Hop til indhold

Blandede løve-bolcher


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Nåååå.. Hehe, det kunne jeg ikke se, da man ikke kunne se det var det Janni havde skrevet, det lignede at det var dig der skrev du ikke kunne lide dem :lol:

 

Kunne heller ikke helt forstå det - ligner ligner ikke ccmi at tale dårligt om løver...:blink:

 

Kan sagtens forstå jeres holdning til particolour... men elsker Ottos manglende system og underlige pletter.. Vetarinærsygeplejerskerne på dyrehospitalet var helt forelskede i ham og sagde, da jeg hentede ham: "Det kan da godt være, at han er en dyr stamtavle hund - men det kan man ikke se! Han har bare sådan et dejligt tilfældigt udseende"

 

:fornaermet:

 

:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 251
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Kunne heller ikke helt forstå det - ligner ligner ikke ccmi at tale dårligt om løver...:blink:

 

Kan sagtens forstå jeres holdning til particolour... men elsker Ottos manglende system og underlige pletter.. Vetarinærsygeplejerskerne på dyrehospitalet var helt forelskede i ham og sagde, da jeg hentede ham: "Det kan da godt være, at han er en dyr stamtavle hund - men det kan man ikke se! Han har bare sådan et dejligt tilfældigt udseende"

 

:fornaermet:

 

:lol:

Så bliver man da glad for at man har betalt 11000 for kræet :mrgreen:

 

Har du hørt fra du-ved-nok-hvem angående den officielle PL status? nu er Elly snart gammel nok til at få den taget..

Link til indlæg
Del på andre sites

Så bliver man da glad for at man har betalt 11000 for kræet :mrgreen:

 

Har du hørt fra du-ved-nok-hvem angående den officielle PL status? nu er Elly snart gammel nok til at få den taget..

 

Ikke endnu - Jeg rykkede du-ved-nok-hvem i september måned og der sagde hun, at hun vil kontakte mig i efteråret 2011, så vi kan få det gjort:roll:..

 

Skrev til hende igen i slutningen af november - uden svar..

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke endnu - Jeg rykkede du-ved-nok-hvem i september måned og der sagde hun, at hun vil kontakte mig i efteråret 2011, så vi kan få det gjort:roll:..

 

Skrev til hende igen i slutningen af november - uden svar..

:evil: vi må bare selv få det gjort så... Jeg vil gerne stadig betale. det er trods alt mit avl der er forældrene
Link til indlæg
Del på andre sites

:evil: vi må bare selv få det gjort så... Jeg vil gerne stadig betale. det er trods alt mit avl der er forældrene

 

Hvis bare alle var som dig...:kys:

 

Du behøver ikke at betale det... Vil få det gjort næste gang, at han skal til dyrlæge alligevel... Ville bare så gerne have, at det var hendes dyrlæge, der gjorde det - mens hun så på!! Så hun selv kan se, hvor sur Otto bliver, når man piller ved hans knæ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis bare alle var som dig...:kys:

 

Du behøver ikke at betale det... Vil få det gjort næste gang, at han skal til dyrlæge alligevel... Ville bare så gerne have, at det var hendes dyrlæge, der gjorde det - mens hun så på!! Så hun selv kan se, hvor sur Otto bliver, når man piller ved hans knæ...

 

Jeg kender hendes dyrlæge.. Han er ikke ret god.. Optag det hellere på video når du er hos en anden dyrlæge og send en kopi af videoen til hende..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis bare alle var som dig...:kys:

 

Du behøver ikke at betale det... Vil få det gjort næste gang, at han skal til dyrlæge alligevel... Ville bare så gerne have, at det var hendes dyrlæge, der gjorde det - mens hun så på!! Så hun selv kan se, hvor sur Otto bliver, når man piller ved hans knæ...

Det forstår jeg sq godt.. Så husk at gøre dyrlægen opmærksom på han er opereret. ved ikke om man kan mærke det..

