Hop til indhold

Hvad har du sidst købt til din hund? :-)


Gæst Joey-Salome
 Share

Recommended Posts

Gæst Valishia
Jeg er så meget uvenner med min, trykker du hårdt til eller hvad? Synes ikke min tager ordentligt fat

Sætter bare neglen ind i hul 3 (medium) og så bruger jeg den grove og ikke slibestenen. Den grove tager mest. Synes ikke jeg trykker hårdt eller noget :vedikke:

 

Den larmer lidt, men når den først har leveret nogle ostestykker mens den larmer, så er den hittet... :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Joey-Salome

Efter lidt af en odyssé for at få fat på to liner i samme tern som Busters halsbånd (så var de udsolgt, så fik jeg leveret en forkert og sådan lidt bøvl) har jeg ENDELIG fået dem, så jeg kunne lave en sele ud af dem :banan:. Så nu har Buster fået sin sele - og han er glad for den ligesom jeg :-D. Synes lige I skulle se:

 

522217_10150725439564586_565689585_9372971_696797372_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Efter lidt af en odyssé for at få fat på to liner i samme tern som Busters halsbånd (så var de udsolgt, så fik jeg leveret en forkert og sådan lidt bøvl) har jeg ENDELIG fået dem, så jeg kunne lave en sele ud af dem :banan:. Så nu har Buster fået sin sele - og han er glad for den ligesom jeg :-D. Synes lige I skulle se:

 

522217_10150725439564586_565689585_9372971_696797372_n.jpg

 

 

Smukt arbejde!!! :hjerte: Hvor ser han sød ud... :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Efter lidt af en odyssé for at få fat på to liner i samme tern som Busters halsbånd (så var de udsolgt, så fik jeg leveret en forkert og sådan lidt bøvl) har jeg ENDELIG fået dem, så jeg kunne lave en sele ud af dem :banan:. Så nu har Buster fået sin sele - og han er glad for den ligesom jeg :-D. Synes lige I skulle se:

 

522217_10150725439564586_565689585_9372971_696797372_n.jpg

 

Flot lavet.:5up:

 

Men synes ikke linen matcher.;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Flot lavet.:5up:

 

Men synes ikke linen matcher.;-)

 

Tak :-D - haha, det er fordi det er en flexline. Jeg har en matchende kort line, men der kan han jo ikke muntre sig ret meget rundt i. Så det er skam den cirka mest matchende flexline, man kan få. En mørkerød/lyserød Flexi Elegance. Den er okay pæn til, den lyserøde farve i selve linen er magen til den lyse i ternene.

 

[ATTACH=CONFIG]82238[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Ekstra tygge-forsyninger (vi køber jo ellers ind månedligt, men nu kom jeg lige forbi en dyrehandel tidligere i dag): Ziwipeak hjorteskanke, en stor pose tørrede kaninører og bøffel-something-ben :-D.

De to basser har fået en hjorteskank hver til at hygge med efter vi kom halv-druknede hjem fra gåtur, hjorteting er altid et megahit. Der er en knasen og en gruflen og en gnasken her, så det er en lyst, hehe ... :lun:

 

ziwipeak_deer_shank.jpg60296.jpg25740.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Louise86

Jeg har købt en Nihola-cykel med alt inkl., bortset fra hundedør (som monteres efterfølgende). Købt i dag, afhentes mandag.

 

Jeg var super kæk og pruttede om prisen, det sparede jeg vel 2000-4000 kroner på! Og så er den købt hos cykelhandler, så der er 6 måneders garanti, gratis tjek om et år og alt er i orden med stelnr. osv.

 

Så mangler jeg bare noget solskinsvejr, så kommer Taiki med ALLE VEJNE, uuuuh jeg glææææder mig som et lille barn!!

 

 

 

(Ønsker mig i fødselsdagsgave en ny kaleche... Den der følger med cykel er ARMY... OMG det matcher slet ikke den hvide vogn :-D)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Louise86

Det fede er også, at når min søster kommer på besøg fra Odense, kan hun bare låne min alm. cykel og så kan vi cykle i skoven med Taiki og holde picnic!!

 

 

Jeg har forresten også bestilt nyt hundetegn til Taiki. Han har 2 nu, fordi der kun var plads til tlf. på den ene og adresse på det andet. Men det er for fjollet, så jeg har bestilt en hvor det hele er på.

 

Den er magen til hans første hundetegn, som min kæreste købte til ham, det er bare en større variant hvor der er plads til mere skrift. Jeg synes, den er sååå sød (og folk er ved at dåne når de ser, at han har et hjerte på halsen!), så den måtte det være igen:

 

Det er den røde variant:

 

Hundetegn - hundemærke hjerte guldcoatet, fåes i flere farver :: ProfTag

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
ser flot ud

 

Tak :kys: - den var supernem at lave, og siden han jo ikke vokser mere, så kunne jeg lave den så den passer uden at behøve for mange justeringsspænder og halløj, så den er så komfortabel som muligt. Er rigtig glad for den, overvejer om jeg fremover skulle lave flere flere halsbånd og seler til hundene selv ... så kunne man virkelig få alle mulige flotte, når man ikke er begrænset af de mønstre og farver, der nu lige er at finde i butikkerne. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Jeg har købt en Nihola-cykel med alt inkl., bortset fra hundedør (som monteres efterfølgende). Købt i dag, afhentes mandag.

