder, så det spredt alle vejne igen:mrgreen: Charlie er meget selektiv med legetøj, hvad der er sjovt og hvad der er totalt nederen:lol: Er det lavet af latex/plastic/gummi, så dur det ikke, er det plys der intet kan andet end være plys, så dur det ikke.. MEN er det lavet af plys og kan sige lyde, helst piv, så det bare lykken:klap:

 

Et par billeder fra lige nu

Venligst se bort fra støvet under sofaen:oops:

 

 

Haha, det er sjovt - min Charlie gider stort set heller ikke gummilegetøj. Kun lige, hvis det er sådan noget, der kan gemmes godbidder eller gnaveguf i. Ellers er det bare ligemeget for ham.

Det skal være af plys eller stof, og så helst med piv eller allerbedst: spændende fuglelyde. Han har nogle plysfugle med forskellige (ret længe afspillende ad gangen, suk) fuglepiplyde i, som er klart yndlings - sammen med den evige irsk-farvede frisbee, som han er på sin femte af, de andre blev slidt i stykker en for en efterhånden. Sammen med det, der nu er nyest. Pt. er Kong-elgen med knudereb inde i bamsekroppen og Barbapapa mest interessante ... simpelthen fordi de er nye. Gammelt, gennemgnasket legetøj gider man ikke, det skal stadig være pænt og rimelig rent, ellers vil man ikke lege med det. Jaja, fine fornemmelser den lille internathund med den hårde fortid har. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane
Nøjagtig samme historie her:lol: Charlie flere forskellige legeting da han var hvalp.. En dag fik han øje på MIN Hafferlaf, instant love og så var det Charlies

 

Haffelaffen er åbenbart LAVET til vores vovser :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...