Hop til indhold

Duffy passer Gracie :-)

Gæst Findus
 Share

Recommended Posts

Duffy passede Gracie igår og her er der lige et par billeder, vi havde glemt kamera da vi var ude at gå, så billederne er liiidt kedelige... Tøserne er nemlig blevet voksne og fornuftige, leger ikke så meget sammen indenfor mere...

Gracie har fundet den bedste plads:

P2250093.JPG

Gracie er fantastisk god til katte :hjerte: Ignorerer dem stort set, og Simba var fuldstændig tryg og chillede i den anden ende af sofaen:

P2250097.JPG

Gracie er virkelig glad for Kasper og omvendt:

P2250108.JPG

:hjerte::

P2250110.JPG

Bare se bort fra Kasper fjogede udtryk :lol: Duffy blev lidt jaloux og ville også være med:

P2250124.JPG

Hihi, kikset foto:

P2250123.JPG

Yes, så fik jeg den gode plads på skødet:

P2250145.JPG

Skal vi lege:

P2250149.JPG

I bite your ear off:

P2250155.JPG

Så slappes der af, Duffy var meget glad for at Gracie havde sin kurv med :mrgreen:

P2250166.JPG

P2250157.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, det var rigtig hyggeligt... Gracie nød helt sikkert lidt ekstra opmærksomhed og kærlighed, det får hun aaalt for lidt af derhjemme synes hun selv :mrgreen: I starten havde hun lidt svært ved at finde ro, og var rastløs, men efter vi havde været en god tur i skoven, så faldt der ro over hende :-D

At passe en anden hund er lidt som at passe andres børn, man er meget mere på og opmærksom for det skal jo helst være en god oplevelse at blive passet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hjerte: der var da lige plads til skipper på kaspers skød også, hvorfor var han ikke inviteret :fornaermet: så skulle du få noget fældning at brokke dig over :mrgreen:

Haha, selvfølgelig var der også plads til Skipper :mrgreen: Tvivler dog på, at kattene mener det samme :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åååhhh Gracie altså.:hjerte:

NU kan jeg godt forstå hvorfor hun har været ret ligeglad med mig siden hun kom hjem. Eller der er to muligheder.

Enten er hun fyldt op med opmærksomhed og omsorg, så hun kan klare sig på det nogle dage, eller også er hun skide sur over hun er omsorgssvigtet og ingenting må herhjemme.:-D:vedikke:

PS. Rigtig dejlige billeder. Bliver jo helt varm om hjertet, når jeg ser hvor godt hun har haft det.

Har det på samme måde som dig, når jeg passer andres hunde. Selvom det er en fornøjelse, er man meget mere obs på dem, og træt når hunden er taget hjem. Det er nok meget som at passe andres børn.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Åååhhh Gracie altså.:hjerte:

NU kan jeg godt forstå hvorfor hun har været ret ligeglad med mig siden hun kom hjem. Eller der er to muligheder.

Enten er hun fyldt op med opmærksomhed og omsorg, så hun kan klare sig på det nogle dage, eller også er hun skide sur over hun er omsorgssvigtet og ingenting må herhjemme.:-D:vedikke:

PS. Rigtig dejlige billeder. Bliver jo helt varm om hjertet, når jeg ser hvor godt hun har haft det.

Har det på samme måde som dig, når jeg passer andres hunde. Selvom det er en fornøjelse, er man meget mere obs på dem, og træt når hunden er taget hjem. Det er nok meget som at passe andres børn.:-)

Haha, ja det kan være det er en kombination :lol: Mine forældre var her jo om aftenen, og efter Gracie havde fundet ud af, at de ikke var farlige så blev der også krævet nusning der :mrgreen: Sjovt som hun er meget tryg ved Kasper, da mine forældre kom, var hun jo lidt reserveret og utryg ved de fremmede mennesker og hoppede op til Kasper, så han kunne passe på hende :-D

Jeg er i øvrigt også ret stolt af Kenzo, han er jo virkelig en bange kat, men han overvandt sig selv og turde komme ind selvom Gracie lå på gulvet, og gik endda hen og snuste til hende, stadig meget på vagt, men ret imponerende synes jeg :5up:

Helt sikkert rigtig hyggeligt at passe hende, og det gør vi gerne igen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites