Hop til indhold

Kaya


Kaya & Mette
 Share

Recommended Posts

Vi er på fastlandet i den her uge, og det betyder "fastlandstræning" for Kaya. Der er sparsomt med biler og mennesker på Anholt, så hun bliver helt bims når hun kommer over og møder alle de mennesker og børn som vil snakke med hende, men hun tager det nu i stiv pote.

Og så er der jo rigtig sne!! På Anholt har vi bare fået et fesent drys, men her i Himmerland er der rigtig sne!! Jubii! :banan: Så vi var ude og kælke i dag. Kaya var med, og hun synes det var hylende morsomt :lun:

 

Kaya insisterede på at køre med Dennis :mrgreen:

 

IMG_8078.jpg

 

Kaya leger slædehund med hjælp fra min svigerinde og lille Lærke

IMG_8087.jpg

Redigeret af Kaya & Mette
Billedrod
Link til indlæg
Del på andre sites

Hihihi jeg kan ikke se videoen, min computer er mærkelig, heldigvis kan jeg se første billede på den og så kender man jo godt resten :mrgreen: Tillykke med din lille dames første kæreste. Hun ser vildt sød ud på billederne, så mon ikke hun også en skønne dag finder sig en rigtig hund at kysse... og lignende med :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
hvor er hun blevet stor og fin! det må altså være et fantastisk sted at bo med hund.

 

Tak :genert: vi synes også hun er fin! Det er super fedt at have hund herovre. Det er rart at vi ikke skal tænke så meget over at tage hensyn til trafik og andre mennesker. Og så er naturen bare fantastisk smuk! Jeg er dog lidt spændt på at se hvordan hun kommer til at tackle turistsæsonen, når indbyggertallet stiger fra 150 til 4500-6000.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Kaya og jeg er på rekreation hos mine forældre ved Vesterhavet. Jeg, efter en uge på lejrtur med jobbet (halleluja det er hårdt at være af sted med tikkende hormonbomber). Kaya, efter en uge hos mine svigerforældre, hvor hun er blevet forkælet og spoleret som en anden prinsesse :-D

 

Nu nyder vi stilheden på Vestkysten, imens vi længes efter vores ønskeø - vi skal først hjem igen efter påske. Det lugter lidt af Anholt herude, jeg ELSKER strandene ved Vesterhavet, de er rå og blærede! Og Kaya elsker det fordi der ligger så meget bras på stranden som man kan lugte til :5up:

 

Det var dejligt solskin i går :hjerte:

 

DSC_0094.jpg

DSC_0098.jpg

DSC_0099.jpg

DSC_0100.jpg

DSC_0107.jpg

DSC_0111.jpg

 

I dag var der havgus. Stadigvæk smukt!

 

DSC_0119.jpg

DSC_0121.jpg

DSC_0123.jpg

DSC_0125.jpg

DSC_0114.jpg

DSC_0136.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Dejlige sommerbilleder af lemmedaskerhunden :lun:

 

Hun er helt bims i det her vejr, og har det bedst hvis hun kan få lov til at være ude hele dagen.

 

 

 

På stranden

 

Dut.jpg

 

Hygge med pind i haven :rolleyes:

Vi har ordnet have de sidste par dage, til stor frustration for Kaya. Hun kan ikke lige helt finde ud af hvorfor sulans vi render rundt og laver uorden i HENDES have :evil:

 

Havehund.jpg

 

Rarrar!

 

Rawr.jpg

 

Heh :mrgreen:

 

Smukke.jpg

 

Anholt :hjerte:

 

Sønderstrand bededag.jpg

 

 

På det vedhæftede billede (ved ikke lige hvordan det endte der :hmm:) er hun lige blevet busted i at molestrere et par vaskeklude :stupid: go' hund!

Busted.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...