Hop til indhold

Halfdan og Pajko - to gadedrenge på tur!


Ida_Asta
 Share

Recommended Posts

Først blev der snust lidt til de samme gode græstotter

IMG_4641.jpg

 

så blev der snust lidt til hinanden

IMG_4642.jpg

 

 

Og så synes Halfdan at der skulle leges! Det fortalte ham Pajko temmelig højlydt..

IMG_4646.jpg

 

Vooooov, voooooooov, vuf, voov, vuuuuf, vrouf

IMG_4647.jpg

 

"Hvor er der i vejen med ham? :genert:"

IMG_4648.jpg

 

Der blev snust lidt mere..

 

"Se, Halfdan. Det er liiige dér det lugter godt!"

IMG_4650.jpg

 

Drengene blev sluppet løs og det gik over stok og sten :klap:

IMG_4653.jpg

 

De var stadig lidt anspændte, men det gik fint

IMG_4657.jpg

 

"Yes, jeg har dig!"

IMG_4658.jpg

 

 

Og så blev der ellers leget :banan:

IMG_4662.jpg

 

 

"Kom nu i gang. Vi skal løbe stærkt!"

IMG_4665.jpg

 

 

Whoooow hoooooow det går hurtigt

IMG_4670.jpg

 

IMG_4673.jpg

 

Bodyslam! (så tæt plejer Pajko aldrig at lege, men med Halfdan var det vildt fedt)

IMG_4674.jpg

 

IMG_4675.jpg

 

IMG_4678.jpg

 

:lun: De kunne også gå rundt lige så stille og snuse lidt

IMG_4686.jpg

 

"Du er ikke helt tosset, Pajko, selvom du er jyde :blink:"

IMG_4692.jpg

 

IMG_4695.jpg

 

Vi FLYVER :banan:

IMG_4699.jpg

 

IMG_4700.jpg

 

Vand er bare herligt, selvom Halfdan vidst syntes det var lidt koldt, men han er jo også blevet klippet..

IMG_4712.jpg

IMG_4713.jpg

IMG_4714.jpg

 

Og så gik turen hjem og Pajko er træt med træt på! Mange tak for en dejlig tur, Ida og Halfdan. Det var rigtig godt for Pajko (og mig) med sådan en succesoplevelse :hjerte:

 

Håber alle overlevede billedspammen. Resten af billederne kan ses her: Halfdan og Pajko 27 12 11 pictures by IdaJuelsbak - Photobucket

Link til indlæg
Del på andre sites

super billeder ida! og man kan næsten ikke se alle halfdans klippehakker :lol: det er sjovt, at der er så meget sprog at se på billederne, endnu mere end jeg syntes, jeg kunne se oppe fra enden af snoren.

 

(og til de der ikke kender forhistorien - pajko øver sig på hanhunde, og var bare virkelig dygtig! hvilket også er årsagen til, at jeg på flere af billederne hiver lidt vel meget i min hund - var i starten jo ret obs på, at hans lidt friske tilgang ikke skulle overvælde eller provokere, så nogle gange måtte jeg lige hale ham i land)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis ikke man kendte Halfdan, så ligner han helt en aggressiv hund på det her billede :sjov:

 

han var altså også liiiiidt frustreret over min bremsen, men jeg syntes, at det var helt vildt præmaturt med gøflip-lige-i-fjæset, og jeg tror egentlig også, at pajko var tilfreds nok med, at jeg hev krapylet væk :lol: og tak for de søde ord om min hund :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

SÅDAN Pajko!

 

Hvor er det bare godt gået af pajko at lege med en ny hanhund:) Og tjek lige hvor meget og tydeligt han snakker! De første billeder kan der tydeligt ses en spænding og lidt anspændthed og på de sidste er al mimikken helt afslappet:) fantastisk.

 

Og halfdan er da bare super god og tydelig og tosseglad:)

Link til indlæg
Del på andre sites

SÅDAN Pajko!

 

Hvor er det bare godt gået af pajko at lege med en ny hanhund:) Og tjek lige hvor meget og tydeligt han snakker! De første billeder kan der tydeligt ses en spænding og lidt anspændthed og på de sidste er al mimikken helt afslappet:) fantastisk.

 

Og halfdan er da bare super god og tydelig og tosseglad:)

 

Ja, han er bare så god! Han var også god til at ignorere Halfdan, da vi mødtes og Halfdan gøede af ham (sådan mest i frustration over ikke at måtte hilse)... Jeg synes det er fantastisk at de kunne lege sammen, da det kun er anden gang vi går tur sammen, og sidste gang var i totalt mørke..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...