Hop til indhold

Løve i køter-klip


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 57
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Dem har jeg da flere af :mrgreen:

 

[ATTACH=CONFIG]78267[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]78272[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]78273[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]78268[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]78269[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]78270[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]78271[/ATTACH]

 

Sjovt egentlig.... har altid lært at løver og tigre ikke lever på samme kontinent :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH=CONFIG]78259[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]78261[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]78262[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]78263[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]78264[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]78265[/ATTACH]

Han ligner en mini schnauzer:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla Sjelhøj

schnauzere er da mega nuttede og ikke nogle køtere :fornaermet: min totalt ynglings race både riesen og dværg schnauzere :banan:

 

men jo sød er han :-D hehe klippet eller ej så han sku kær :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

schnauzere er da mega nuttede og ikke nogle køtere :fornaermet: min totalt ynglings race både riesen og dværg schnauzere :banan:

 

men jo sød er han :-D hehe klippet eller ej så han sku kær :-D

Der er køtere og køtere :mrgreen: og ham her og schnauzere er køtere :lun:

Folk glor også når jeg siger til deres hund "er du en lillebittte møghund"... Men tænker de kan høre på min stemme at jeg mener det sødt..Kalder mine egne lillebitte møghund og køter..De ved jeg mener det pænt..De blvier hvertfald glade

Link til indlæg
Del på andre sites

Findes der ikke flere forskellige typer køter-klip?:hmm:

 

 

Jeg tænker, hvor billeder af de andre frisurer? :mrgreen:

Næ..der er æggeklip - køterklip - hvalpeklip-og løveklip...Overvejer seriøst at ofre en hund..Og have den løveklippet (med barberet røv og lang pels) på den ene side og hvalpeklippet på den anden..

 

Kan du se hvem det er der er køter-klippet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Næ..der er æggeklip - køterklip - hvalpeklip-og løveklip...Overvejer seriøst at ofre en hund..Og have den løveklippet (med barberet røv og lang pels) på den ene side og hvalpeklippet på den anden..

 

Kan du se hvem det er der er køter-klippet?

 

Æggeklip? :lol:

 

 

Har Natascha ikke taget billeder af sine kunstneriske klipninger gennem tiderne? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Æggeklip? :lol:

 

 

Har Natascha ikke taget billeder af sine kunstneriske klipninger gennem tiderne? :mrgreen:

Æggeklip- skaldet som et æg.. for dem som ikke kan holde pelsen og den går i totalt filter...

 

Nææ..hun har lige klippet Delica..Det skulle være køterklip..men hun glemte at hun lige havde klippet poter på en anden.. Så det blev æggeklip--Eller delvis, for pludselig virkede skæret ikk..Så det er æggeklip nogen steder..og køterklip resten af vejen..Virkelig virkelig grimt..<men Delica er ligeglad..Hun fik en "undskyld for det kage"

 

Kunne du se hvem det er?

Link til indlæg
Del på andre sites

Æggeklip- skaldet som et æg.. for dem som ikke kan holde pelsen og den går i totalt filter...

 

Nææ..hun har lige klippet Delica..Det skulle være køterklip..men hun glemte at hun lige havde klippet poter på en anden.. Så det blev æggeklip--Eller delvis, for pludselig virkede skæret ikk..Så det er æggeklip nogen steder..og køterklip resten af vejen..Virkelig virkelig grimt..<men Delica er ligeglad..Hun fik en "undskyld for det kage"

 

Kunne du se hvem det er?

 

Nej ikke umiddelbart, men tænkte en i relation med Charlie, ligner ham lidt når han har været i bad haha :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Æggeklip- skaldet som et æg.. for dem som ikke kan holde pelsen og den går i totalt filter...

 

Nææ..hun har lige klippet Delica..Det skulle være køterklip..men hun glemte at hun lige havde klippet poter på en anden.. Så det blev æggeklip--Eller delvis, for pludselig virkede skæret ikk..Så det er æggeklip nogen steder..og køterklip resten af vejen..Virkelig virkelig grimt..<men Delica er ligeglad..Hun fik en "undskyld for det kage"

 

Kunne du se hvem det er?

Det forklarer til gengæld hvorfor hun var sådan lidt i det moody hjørne i mandags :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...