Jeg ærgrer mig så meget over jeg solgte hunde til dem. Hader når det skal blive til løgn og useriøsitet. Især fordi jeg syens sq da at det rammer dem mindre end mig både med otto og med korthåret..det er da mit avl de bruger og jeg vil geren have det kommer frem..

Og så er jeg edderspændt hamrende møgsur over at de har parret Nuggi..Eftersom de fik hende til nedsat pris netop fordi hun ikke skal avles på... Begge hendes brødre er korthårede..Hvor useriøst er det lige? og så ikke engang at ville indrømme der kom korthåret :evil::fyfy::megaked:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det forstår jeg sq godt.. Så husk at gøre dyrlægen opmærksom på han er opereret. ved ikke om man kan mærke det..

Jeg ærgrer mig så meget over jeg solgte hunde til dem. Hader når det skal blive til løgn og useriøsitet. Især fordi jeg syens sq da at det rammer dem mindre end mig både med otto og med korthåret..det er da mit avl de bruger og jeg vil geren have det kommer frem..

Og så er jeg edderspændt hamrende møgsur over at de har parret Nuggi..Eftersom de fik hende til nedsat pris netop fordi hun ikke skal avles på... Begge hendes brødre er korthårede..Hvor useriøst er det lige? og så ikke engang at ville indrømme der kom korthåret :evil::fyfy::megaked:

 

Jeg var også lidt rystet over, at det var Nuggi, der var moren... Hun er da semicoated ikke..! Hun havde i hvert fald ikke meget pels, da jeg så hende..

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, præcis.. Tror det var i oktober jeg stødte på dem :hmm:

 

Jeg har ikke set hende siden Otto var helt lille... Til hvalpetræffet, hvor vi mødtes første gang. Kan bare huske Nuggi, fordi hun, hver gang alle hunde var rolige, gøede helt vildt så alle hundene fór op.. Så snart hun fik de andre til at gø som sindssyge, var hun selv helt stille.:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor er (nogle af) dine hvalpekøbere sådan nogle idioter? :evil:

 

Nå, men både Agnes og jeg ønsker os en agilityløve. Men okay, alle løver er agilityløver ift. den noget kommode-agtige coton.

Aner det ikke? synes ellers jeg gør meget ud af at fortælle om vigtigheden af at fortælle den slags...

Og de her ville endda arbejde sammen og udvikle racen.. Jeg burde faktisk have set det komme allerede med første kuld hvor det var tys tys at de 3 af hvalpene blev aflivet ved fødslen..

 

DU må se at få solgt den lejlighed :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen:

Du må have lavet en officiel..Jeg vil godt betale rekvisitionen.. Jeg kan evt bestille den når du ved hvornår du alligevel skal til dyrlægen (vaccination elelr noget) de plejer ikke tager penge for undrsøgelsen hvis man alligevel er deroppe

 

Det er rigtig sødt af dig, men jeg betaler den gerne selv:) Han skal vaccineres til August så der vil jeg få det ordnet. Hvor lang tid i forvejen kan man bestille den? Og kan jeg bruge min almindelige dyrlæge?

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er ingen grænser for hvornår.. og man kan også bestille den samme dag som man skal derop.

Du kan bruge din egen dyrlæge. og han skal ikke bedøves eller noget..Han brækker lidt i benene og så er den skid slået :mrgreen:

 

Super, det lyder nemt. Anton har prøvet det før og var bedøvende ligeglad og dyrlægen sagde de var fine. Tak for hjælpen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Kunne heller ikke helt forstå det - ligner ligner ikke ccmi at tale dårligt om løver...:blink:

 

Kan sagtens forstå jeres holdning til particolour... men elsker Ottos manglende system og underlige pletter.. Vetarinærsygeplejerskerne på dyrehospitalet var helt forelskede i ham og sagde, da jeg hentede ham: "Det kan da godt være, at han er en dyr stamtavle hund - men det kan man ikke se! Han har bare sådan et dejligt tilfældigt udseende"

 

:fornaermet:

 

:lol:

 

Han har da også flot system i farverne:cool: to sorte øre, så er alt perfekt:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...