Hop til indhold

DUM


AnjaCS
 Share

Recommended Posts

Jeg kan altså rigtig godt lide hende Søs - synes hun klarer det så flot:5up:. Det er bare lidt synd, at hun har det så dårligt med sin krop, for jeg synes, da hun ser rigtig pæn ud nu:(.

 

 

Helt enig! :5up: Hun gør rigtig meget som jeg selv ville gøre det, så eeelsker hende :hjerte: men hendes selvopfattelse er godt nok ringe :(

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er det hende, der træner meget? For det er da en lidt ærgerlige måde at tackle det på :???:

 

 

Ja, hun men det var ikke træningen, det var fordi hun kombinerede det med den diæt jeg også har tabt mig på (nul kulhydrater) så hendes mælkeproduktion stoppede. Glad for jeg så det afsnit! For kunne have begået samme fejl :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Søs virker bare som en rigtig sød pige og god og omsorgsfuld mor! Har store forventninger til at hun bliver en af solstrålehistorierne, selvom hun er meget meget ung. Jeg håber hun får det bedre med sig selv dog!

 

 

Aussiepower,

hahaha, derfor er ejg ALTID hjemme tirsdag aften. og er jeg ude, er det hos min søster, så vi kan se det sammen :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Aiii hvor var det synd for hende den nye med Aksel, som blev student, og hun var bange for, at ingen kom:(. Så stor en dag for de fleste, og der var jo ingen fare for, at hun dumpede, så er det da lidt synd, at intet familie var dukket op.

 

Omvendt kunne hun vel også have inviteret folk, i stedet for blot at antage at de ville dukke op af sig selv?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej Tonki, det mener du ikke vel??? Sådan, helt seriøst? Katherina er jo en ekstremt dårlig mor. Hun nærer ikke omsorg for Mikkel - OVERHOVEDET! og har aldrig gjort det. Hun evner på ingen måde rollen som mor, og det har vist sig mange gange, i forhold til at Mikkel har fungeret rigtig dårligt i instititutioner.

Hun blev gravid igen uden at tænke over konsekvenserne - ingen af dem overvejede hun. Så skred fyren, og hun gad pludselig ikke ungen, men sad på landsdækkende TV og græd over at hun fik afslag på sen abort. Så fødte hun ham, og gav ham fra sig. Men så ville hun gerne se ham, og græd igen på tv, og så ville hun ikke se ham og vil aldrig se ham.

Det eneste gode hun nogensinde har gjort i livet, var at frasige sig det barn - han har uden tvivl et bedre hjem hos faderen!

 

at hun har fået endnu et barn, er mig en gåde. Jeg fatter det simpelthen ikke. hvad tænker hun dog på???

 

Jeg håber hun snart bliver voksen, og fatter at hun rent faktisk har ansvaret for to menneskers liv. Hun bestemmer hvordan det vil gå dem og hvordan de vil udvikle sig - og det er fandme det vigtigste job hun nogensinde kommer til at have.

 

Jeg glemmer aldrig det afsnit hvor Mikkel har skidt igennem, så de tager hjem fra legepladsen. derhjemme sætter hun sig så til at snakke med kameraet, og vende en masse ting, mens Mikkel render rundt og leger med bukserne fulde af lort. Senere smider hun ham i bad, og fortæller flere gange hvor klamt og ulækkert det er. Ja undskyld, respekt havde jeg ikke for hende i forvejen, men det var fandme ikke fair overfor Mikkel!!!

 

 

og det med Nanna og Ditlev læste jeg på BG for lang tid siden - har vist også skrevet det herinde før? Havde godt nok set dem sammen i Bilka et par uger forinden, men BG plejer at have fingeren på pulsen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Anja, det er lige netop også dén opfattelse jeg har fået af hende. :???:

 

Men Nanna & Ditlev - ved man hvorfor de er gået fra hinanden? Nogen særlig grund, eller fungerede det bare ikke? Æv, synes de var så søde sammen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Anja, det er lige netop også dén opfattelse jeg har fået af hende. :???:

 

Men Nanna & Ditlev - ved man hvorfor de er gået fra hinanden? Nogen særlig grund, eller fungerede det bare ikke? Æv, synes de var så søde sammen.

 

Nej, fik ikke så mange detaljer, har bare hørt at de er gået fra hinanden. Prøv evt. at facebooke dem? De fleste unge mødre skriver ret meget på FB.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...