Hop til indhold

Agilitykonkurrencer fælles - Vinter/forår 2012


Amocca
 Share

Recommended Posts

Sådan her ser Karlas vippefelt lidt for tit ud :evil: :stupid: Dette er fra søndagens ag-åben løb - med mig på bare tæer :mrgreen:

 

[ATTACH=CONFIG]86614[/ATTACH]

 

Det er bare så fedt at hun kigger liiiige ind i kameraet! :lol:

 

Jeg løb btw i bare tæer hele weekenden, kunne slet ikke holde ud at ha' sko på i varmen... *smiley-der-sveder*

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvis jeg havde valgt at løbe uden sko, så var jeg med garanti endt på på græsset med en ankel der gjorde ondt. Ved ikke hvorfor, men skal bare have godt støtte om anklerne hvis jeg skal ud at løbe...

 

 

Er lidt i vildrede. Joy er fuldstændig fit for fight. Bare det at han kom med ud på træningspladsen og havde sin agilitysnor på(kunne ikke lige finde andet) gav ham hjulelys i øjnene. Han var i øvrigt møgfræk og virkede som om han i løbet af den sidste uge er blevet år yngre. Han blev varmet godt op og fik lov til at tage et par enkelte spring på lav højde, blot for at se om det ville få ham til at halte. Absolut intet. Så nu kan jeg gå og tænke forfærdeligt meget over om han skal med på søndag og om jeg skal sige nej-tak til nogle af løbene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh... Det er da ikke langt fra... Joy præsterer af og til at flyve over enden inden den begynder at slå ned. hvordan den fede trunte kan få det til at lade sig gøre, det aner jeg ikke...

 

Årh den kender vi desværre også :evil: Tror dog måske! at jeg har knækket koden for hvor præcis jeg skal stå, for at det ikke sker - så er det bare med at få det gjort hver gang :roll::lol:

[video=youtube_share;y5DnarNDAxw]

 

Det er bare så fedt at hun kigger liiiige ind i kameraet! :lol:

 

 

I know :lol: Gitte (fotografen) mener at hun tænker: "Shit, der sad fandeme en fotograf! Mor bliver IKKE glad når hun ser det billede!" :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihhhhh hvor jeg glæder mig til på lørdag!!!!! :banan: Vi skal til midsommer cup!! :klap:

Lumi har rykket sig SÅ meget den sidste 1-1½ måned, så er virkelig spændt på hvordan det går på lørdag. Lumi har fået MEGET mere selvstændighed!

Hun er blevet eminent til at blive sat af og til "fremad". Og MEGET bedre til møller - også hvor de er store.

Og både tirsdag og til de 2*træning onsdag var hun SÅ fokuseret og på!! Tirsdag tog hun perfekte slalom - også hvor jeg blev holdende tilbage efter 2. pind.

Ihh hvor jeg håber at hun er lige så meget på på lørdag og fokuseret, men det er jo noget helt andet til stævner, så ved aldrig. Så er SÅÅÅÅÅ spændt!!

 

Og glæder mig til hyggen!! mmmmm kage og sodavand og søde mennesker og hunde - I LOVE IT!! :hjerte:

 

Og er mega spændt på at se Zamzam og Ella løbe - har kun set Ella løbe for 1 år siden og Zamzam da jeg var trænerføl på hans hold for 1 år siden og der var han en helt anden hund. Det er så vildt hvordan han har udviklet sig hos Petrinefamilien :lun: Han er jo gået fra at være nærmest apatisk nogle gange til at være så glad en lille hund med krudt i numsen nogle gange :hjerte:

 

Weeeeeeeeeeeeeeeee - fik jeg sagt jeg glæder mig???

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det må bare ikke regne!!! Det er helt fint med let overskyet, så det er perfekt hundevejr. Men intet vand, tak! :mrgreen:

 

@Line: Det skal nok gå godt!! De mange første stævner med Lumi bestod mest af Lumi, der var så glad på banen at hun løb ud for at fortælle de andre det og så ind igen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Taaak, det håber jeg også!

Jeg er ihvertfald glad for det er debutant jeg stiller op i :-)

 

Jeg er faktisk lidt spændt på hvad der ligger i det! En lidt kortere bane vil jeg ikke have noget imod ;-) Man har vel lov at håbe!

 

... Ja, regn vil være virkelig ærgerligt! Hvordan er det med dig på crosseren på græs hvis det regner Aina?

Jeg har hentet mine fodboldstøvler hos mine forældre i dag, så jeg vil nok skulle stå fast, men det vil klart ødelægge noget af hyggen. Tilgengæld vil overskyet som du skriver jo være perfekt - Nala bliver helt kulret hvis det er for varmt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lod jeg faktisk godt mærke til!!

Hvorfor løber du dem ikke bare begge? Hvis du ikke er blevet bonget for den ekstra tur er det da ren luksus :-)

 

Det er et snedigt ninja-trick som jeg anvender når jeg skal lure konkurrenterne af - INDEN jeg vælger sværhedsgrad....

 

Ej, tror 8 løb på én dag er lige i overkanten til Duffy - på trods af at hun er en vild og frådende dræber-terrier!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er et snedigt ninja-trick som jeg anvender når jeg skal lure konkurrenterne af - INDEN jeg vælger sværhedsgrad....

 

Ej, tror 8 løb på én dag er lige i overkanten til Duffy - på trods af at hun er en vild og frådende dræber-terrier!

 

Haha! Hold da op - så får man da virkelig noget ud af det!

 

Jeg troede kun det var i en af disiplinerne du havde fået dobbelt, men det er simpelthen i alle 4. Vildt!

Sejt du stiller op i alle 4 :-) Det glæder jeg mig til at se på!

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber sådan at Zamzam gider løbe med manden, vi har ikke helt lagt taktik endnu, men vi skal holde afstand (så Zamzam ikke spurter i tryghed hos mig) og manden skal instrueres i IKKE at løfte / stikke hele hovedet ned til Zamzam (han panikker, men manden er vant til Petrine, som bliver beroliget af det)! Så der er altså ingen skilsmisse under opsejling, vi holder bare afstand aht Zamzam :mrgreen:

 

Petrine håber klart på regn i lille begynder, for hun bliver kun munter af regn og så kan konkurrenterne blive skyllet af banen (jo, vi har brug for beskidte tricks :oops:)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Er faktisk ved at gå lidt i panik til i morgen....

 

Skal jeg løbe begynder eller letøvet?!?

 

Min træner siger begynder... Andre letøvet......

 

Jeg ville følge de retningslinjer, der står i invitationen. Begynder svarer til klasse 1, let øvet til klasse 2 til denne Midsommer Cup. Du løber klasse 1, ergo skal du løbe begynder her. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...