 

Jeg var super kæk og pruttede om prisen, det sparede jeg vel 2000-4000 kroner på! Og så er den købt hos cykelhandler, så der er 6 måneders garanti, gratis tjek om et år og alt er i orden med stelnr. osv.

 

Så mangler jeg bare noget solskinsvejr, så kommer Taiki med ALLE VEJNE, uuuuh jeg glææææder mig som et lille barn!!

 

 

 

(Ønsker mig i fødselsdagsgave en ny kaleche... Den der følger med cykel er ARMY... OMG det matcher slet ikke den hvide vogn :-D)

 

Jah, så kan I rigtig komme rundt! Tillykke med investeringen :kys:.

Min mor har også en Nihola, og hun bruger den nærmest aldrig og bor jo lige om hjørnet. Den kunne jeg nemt proppe hundebrødrene i, så kan vi tage på strandtur, når solen er tilbage og sådan noget :banan:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :kys: - den var supernem at lave, og siden han jo ikke vokser mere, så kunne jeg lave den så den passer uden at behøve for mange justeringsspænder og halløj, så den er så komfortabel som muligt. Er rigtig glad for den, overvejer om jeg fremover skulle lave flere flere halsbånd og seler til hundene selv ... så kunne man virkelig få alle mulige flotte, når man ikke er begrænset af de mønstre og farver, der nu lige er at finde i butikkerne. :-D

 

Ja lige præcis hvad jeg også tænker på ..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt en Nihola-cykel med alt inkl., bortset fra hundedør (som monteres efterfølgende). Købt i dag, afhentes mandag.

 

Jeg var super kæk og pruttede om prisen, det sparede jeg vel 2000-4000 kroner på! Og så er den købt hos cykelhandler, så der er 6 måneders garanti, gratis tjek om et år og alt er i orden med stelnr. osv.

 

Så mangler jeg bare noget solskinsvejr, så kommer Taiki med ALLE VEJNE, uuuuh jeg glææææder mig som et lille barn!!

 

 

 

(Ønsker mig i fødselsdagsgave en ny kaleche... Den der følger med cykel er ARMY... OMG det matcher slet ikke den hvide vogn :-D)

 

Fedt, den bliver du SÅ glad for, Motor er opvokset i sådan en (ikke nihola dog), og det var verdens største hit :lun: Som han blev større, løb han ved siden af den og når han så ville op, så løb han tæt på mig og småbed i mine fødder, det var mega kært.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Louise86
Jah, så kan I rigtig komme rundt! Tillykke med investeringen :kys:.

Min mor har også en Nihola, og hun bruger den nærmest aldrig og bor jo lige om hjørnet. Den kunne jeg nemt proppe hundebrødrene i, så kan vi tage på strandtur, når solen er tilbage og sådan noget :banan:.

 

 

Yaaaay, Taiki ELSKER strand og døde søpindsvin! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bortset fra hendes allergi foder har jeg også købt en matchene H-sele til hende, pga. hendes dårlige skuldre vil jeg ikke have hun har hendes gamle sele på der går hen over de slidte steder på hende.

 

 

Så nu er det vist All in med Trixie's bordeaux farvet bonies ting, halsbånd, 2 liner og nu også sele + pink navne skilte i kødbens form :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Louise86
Fedt, den bliver du SÅ glad for, Motor er opvokset i sådan en (ikke nihola dog), og det var verdens største hit :lun: Som han blev større, løb han ved siden af den og når han så ville op, så løb han tæt på mig og småbed i mine fødder, det var mega kært.

 

Jeg ved, at jeg bliver glad for den, især fordi jeg har et indædt, meget retfærdigt had imod offentlig transport, især busser. Når jeg f.eks. skal besøge mine bedsteforældre i Lyngby, cykler jeg hellere, selvom der går bus lige fra min dør og hjem til dem.

 

Derudover bor jeg jo på Nørrebro, hvor busserne er MEGA proppede altid - 5A, 350S eller bus 18... Så det ville være en stor fordel, at kunne cykle til en togstation, lænke cyklen fast til en betonklods og så hoppe i toget med Taiki. For skal vi med bussen, skal han i en taske og folk vil røre ved ham, og vi står meget tæt, hvilket han IKKE vil acceptere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
De får dem først hjem Onsdag eller Torsdag i næste uge :megaked: Og jeg skulle bruge den nu altså, men må jo vente tålmodigt :engel:

 

Årh, for søren. Det lader til der er god omsætning i Biltemas sporliner, når de sådan er udsolgt flere steder ... lad os håbe, det er fordi det simpelthen bare er SÅ gode :-D. skal du så derud igen når de får dem hjem?

Ja, vi venter også tålmodigt her - var i den hemmelige have i går, hvor det havde været feeeedt med en længere line. Tak for indsatsen! :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh, for søren. Det lader til der er god omsætning i Biltemas sporliner, når de sådan er udsolgt flere steder ... lad os håbe, det er fordi det simpelthen bare er SÅ gode :-D. skal du så derud igen når de får dem hjem?

Ja, vi venter også tålmodigt her - var i den hemmelige have i går, hvor det havde været feeeedt med en længere line. Tak for indsatsen! :kys:

 

Ja, skal derud når de har fået dem hjem igen. De må være mega gode når de sådan er udsolgt, hehe, enda i begge farver :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...