Hop til indhold

Kæledyrsmesse Fredericia


 Share

Recommended Posts

Gæst Lillemyr

Min kærstes søster og jeg kommer søndag. Tror det er den dag med de bedste tilbud :slem:, eller den dag hvor forhandlerne er nemmest at presse i pris :klap:.

Så hvis i ser nogle med 2 schæfere er det nok os :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 224
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Valishia
Min kærstes søster og jeg kommer søndag. Tror det er den dag med de bedste tilbud :slem:, eller den dag hvor forhandlerne er nemmest at presse i pris :klap:.

Så hvis i ser nogle med 2 schæfere er det nok os :blink:

schæfere :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer lørdag, med en veninde. Er det sikkert at man må have hund med igen i år, for det jeg har fået afvide er at alle hundeaktiviteterne er rykekt udenfor, fordi der er katteudstilling i hal c i år??:confused:

 

Skal nemlig vidre til Møen den dag, og det ville være lidt lettere at have Saga med, end at skulle pakere hende i Århus og så hente hende efter messen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer lørdag, med en veninde. Er det sikkert at man må have hund med igen i år, for det jeg har fået afvide er at alle hundeaktiviteterne er rykekt udenfor, fordi der er katteudstilling i hal c i år??:confused:

 

Skal nemlig vidre til Møen den dag, og det ville være lidt lettere at have Saga med, end at skulle pakere hende i Århus og så hente hende efter messen...

 

Det var også hal c sidste år, udstillingen var bare skærmet af.

Men tror godt man må have hudn med ind, hvordan skulle man ellers kunne prøve dækner og ting.

Tror bare det huden aktiviteter som hvis der er prøve agilety osv som er uden for?

 

Kender da et par boder der bliver skuffet hvis man ikke må tage hudnen med :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valishia
Vi kommer både lørdag og søndag... Og er at finde på Klubben for Små Selskabshundes stand. Hvor vi har et kobbel løver med også :mrgreen:

 

Så bliver jeg altså nødt til at møde sådan en løve i virkeligheden... Er lidt lun på dem og selvom kæresten ik vil ha flere efter Hope, så ville jeg da godt have sådan en lækker en til den tid... :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer søndag med en veninde - og jeg skal klappe løver!!!! :banan: Ja, jeg skal faktisk se løver IRL for aller første gang, det er jo stort!

 

Vi er der nok fra om morgenen af, for veninden vil gerne høre både Hallgren og Worm. I hvert fald Worm, hvis nogen nu kommer lidt for sent op op morgenen... :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu lader det til at mysla og jeg kommer sammen med N1nna, som også er bruger herinde.:)

 

Vi kommer søndag formiddag da vi skal høre hallgren og Worm:) Husk vaccinationsbog til dem der tager hund med, jeg tjekkede sidste år og den må højst være 2 år gammel vaccinen.

 

Så hvis i ser en høj tynd starut med en islænder på slæb, så er det mest sandsynligt mig, så hils endelig på:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu lader det til at mysla og jeg kommer sammen med N1nna, som også er bruger herinde.:)

 

Vi kommer søndag formiddag da vi skal høre hallgren og Worm:) Husk vaccinationsbog til dem der tager hund med, jeg tjekkede sidste år og den må højst være 2 år gammel vaccinen.

 

Så hvis i ser en høj tynd starut med en islænder på slæb, så er det mest sandsynligt mig, så hils endelig på:)

 

Skal nok kigge efter en tynd staruet med en islænder på slæb, kunne der mon være flere af dem, eller skal man gå ud fra du er den eneste ?? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis i ser en lille tyk prop UDEN en cocker spaniel på slæb, så er det mig, så hils endelig på :lol:

 

 

haha, det bliver nok langs sværere at skille ud fra mængden!

 

Mysla er da til at genkende, hun ligner sig selv fra billeder, bare som regel mindre end folk tror;) Og hun sidder sandsynligvis på skødet mens vi ser foredrag, det plejer hun at ville, hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey, skal vi ikke gøre noget for at kunne genkende hinanden?? Som i Vejen, hvor vi aftalte at ha' sølvpapirshatte på??

 

ta-daaa.jpg

 

:sjov:

 

Ved ikke om jeg ta'r Iso med, måske. I så fald skal man bare kigge efter en meget lille, sort/hvid bordercollie der ikke kan være stille... :engel:

 

hehe, jamen så vil jeg se efter en der ser sådan ud! Ih, vil gerne se Iso!

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe, jamen så vil jeg se efter en der ser sådan ud! Ih, vil gerne se Iso!

 

Jeg havde Iso med sidst, og det gik jo fint indtil hun opdagede agilitybanen... :lol: Så ville hun kun gå én vej resten af dagen, og jeg måtte trække hende den modsatte vej. Må se hvordan jeg gør, det kommer også lidt an på kørsel og sådan...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey, skal vi ikke gøre noget for at kunne genkende hinanden?? Som i Vejen, hvor vi aftalte at ha' sølvpapirshatte på??

 

ta-daaa.jpg

 

:sjov:

 

Ved ikke om jeg ta'r Iso med, måske. I så fald skal man bare kigge efter en meget lille, sort/hvid bordercollie der ikke kan være stille... :engel:

 

Fungerer det ikke kun hvis der er mere end én der rent faktisk benytter sig af det? :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så bliver jeg altså nødt til at møde sådan en løve i virkeligheden... Er lidt lun på dem og selvom kæresten ik vil ha flere efter Hope, så ville jeg da godt have sådan en lækker en til den tid... :lun:
Ahhh... han skal bare møde Toffee, så er han solgt :mrgreen:

 

Jeg kommer søndag med en veninde - og jeg skal klappe løver!!!! :banan: Ja, jeg skal faktisk se løver IRL for aller første gang, det er jo stort!

 

Vi er der nok fra om morgenen af, for veninden vil gerne høre både Hallgren og Worm. I hvert fald Worm, hvis nogen nu kommer lidt for sent op op morgenen... :engel:

Vi glæder os til at se dig :mrgreen:

 

Nu lader det til at mysla og jeg kommer sammen med N1nna, som også er bruger herinde.:)

 

Vi kommer søndag formiddag da vi skal høre hallgren og Worm:) Husk vaccinationsbog til dem der tager hund med, jeg tjekkede sidste år og den må højst være 2 år gammel vaccinen.

 

Så hvis i ser en høj tynd starut med en islænder på slæb, så er det mest sandsynligt mig, så hils endelig på:)

Jeg kan kun genkende færinger :sjov:

 

Jeg håber løverne er hegnet forsvarligt ind, er ikke sikker på at jeg tør klappe sådan en :slem:
Næææ.. nogen går nok løse..De skal helst smitte så mange som muligt med løvepesten :mrgreen:

 

Jeg havde Iso med sidst, og det gik jo fint indtil hun opdagede agilitybanen... :lol: Så ville hun kun gå én vej resten af dagen, og jeg måtte trække hende den modsatte vej. Må se hvordan jeg gør, det kommer også lidt an på kørsel og sådan...
Hvad med sådan et par hønsebriller, du ved?

 

Overvejer om jeg kan lokke min mor på tur søndag :hmm:

 

Så vil jeg bare ikke have min store seje sølvstjerne OG HF-t-shirt på! :drille:

Jo masser glimmer, stjerner og havd ved jeg :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...