Hop til indhold

Opdatering på Puma :)

Gæst sidsel
 Share

Recommended Posts

Ja det er ikke meget tid man har til at komme på nettet nu man har fået hund igen :)

Men det går super godt med Puma, han var lidt utilpas og kunne ikke rigtig finde ro de første 2 dages tid, han ville kun være hvor jeg var hele tiden. men nu kan jeg godt få lov at gå på toilettet uden han behøver at rejse sig og løbe med :klap:

Han har endnu ikke rigtig været alene hjemme da jeg jo har ferie, men han var alene en halv times tid da jeg lige skulle ned og handle, det tog han rigtig fint, han blev også bestukket med et godt kødben:slem: så der var ingen piven eller gøen og da jeg kom hjem var mit hjem stadig intakt :-D

Vi tager dagligt ned i hunde skoven, da første par gange vi var der nede ville han som jeg skrev ikke løbe mere end 2 meter fra mig, men han er blevet meget mere modig og er du da helt åndssvag det lille skravl kan give den gas.. han er jo sindsygt hurtig :)

Igår havde jeg ham med hjem til mig far, hvor han mødte hans schæfer og de er blevet pot og pande de to, de tonsede rundt i flere timer og legede:) til sidst kunne min fars hund ikke følge med mere og puttede sig hen i sin kurv, det ville Puma altså ikke finde sig i så han gik da bare hen og hoppede med forbenene på den stakkels gamle hund:hmm:

Jo så han han også fået to gode venner som vi mødes med nede i skoven, det er to jack russel der har han vidst mødt sine lige mænd:mrgreen:

Meeeeen selvom han har været ude og give den gas så når vi kommer hjem ser Puma sådan her ud :ivrig::hundifart:

Og så skal det lige tilføjes at han putter under dynen hele natten :hjerte:

Jeg har desværre haft glemt mit kamera hvergang vi har været ude men her er et par billeder herhjemme fra :)

26022012669.jpg

26022012675.jpg

26022012676.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites