Hop til indhold

nyt overfald af muskelhund


Ulla H
 Share

Recommended Posts

  • Svar 182
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Hvorfor svarer ingen på mine spørgsmål?

 

Det tror jeg at jeg har en forklaring på. Hver gang der er sket et alvorlig overfald på en anden hund, evt med døden til følge, som der er sket her på en lille uskyldig gravhundehvalp, så har du og mange mange andre listehunde ejer en mystisk trang til at bagatalisere det, måske endda ligefrem få det til at lyde som om at gravhundeejeren som det er i det her tilfælde også bare kunne tænke sig om, ja faktisk skal det helst lyde som om at kamphunden der overfaldt er fuldstændig uskyldig. Derudover sker der altid det og det kan jeg se du også gør, hiver links frem til alle mulige andre historier som ikke er relevante i forhold til det som er sket. Det synes jeg er meget meget mærkeligt.

 

Jeg har så tit spurgt listehundeejer hvorfor det er så sk..... svært at indse at endnu en kamphund har overfaldet en anden hund ? Det får jeg så sjovt nok aldrig noget svar på ( og hvis jeg gør er det i form at link til en eller anden chihuahua eller gravhund der har bidt en mand i benet ) , men jeg er næsten sikker på jeg godt ved hvorfor.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg en dag hører om en cocker spaniel der har bidt en anden hund ihjel, så håber jeg da ikke at jeg får sådan en slem trang til at forsvarer cockerspanielen og sige at det sikkert var den anden hund der provokerede, og at jeg kender MANGE historier om cocker spaniel der ikke har gjort det og bla bla bla, samt kaster om mig med links til andre racer der har bidt en cocker ihjel i stedet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes, uanset hvilken hunderace der overfalder , at der sker alt for mange af disse ulykker.

 

det syntes jeg så rent faktisk ikke.

 

 

taget i betragtning hvor hjernedøde folk kan være, så er jeg sådan set overrasket over der ikke sker flere ulykker end der gør.

 

 

 

 

Jeg tænker lige nu bl.a. på en episode som ved anti-fyrværkerikampagnen: Der står et par knægte og fyrer fyrværkeri af til højre og venstre, da jeg så går derhen med hunden i snoren er der et kanonslag der sprænger, pg nu er min hund så bange for den slags..... sådan nogle idioter.......

 

Jamen hvad h****** gik du derhen for? Hvad troede du der kunne ske?

 

 

Eller en episode der tidligere har været herinde i forum: Der står en masse kampklædte militærfolk med geværer og ammunition og det hele lige ved en vej ind i skoven, og da jeg går derhen af så skyder de pludselig.......Sådan nogle idioter

Jamen....... hvad troede du de skulle til? Samle rensdyrlav til blomsterdekorationer eller??

 

 

Eller: Der var en hund der stod i en hundekrog der havde ørerne lagt helt ned og nærmest lå ned af jorden.... da jeg så gik hen til den så blev jeg bidt af den.... aggressive lortehund med en lorteejer der ikke lader sådan en aggressiv hund blive hjemme......

Jamen.... hvad faen gik du hen til den for?

 

 

 

 

 

Ja. Jeg er oprigtigt glædeligt overrasket over der ikke sker flere ulykker end der gør.

 

Og jeg er oprigtigt evindeligt træt af altid at blive præsenteret for snart den ene historie, snart den anden... Næsten altid uforskyldte hundebid, omend jeg, jf. førnævnte historier, nærmest kategorisk nægter at tro på at det var uforskyldte hundebid/ulykker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tror jeg at jeg har en forklaring på. Hver gang der er sket et alvorlig overfald på en anden hund, evt med døden til følge, som der er sket her på en lille uskyldig gravhundehvalp, så har du og mange mange andre listehunde ejer en mystisk trang til at bagatalisere det, måske endda ligefrem få det til at lyde som om at gravhundeejeren som det er i det her tilfælde også bare kunne tænke sig om, ja faktisk skal det helst lyde som om at kamphunden der overfaldt er fuldstændig uskyldig. Derudover sker der altid det og det kan jeg se du også gør, hiver links frem til alle mulige andre historier som ikke er relevante i forhold til det som er sket. Det synes jeg er meget meget mærkeligt.

 

Jeg har så tit spurgt listehundeejer hvorfor det er så sk..... svært at indse at endnu en kamphund har overfaldet en anden hund ? Det får jeg så sjovt nok aldrig noget svar på ( og hvis jeg gør er det i form at link til en eller anden chihuahua eller gravhund der har bidt en mand i benet ) , men jeg er næsten sikker på jeg godt ved hvorfor.

 

Jeg vil absolut IKKE beskyldes for det du skriver !

 

Jeg har dyb medfølelse for ejeren af den gravhund, men ejeren er her ikke, så derfor skriver jeg det ikek til hende.

 

Jeg har ikke svært ved at indse det faktum at en listehund har overfaldet en anden når de ved det er en listehund og det er det i dette tilfælde.

Jeg har svært ved at acceptere at det kun er overfald begået af listehund der får sin egen tråd herinde og man diskutere listehunde i stedet for problamatikken i at hunde overfaldes af andre!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil absolut IKKE beskyldes for det du skriver !

 

Jeg har dyb medfølelse for ejeren af den gravhund, men ejeren er her ikke, så derfor skriver jeg det ikek til hende.

 

Jeg har ikke svært ved at indse det faktum at en listehund har overfaldet en anden når de ved det er en listehund og det er det i dette tilfælde.

Jeg har svært ved at acceptere at det kun er overfald begået af listehund der får sin egen tråd herinde og man diskutere listehunde i stedet for problamatikken i at hunde overfaldes af andre!

måske kunne du oprette tråde med alle andre hunde som overfaldt en anden??

at smide link i denne tråd fx syntes jeg ikke er fair over for den som her er blevet overfaldet:(

og jo der sker mange andre overfald men det gør jo ikke dette overfald mindre slemt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skrev faktisk også vedr den lille dværggravhund, som dog ikke mistede livet, men blev voldsom maltakteret af en løs rothweiler. Det var nemlig en bekendts mor, en ældre dame , der netop havde overtaget den og glædede sig til deres ture sammen. Den er lappet sammen for 20.000 kr men får aldrig sin fulde førlighed tilbage. Og ejeren får nok aldrig den samme glæde ved at gå tur.

Overfaldshundens ejer havde ingen ansvarsforsikring.Men ejerens forsikring har fundet pengene til dyrlægen et eller andet sted. Og vil så efterfølgende kræve dem af den uforsikrede hunds ejer.

Link til indlæg
Del på andre sites

måske kunne du oprette tråde med alle andre hunde som overfaldt en anden??

at smide link i denne tråd fx syntes jeg ikke er fair over for den som her er blevet overfaldet:(

og jo der sker mange andre overfald men det gør jo ikke dette overfald mindre slemt!

 

Har prøvet, der blev jeg også skudt ned sidste gang. Og jeg søger ikke trøst eller sympati :)

 

Og jeg er ikke den eneste i denne tråd der poster nye overfald i denne tråd hellere.

 

Nej, prøver ikke at bagastilisere overfaldet. Det er trist og må være frygteligt for hundeejerne at være "tilskurere" til sådan noget.

Redigeret af guanomo
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...