Hop til indhold

Kæledyrsmesse Fredericia


 Share

Recommended Posts

  • Svar 224
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det var da et kort besøg, åbner de ikke først kl. 10.30??

 

Kl. 10. Vi var der stort set som de åbnede.

Det var hele tiden planlagt til at blive en kort visit. Maggie skal være alene hjemme hele dagen i morgen, mens vi er til rally i Christiansfeld, så hun skulle ikke være alene hjemme så længe i dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kl. 10. Vi var der stort set som de åbnede.

Det var hele tiden planlagt til at blive en kort visit. Maggie skal være alene hjemme hele dagen i morgen, mens vi er til rally i Christiansfeld, så hun skulle ikke være alene hjemme så længe i dag.

 

Nåååå, sådan... Så kan jeg godt forstå det! Var det ellers en god messe? Meget godt at shoppe..? :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåååå, sådan... Så kan jeg godt forstå det! Var det ellers en god messe? Meget godt at shoppe..? :slem:

 

Det er lidt det sædvanlige.

Vi gik mest efter foderprøver :oops: og guffer

 

Men var i klar over, at får altså er meget farlige og helt sikkert vil hoppe på sådan en gul retriever-pige

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er lidt det sædvanlige.

Vi gik mest efter foderprøver :oops: og guffer

 

Men var i klar over, at får altså er meget farlige og helt sikkert vil hoppe på sådan en gul retriever-pige

 

Er der også får der??!! Shit, så får Iso travlt! :shock: Både får og agility, så ved hun jo ikke hvor hun skal trække mig hen!! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er vi på vej hjem... God messe synes, bortset fra nogle idioter som havde to ræveunger med.. Til at starte med havde de kun spåner og intet at gemme sig i, det var så synd, de var jo skræmt fra vid og sans... Efter mange klager (incl fra os) fik de i det mindste hø, baller og gemmesteder... Men hvad fanden ligner det at slæbe to vilde dyr med på messe :cry:

 

Ellers kun positive oplevelser, fik en masse foderprøver og købt lidt guffer...

 

Og så er jeg blevet forelsket, i løvehvalpen Baloo og hans søster :lun: Aj, men altså de var bare så dejlige og plagede endda med at de ville med hjem :engel: Vist meget godt at vi kun må ha en hund, for ellers havde jeg snuppet dem :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var også afsted idag - fik lidt foderprøver med mig hjem... men synes der var for få stande med udstyr :vedikke: Men alle de sædvanlige fodermærker var der og et par stykker jeg ikke havde hørt om før... Fik også folderen med 12 kg for 100 kr med hjem - men har stadig alt for meget foder på lager.... så må se om den har en udløbsdato, eller om jeg kan bruge den på et senere tidspunkt

Link til indlæg
Del på andre sites

I programmet står der agility i hal A, i "actionområdet". Hvis man ikke kan finde det, kan man sikkert bare spørge Iso, hun skal nok finde det omgående! :roll: Og så kan man jo kende mig, som hende der prøver at trække en meget lille sorthvid bordercollie baglæns VÆK fra agilitybanen... Og Iso er hende kompas-hunden, med snuden konstant pegende imod actionområdet... :lol:

 

Hehe, dig sakl vi nok finde:) Hvor ser du programmet henne, jeg kan simpelthen ikke finde noget med tider og sådan?

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det så nu det bare er total nederen at ens hund ikke kan tåle noget, så er det jo slet ikke sjovt at hamstre godbidder eller foderprøver....:( det var ellers en yndlings beskæftigelse før i tiden :engel:

 

Måske man skulle hamstre dem alligevel og så give dem til nogen man kender, nej vent man kunne SÆLGE dem :slem:

 

Ej fy stella dit grådige dyr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, dig sakl vi nok finde:) Hvor ser du programmet henne, jeg kan simpelthen ikke finde noget med tider og sådan?

Her! Program | Vild med 2012

 

Så er det så nu det bare er total nederen at ens hund ikke kan tåle noget, så er det jo slet ikke sjovt at hamstre godbidder eller foderprøver....:( det var ellers en yndlings beskæftigelse før i tiden :engel:

 

Måske man skulle hamstre dem alligevel og så give dem til nogen man kender, nej vent man kunne SÆLGE dem :slem:

 

Ej fy stella dit grådige dyr.

Hehehe... :slem:

 

 

Og jeg har søreme farvet hår i morgendagens anledning - nul grå hår mere!!! :banan:

nyfarvet.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hjemme igen - Efter at Kaia er blevet 3 kg tungere efter alle de godbidder hun blev stoppet med.

I det mindste er hun meeeega kræsen og det var kun BF, et eller firma der havde well done ligene stænger og hos rigtig hundemad hun gad spise deres godbidder :lol:

 

Hun fik også lige skræmt livet af mig, ved at lave et kamikaze stunt i en af boderne, hvor hun var vældig interesseret i et bur som hun bare ville ind i, mens jeg betalte for et stykke legetøj.

Og da hendes bedsteste-bedste ven (min søster) lige kom gående forbi buret, troede hun da hun kunne hoppe lige op i armene på hende, fra buret..... Uden line på, så var den nok også gået... Men med line på, så ender det med at Kaia ligger i bunden af buret og undre sig over, hvad i alverden der lige skete der :stupid:

For dem der ikke kender Kaia - Så er sådanne hoppe-stunt hverdag og hun er lidt lige som en kat på det punkt og hvis hun ikke lige lander på benene, så går det da nok i Kaias verden. :roll:

 

Men fik lige kort hilst på en masse mennesker, nogle løver og fik købt verdens bedste nye legetøj til Kaia.

Synes bare ikke der var det store udvalg :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er jeg også hjemme igen - også med en noget tungere hund! Iso æder jo hvad som helst, så hun fik sat en hel del til livs. På et tidspunkt her til sidst stod hun med hele hovedet nede i en fodersæk og bare huggede mad i sig... :shock: Så ingen aftensmad til Iso i dag! :lol:

 

Jeg fik også mødt en masse HF'ere, det var virkelig sjovt at få sat lidt ansigter på! Og så fik jeg jo eeendelig set løver... Og ikke mindst - rørt ved løver... Hold da helt op, de er altså lækre... :lun: Og det blev jo ikke ligefrem dårligere af at der også var hvalpe! Iso var til gengæld ikke ret begejstret for de løver, hun blev lidt usikker, og valgte på et tidspunkt at simpelthen sætte sig med ryggen mod løveburet! :lol:

 

Ellers havde Iso en fest i dag! Allerede da hun fik den første guf af én eller anden fra Maxi zoo, var det som om hun huskede fra sidst, og så havde den lille frøken ellers kun mad på hjernen resten af dagen! :lol:

 

Jeg fik faktisk ikke købt noget som helst, det er vist første gang nogensinde dét er sket! :shock: Men jeg har da en pose med hjem, fyldt med div. gratisprøver, både til Iso og til kattene. Er ret enig med MM i at udvalget faktisk ikke var ret stort... Men vi komme nu igen alligevel, hvis der er noget næste år. Det er så hyggeligt at møde en masse venner og bekendte, og bare gå rundt og kigge på ting. Tror jeg lidt tænker på det som Iso's årlige tivoli-besøg! :5up: Iso burde være meget træt nu, hun faldt i søvn i bilen men skulle absolut ud i haven og gø lidt da vi kom hjem. Nu ligger hun dog og snorkbobler på hundesofaen, og der tror jeg sq hun bli'r liggende et goooodt stykke tid... :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...