Hop til indhold

På gåtur..


Dogue1
 Share

Recommended Posts

Jeg prøver så godt jeg kan på at holde mig igang med gåture selvom jeg jo mangler hund lige nu :'( ....

 

Igår eftermiddags da jeg var på gåtur mødte jeg et ældre ægtepar med en goldie som Lexus har legen med en enkelt gang. Hvor jeg satte en stopper for legen da manden gav Lexus en lussing.

 

Nå men hunden gik løs igår og kom lalleglad hen til mig, det har jeg ikke noget problem med tværtimod:lun: :)

Manden flipper på hunden og råber og skriger "Kom her, plads, kan du ikke høre mig din møghund, gør som du får besked på, Kom nu her, plads..osv."

 

Stille og rolig vender jeg om og går tilbage til ægteparet med hunden som er mere eller mindre klistret til min venstre side medens den dutter og slikker min hånd:lun:

Da manden så har fat i hundens halsbånd vender jeg om og fortsætter min gåtur....Der går ikke mange sekunder inden hunden er tilbage ved mig...Igen flipper manden og igen går jeg tilbage til dem med hunden, jeg siger stille og roligt "siiiiit" hunden kaster måsen i græsset:lol: Manden taget fat i hunden og giver den en gedin skidebalde :shock::evil: Jeg er lidt svag iøjeblikket og der skal ikke ret meget til før jeg ryger langt over i det røde felt :(

Så jeg fare i flint og skælder manden ud..Hvad F. han bilder sig ind, hunden er jo kommet tilbage til ham og fortjener bestemt ikke en skidebalde. Han skulle slappe lidt af og øve lidt indkald og være LANGT mere positiv over for hans hund, det ville helt uden tvivl gøre livet langt nemmer for både ham og hunden!!.. IDIOT. Jeg vender om og går igen, han står så der og ligner en hund der lige har fået tæsk. Jeg høre så konen sige at det kunne jo være jeg har ret....HAHAhahaha.. Håber sq han har lært det

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt at der er nogle der har overskud til at sætte den slags tumper på plads :5up:

 

Og så er jeg ked af det hvis jeg sårer dig ved at spørge, men du skal da have hund igen, skal du ikke?

 

Jo det skal vi helt sikkert! Vi holder lidt øje med to kenneler, en her i DK og en i Sverige. Vi ved nok noget om ca 3 mdr eller om ca. et år. Ja det er Dogue de Bordeaux kenneler vi holder øje med ;)

Men lige nu har vi det stadig meget svært med Lexus' død

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan jeg godt forstå. Iflg. min erfaring bliver det ikke lettere med tiden, men en hvalp i huset gør at man bruger mindre af sin tid på at sørge, og mere tid på at være glad.

 

Ja det kan du jo have ret i. Men nu hænger DdB hvalpene ikke lige på træerne ;) I alle tilfælde ikke hos dem vi vil have hvalp fra...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...