Gæst Findus Skrevet Februar 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2012 Duffy passede Gracie igår og her er der lige et par billeder, vi havde glemt kamera da vi var ude at gå, så billederne er liiidt kedelige... Tøserne er nemlig blevet voksne og fornuftige, leger ikke så meget sammen indenfor mere... Gracie har fundet den bedste plads: Gracie er fantastisk god til katte :hjerte: Ignorerer dem stort set, og Simba var fuldstændig tryg og chillede i den anden ende af sofaen: Gracie er virkelig glad for Kasper og omvendt: :hjerte:: Bare se bort fra Kasper fjogede udtryk Duffy blev lidt jaloux og ville også være med: Hihi, kikset foto: Yes, så fik jeg den gode plads på skødet: Skal vi lege: I bite your ear off: Så slappes der af, Duffy var meget glad for at Gracie havde sin kurv med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Februar 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2012 :hjerte: der var da lige plads til skipper på kaspers skød også, hvorfor var han ikke inviteret så skulle du få noget fældning at brokke dig over Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Februar 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2012 Hvor ser det hyggeligt ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Februar 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2012 Det ser bestemt ud som om I hygger jer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Februar 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2012 Ih, hvor er de søde Og hyggeligt ser det ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Februar 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2012 Tak, det var rigtig hyggeligt... Gracie nød helt sikkert lidt ekstra opmærksomhed og kærlighed, det får hun aaalt for lidt af derhjemme synes hun selv I starten havde hun lidt svært ved at finde ro, og var rastløs, men efter vi havde været en god tur i skoven, så faldt der ro over hende At passe en anden hund er lidt som at passe andres børn, man er meget mere på og opmærksom for det skal jo helst være en god oplevelse at blive passet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Februar 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2012 :hjerte: der var da lige plads til skipper på kaspers skød også, hvorfor var han ikke inviteret så skulle du få noget fældning at brokke dig over Haha, selvfølgelig var der også plads til Skipper Tvivler dog på, at kattene mener det samme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Februar 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2012 Haha, selvfølgelig var der også plads til Skipper Tvivler dog på, at kattene mener det samme hvis bare han må stå og gø af dem så er hans lykke gjort Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2012 Hvor hyggeligt:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Februar 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2012 Dejligste hunde altså Gracie har afgjort stjålet mit hjerte men Duffy er bare SÅ kær ja hun er så :hjerte: MÅ kramme hende endag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Februar 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2012 søøøøde hunde :hjerte: jeg har det præcis som dig, er totalt bekymret for, om de har det godt og gør mig vældig umage, man kan jo være helt udkørt efterfølgende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Februar 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2012 Åååhhh Gracie altså.:hjerte: NU kan jeg godt forstå hvorfor hun har været ret ligeglad med mig siden hun kom hjem. Eller der er to muligheder. Enten er hun fyldt op med opmærksomhed og omsorg, så hun kan klare sig på det nogle dage, eller også er hun skide sur over hun er omsorgssvigtet og ingenting må herhjemme.:vedikke: PS. Rigtig dejlige billeder. Bliver jo helt varm om hjertet, når jeg ser hvor godt hun har haft det. Har det på samme måde som dig, når jeg passer andres hunde. Selvom det er en fornøjelse, er man meget mere obs på dem, og træt når hunden er taget hjem. Det er nok meget som at passe andres børn. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Februar 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2012 Åååhhh Gracie altså.:hjerte:NU kan jeg godt forstå hvorfor hun har været ret ligeglad med mig siden hun kom hjem. Eller der er to muligheder. Enten er hun fyldt op med opmærksomhed og omsorg, så hun kan klare sig på det nogle dage, eller også er hun skide sur over hun er omsorgssvigtet og ingenting må herhjemme.:vedikke: PS. Rigtig dejlige billeder. Bliver jo helt varm om hjertet, når jeg ser hvor godt hun har haft det. Har det på samme måde som dig, når jeg passer andres hunde. Selvom det er en fornøjelse, er man meget mere obs på dem, og træt når hunden er taget hjem. Det er nok meget som at passe andres børn. Haha, ja det kan være det er en kombination Mine forældre var her jo om aftenen, og efter Gracie havde fundet ud af, at de ikke var farlige så blev der også krævet nusning der Sjovt som hun er meget tryg ved Kasper, da mine forældre kom, var hun jo lidt reserveret og utryg ved de fremmede mennesker og hoppede op til Kasper, så han kunne passe på hende Jeg er i øvrigt også ret stolt af Kenzo, han er jo virkelig en bange kat, men han overvandt sig selv og turde komme ind selvom Gracie lå på gulvet, og gik endda hen og snuste til hende, stadig meget på vagt, men ret imponerende synes jeg :5up: Helt sikkert rigtig hyggeligt at passe hende, og det gør vi gerne igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Februar 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2012 Ihhhh, jeg vil også have en feriehund. :hjerte: Hvor er de søde alle 3. Lutter idyl. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts