Hop til indhold

Hej fra hundemakker og co


Gæst hundemakker
 Share

Recommended Posts

Gæst hundemakker

Nu må jeg vist også komme frem og sige hej :-D Så hej til jer alle her på HF :-)

 

Jeg er 33 år og bor ved Sorø. Ejer af tre dejlige hunde:

Coda, 6 år, huskyblanding. Fik ham da han lidt over et år.

Mirko, 4 år, kooiker.

Cisla, 3 år, kooiker.

 

Jeg træner med dem alle i lydighed og sjove ideer :-) Jeg bruger mange timer på dem hver dag :-) I perioder deltager jeg meget i konkurrencer og når jeg får nok af det, så laver vi alt mulig andet :-)

Jeg holder meget af deres forskellighed, både ved træning og i hjemmet :-) Og de har lært mig så meget hver i sær.

 

Tidligere har jeg haft en schæfer og efterfølgende golden retrievers :-) Jeg skal en dag, have en golden igen :-) Det er nok min "hjerterace." Dog er min store interesse for lydigheden på højere plan, lidt i konflikt og derfor er også bordercollien, på listen over en hund, jeg en dag skal eje :-)

 

Så jeg håber jeg får et laaangt liv :-)

 

Jeg har stor interesse i træning (de små elementer) og adfærd :-) Det kan jeg bruge meget tid på :-)

 

Jeg er igennem tiden blevet uddannet hundeejerinstr, hesteejerinstr, dyreadfærdsterapeut på EI. Hvalpe- og grundinstr. i dkK, klikkerinstr også i dkK ved Ingerslev. Jeg har gennem tiden deltaget i meget mere og undervist i forskellige klubber. OG lige mens jeg skriver dette... går det op for mig at jeg må være ved at være en gammel klage :-D puha... :-D Shit :-D

 

Ellers ja... Så elsker jeg bare livet og nyder at være ude i forskellige "hundemiljøer" og lære en masse nye ting :-)

 

Det var lidt om mig og vapserne :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...