DaniellaJ Skrevet Februar 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2012 Køb Thundershirt - Hundes Angst og Gøen Kan Lettes Med Thundershirt >> Fandt denne Thundershirt, via. et banner herinde. Og da jeg læste og så filmen, tænkte jeg.. Er dette ikke for godt til at være sandt? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Jeg har læst om flere, der har haft stort succes med den. Afghansk Mynde havde også succes med en af mynder. Min bedste veninde's far brugte den på sin hund nytårsaften med stor succes. Så nej i mange tilfælde tror jeg ikke, det er for godt til at være sandt:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Februar 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Synes bare det lyder "for nemt" til at være sandt . Men det er da fedt hvis det er rigtigt det de skriver! - Mon man skulle prøve på mit gømonster? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Det ER for godt til at være sandt! Forstået således at reklamen lægger op til at alle hunde med de nævnte problemer/problemadfærd bliver hjulpet af skjorten. Som når der kækt reklameres for at DAP hjælper hunde med køresygeproblemer osv. hvilket mange hundeejere kan fortælle ikke er tilfældet. Det er baggrunden for hundens adfærd/problem som er afgørende for om et givent tiltag virker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Jeg har lavet en tråd om den for lidt tid siden netop fordi jeg også syntes den lidt lyder som en mirakelkur. I tråden er der flere der har skrevet om deres erfaringer med den. Kan ikke finde ud af at finde linke til den på mobil-app'en, men den ligger under forumemnet 'produkter'.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Februar 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Det ER for godt til at være sandt! Forstået således at reklamen lægger op til at alle hunde med de nævnte problemer/problemadfærd bliver hjulpet af skjorten.Som når der kækt reklameres for at DAP hjælper hunde med køresygeproblemer osv. hvilket mange hundeejere kan fortælle ikke er tilfældet. Det er baggrunden for hundens adfærd/problem som er afgørende for om et givent tiltag virker Ja, det ville også være mærkeligt hvis de ikke skal trænes :hmm: . Det er også lidt ligesom anti gø halsbåndet, kender en hund det ihvertfald ikke hjælper på. (Kunne aldrig nænne at bruge det halsbånd på lux).. Men tænker også, man kan jo ikke lade hunden have trøjen på 24/7? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Februar 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Jeg har lavet en tråd om den for lidt tid siden netop fordi jeg også syntes den lidt lyder som en mirakelkur. I tråden er der flere der har skrevet om deres erfaringer med den. Kan ikke finde ud af at finde linke til den på mobil-app'en, men den ligger under forumemnet 'produkter'.. Den må jeg lige finde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Princippet i thundershirt er rigtigt godt, desværre er selve trøjen rigtigt stiv og virker i hvertfald ikke på mine; Petrine er vant til at blive klædt ud i alt muligt, har bla en lak-regnfrakke, som hun har gået med, selvom den knitrer og er stiv, men thundershirt var bare FOR stiv og væmmelig at have på. Hvis jeg går en større hund, vil jeg klart gøre forsøget, men til små hunde har jeg opgivet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Siri, herinde, brugte den da forresten også nytårsaften, på Spot. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
mini-me Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Hvis du ender med at købe den så sig lige til, og opdater om resultater.. Jeg kunne da godt overveje at smide sådan en på Carlo i visse situationer.. Men ville hade at smide penge efter noget som ikke virker... Hvorfor findes der ikke et "hunde-udstyrs-bibliotek" hvor man kan låne og prøve.. hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Hvis du ender med at købe den så sig lige til, og opdater om resultater.. Jeg kunne da godt overveje at smide sådan en på Carlo i visse situationer.. Men ville hade at smide penge efter noget som ikke virker... Hvorfor findes der ikke et "hunde-udstyrs-bibliotek" hvor man kan låne og prøve.. hehe I vinters var der 45 dages fortrydelsesret. Det ved jeg ikke, om stadig gælder. Men værd at undersøge? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Min veninde har haft brugt en børne t-shirt istedet, det virker på samme måde, og hun har haft succes med metoden på sin angste hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Har også brugt en stram t-shirt og 2 ud af 3 gange virkede den. Ikke noget med at gø dog. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Jeg har sat mine Thundershirts til salg, da de ikke havde nogen effekt på hundebasserne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Louise86 Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Hvis du ender med at købe den så sig lige til, og opdater om resultater.. Jeg kunne da godt overveje at smide sådan en på Carlo i visse situationer.. Men ville hade at smide penge efter noget som ikke virker... Hvorfor findes der ikke et "hunde-udstyrs-bibliotek" hvor man kan låne og prøve.. hehe Der står på hjemmesiden: vis Thundershirt skuffer, kan du sende den retur inden for 45 dage og få pengene retur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Siri, herinde, brugte den da forresten også nytårsaften, på Spot. Jeps - med stor succes! Tidligere ejer oplyste at han ikke var glad for fyrværkeri - men med trøjen på tog han det i stiv arm. Bruger den stadig indimellem og overvejer om jeg skaæ bruge den på ham, når vi engang skal ud at flyve. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
