Hop til indhold

DUM


AnjaCS
 Share

Recommended Posts

De unge mødre sæson 16 | Se hvad der sker i De unge mødre

 

Stabilitet og ro er jeg spændt på at se om hun kan skabe *SPOILER* ... Nu da hun eftersigende skulle være gravid med det homoseksuelle par.. :shock: Tænker på afstanden til dem.

 

Hvor det bare virker iscenesat, hendes liv. Som om det er vigtigt for hende at vi andre skal synes hun er klog, spændende og ikke mindst speciel. Og hun er da uden tvivl også en kvik pige, som det er spændende at følge. Jeg er bare ikke en af dem der blier så imponeret, som hun nok forventer man skal være over den måde hun tackler tilværelsen på.

Bliver det da til noget med de homoer? Troede det bare var endnu en fiks ide der ikke blev til noget? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Blev ret forbløffet da Line sagde " der er ikke noget der hedder at man ikke har råd til ditten dutten og datten, det er bare om at priotere ! " okay selv hvis jeg overprioterede, havde jeg sku ikke penge til at bo på hotal ALENE i 14 dage hver måned og jeg er ikke på SU. Fatter det ikke helt. :hmm:

 

Men hun er bare for meget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad sker der lige for at NN har overpisset den test og så smidt den direkte på bordet så der er tis over alt?:badr:

 

Og "Hej læge, jeg har det skidt og kan ikke overskue noget. Nå, ingen depression? Jamen, så kan jeg jo godt få barnet hjem igen"!

 

Elsker at jeg kan hidse mig så meget op over det program:lol:

 

:lol: Sjovt jeg tænkte også bare at det var da mega klamt at man kunne se hvordan der bare var tis over det hele :lol: Altså det kan være svært at ramme, men så kunne man da lige sørge for det ikke "kom på TV" :lol:

 

Og ja jeg undrede mig også lidt over den der "Jeg er så bange for jeg ikke kan tage mig af mit barn.. Når du siger jeg ikke har en depression? Jamen SÅ kan jeg jo sagtens" :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ziggys mor

Man skal aldrig dømme andre der har det dårligt. Men det virker ret i iøjnefaldende, at hun har det så dårligt, at hun ikke tage sig af sin søn. Men da lægen så har sygemeldt hende, pga af for hårdt pres, på en uddannelse hun har været igang med i 9 dage. Så bliver hun pludselig helt rask igen. Hmm...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har egentlig ikke nogen vild mening om Louise.. har dog hørt fra forholdsvis troværdige kilder, at hun er lidt (meget) underlig?

 

Hun virker også lidt.. Underlig...

 

Det sagt: FUCK hvor jeg bare synes hendes forandring er helt ekstrem. Hun var sådan lidt snusket og trist at se på, og er hun jo bare brand lækker :shock:

 

Det sagt så synes jeg nu det er "okay" at hun er gravid.. Hun har altid virket som en god mor... Dog kan man jo så diskutere om man skal vælge at blive gravid efter kun at have boet sammen i tre måneder :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun var jo så gravid inden de flyttede sammen ;) dog planlagt.

 

Jeg synes også hendes forandring er utrolig. og man har jo ikke rigtig fulgt hende i flere år, måske der er sket en masse med hende? Jeg tænker i hvert fald ikke umiddelbart "neeeeeeej" omkring hende og et til barn.

 

Åh du godeste, jeg kan slet ikke forstå man planlægger barn, før man bor sammen :lol: Men det er jo et personligt valg at tage.

 

Altså det eneste hvor jeg tænker "nej" er fordi hun havde problemer med specielt den ene af drengene, som hun mente havde ADHD eller lignende, fordi hun simpelthen var så svingende.. Og det er måske i mine øjne lidt "synd" at når man har et barn man ved kræver ekstra, og allerede på forhånd mere end hun kunne klare (gav hun udtryk for) alene, så er det måske ret voldsomt at planlægge barn med en man ikke engang bor sammen med?

 

Men som mor synes jeg ikke at der er noget at sætte på hende... Synes hun virker som en god mor.. Men sådan personligt virker hun lidt underlig (Dog på en positiv måde... Ikke sådan spiser papir eller bruger sølvpapirshatte-underlig).

Link til indlæg
Del på andre sites

Grunden til jeg siger "noooooo" er dels at forholdet er meget nyt, dels at de ikke har prøvet at bo sammen og så det med den ene knægt der har nogle udfordringer.

 

Jeg forstår bare ikke det der med at man partout skal avle lige så snart der er et potentielt forhold. Hvorfor ikke vente et par år og se hvordan forholdet udvikler sig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Grunden til jeg siger "noooooo" er dels at forholdet er meget nyt, dels at de ikke har prøvet at bo sammen og så det med den ene knægt der har nogle udfordringer.

 

Jeg forstår bare ikke det der med at man partout skal avle lige så snart der er et potentielt forhold. Hvorfor ikke vente et par år og se hvordan forholdet udvikler sig?

 

Okay så er jeg med og enig, jeg troede det var hendes forældreevner der udløste et noooooo

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...