Hop til indhold

Nogle løveejere er så nysgerrige at de kan DØ hvis de ikke ved alt, det jeg ved


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Fordi du lige sys du stod og manglede? :lol:

 

 

 

Ej pjat den ser fiiin ud :lun:

Tak... ja lige de linjer manglede jeg :slem: Har haft sat en til at lede mindst et halvt år..Efter hende nordmanden blev sur på Rams og mig... Sagde vi syntes den unge han hun ville sælge os var lige nervøs og bange nok.. Og prisen hun ville have var lige strid nok. Ingen tvivl jeg vil godt betale for godt materiale. Men jeg ved også bare at nå de er et år og er bange for alt, så er det et kæmpe arbejde. Hun ville have 15k og en valgfri parring med en af mine. Og det var lige i overkanten. Og jeg er lidt bange for nervøst temperament.

 

Nååååh da :lun:
:slem:

 

Næææ tillykke :banan:
Tak :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke et skæg han har! Det kender jeg mangt en skipper der vil misunde sig over :mrgreen:
Der er helt sikkert også passet på det..Jeg vil vædde med hun binder det op så det ikke bliver slidt.. Og nu passer hun endnu mere på ham...

Det er en kæmpefjer i hatten for hendes kennel hvis jeg tager ham, så nu skal hun ikke risikere at pelsen knækker :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er helt sikkert også passet på det..Jeg vil vædde med hun binder det op så det ikke bliver slidt.. Og nu passer hun endnu mere på ham...

Det er en kæmpefjer i hatten for hendes kennel hvis jeg tager ham, så nu skal hun ikke risikere at pelsen knækker :mrgreen:

 

:vinder::bigsmile::kys: hov jeg glemte noget:x::x::x: håber det bliver som du ønsker:bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Med fare for at jinxe alt *håber sq ikke fruen læser med. Hun vil gøre alt for at jinxe*

 

[ATTACH=CONFIG]78715[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]78722[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]78723[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]78724[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]78725[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]78726[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]78716[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]78717[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]78718[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]78719[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]78720[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]78721[/ATTACH]

 

Vi dør stadig af nysgerrig hed:damn: dette er din nye dreng som du lige har hentet?

hvordan går det med Delica ???

hvordan går det med Shakira??

ja nysgerrigheden længe leve:bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

4 babyer til Delica og 4 til Shakira.. Billeder på hjemmesiden :mrgreen:

 

:hjerte::lun::engel: Z: pige med næsten helt sort hovede, dreng med blis(lige det rigtige sted) og Gabriel , de har pletter men de er bare dejlige alle sammen.

:hjerte::hjerte::lun::engel:Colour splash, en lille sort næse:klap2:hvor er den søøød, smukke primadona, tænk hvis dette kuld er lige så dejlige som Delica, hende er jeg bare vild med.

tillykke med ungerne og dejligt at det gik godt:kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...