mini-me Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Jeg har sat mine Thundershirts til salg, da de ikke havde nogen effekt på hundebasserne. Hvor store er de og hvad har du sat dem til salg for? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
mini-me Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Har også brugt en stram t-shirt og 2 ud af 3 gange virkede den. Ikke noget med at gø dog. I hvilke situationer har du brugt den? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Februar 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Overvejer det godt nok. Specielt når der kommer gæster . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 I hvilke situationer har du brugt den? Motor da hans hjerne kogte over med løbetid og Voodoo nytårsaften, han brød sig meget lidt om de knald, men med t-shirt på kunne han faktisk sove. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
mini-me Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Overvejer det godt nok. Specielt når der kommer gæster . Det er sjovt så forskellige alle vore HF samojeder er.. Carlo siger aldrig et kny når der kommer nogen, og kom der en indbrudstyv ville han nok bare logre og afvente at blive klappet.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
mini-me Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Motor da hans hjerne kogte over med løbetid og Voodoo nytårsaften, han brød sig meget lidt om de knald, men med t-shirt på kunne han faktisk sove. Carlos hjerne er også lige ved at brænde sammen lige pt pga løbetid.. Pyyy. Herhjemme er der ingenting men på tur der er han da godt nok verdens største klynke-tude-fjæs.. Og så har vi nogle scener INDEN vi skal på tur, han ved der skal ske nogetog der brænder hjernen også sammen, det er til at blive skør over. Han får lavet en ond cirkel for sig selv og kører mere og mere op (specielt lige nu hvor de dejlige damer stritter med måsen). Ignorere hjælper ikke et hak.. Afledning kan jeg glemme - jeg kan sgu selv æde de godbidder.. Det eneste jeg har fundet ud af virker er en høj skinger lyd ala piiiip så tier han lige et øjeblik så man kan komme ud af døren.. Indtil videre øver vi kun "stille når vi går ud af døren" eller kom kræet jo adrig på tur.. haha.. Gud hvor lyder han dog slem - det er han ikke. Kun lige med alle de damer og når han VED nu skal vi på tur.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Carlos hjerne er også lige ved at brænde sammen lige pt pga løbetid.. Pyyy. Herhjemme er der ingenting men på tur der er han da godt nok verdens største klynke-tude-fjæs..Og så har vi nogle scener INDEN vi skal på tur, han ved der skal ske nogetog der brænder hjernen også sammen, det er til at blive skør over. Han får lavet en ond cirkel for sig selv og kører mere og mere op (specielt lige nu hvor de dejlige damer stritter med måsen). Ignorere hjælper ikke et hak.. Afledning kan jeg glemme - jeg kan sgu selv æde de godbidder.. Det eneste jeg har fundet ud af virker er en høj skinger lyd ala piiiip så tier han lige et øjeblik så man kan komme ud af døren.. Indtil videre øver vi kun "stille når vi går ud af døren" eller kom kræet jo adrig på tur.. haha.. Gud hvor lyder han dog slem - det er han ikke. Kun lige med alle de damer og når han VED nu skal vi på tur.. Tror alle hanhunde skal igennem den der, Motor tog den bare frygteligt tidligt. Men der er også løbetider her hvor vi bor, sikke de kan savle. Men ingenting herhjemme heldigvis. Hvis i kan, så syntes jeg det hjalp at tage et godt stykke hjemmefra og gå tur et helt nyt sted, strand eller skov eller andet, og så en laaaaang tur så hunden var heeeelt træt. Det giver lidt mere ro et par dage. Men du kan jo osse prøve at give ham en t-shirt på? Det er som om, at enten virker det med det samme eller osse virker det ikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Overvejer det godt nok. Specielt når der kommer gæster . Fik du egentlig prøvet det med at gå en tur med gæsterne først? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
mini-me Besvaret Februar 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2012 Haha jeg ved ikke om jeg skal tro mine egne øjne.. Har proppet Carlo ned i en stram top, og han er gået ud som et lys under bordet - han har de sidste dage været noget rastløs fordi et par af vores naboer har højløbske tæver... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts