Gæst sidsel Skrevet Februar 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2012 Ja det er ikke meget tid man har til at komme på nettet nu man har fået hund igen Men det går super godt med Puma, han var lidt utilpas og kunne ikke rigtig finde ro de første 2 dages tid, han ville kun være hvor jeg var hele tiden. men nu kan jeg godt få lov at gå på toilettet uden han behøver at rejse sig og løbe med :klap: Han har endnu ikke rigtig været alene hjemme da jeg jo har ferie, men han var alene en halv times tid da jeg lige skulle ned og handle, det tog han rigtig fint, han blev også bestukket med et godt kødben:slem: så der var ingen piven eller gøen og da jeg kom hjem var mit hjem stadig intakt Vi tager dagligt ned i hunde skoven, da første par gange vi var der nede ville han som jeg skrev ikke løbe mere end 2 meter fra mig, men han er blevet meget mere modig og er du da helt åndssvag det lille skravl kan give den gas.. han er jo sindsygt hurtig Igår havde jeg ham med hjem til mig far, hvor han mødte hans schæfer og de er blevet pot og pande de to, de tonsede rundt i flere timer og legede:) til sidst kunne min fars hund ikke følge med mere og puttede sig hen i sin kurv, det ville Puma altså ikke finde sig i så han gik da bare hen og hoppede med forbenene på den stakkels gamle hund:hmm: Jo så han han også fået to gode venner som vi mødes med nede i skoven, det er to jack russel der har han vidst mødt sine lige mænd:mrgreen: Meeeeen selvom han har været ude og give den gas så når vi kommer hjem ser Puma sådan her ud Og så skal det lige tilføjes at han putter under dynen hele natten :hjerte: Jeg har desværre haft glemt mit kamera hvergang vi har været ude men her er et par billeder herhjemme fra Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Februar 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2012 Sikke en dejlig opdatering om ham:-) Tillykke med, at det går godt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Februar 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2012 Dejlig opdatering :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Februar 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2012 Hvor er det dejligt at høre at det går godt med ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2012 Dejlig opdatering:-D Husk nu at træne alene-hjemme med ham, selvom du har ferie. Så du ikke får et chok og problem, når du starter på arbejde/skole:genert: Selvom han har kunne være alene andre steder, er det ikke ensbetydende med at han kan et nyt sted Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2012 Tak for opdateringen, hvor er det dejligt at høre, at det går godt med ham. Og som Jeanette skriver, husk at træne alene-hjemme med ham i stille og roligt tempo, mens du har ferie. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Februar 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2012 Hvor er det bare dejlig med en Puma opdatering Og ja alenehjemme træning kan man aldrig få for meget af! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sidsel Besvaret Februar 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2012 vi træner også stille og roligt alene hjemme. Og han kan nu være alene 30 min uden der sker noget så næste gang prøver vi med en time osv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Februar 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2012 Tusind tak for opdateringen, jeg er utrolig glad for at høre at det går så godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bustertrold Besvaret Februar 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2012 Dejlig opdatering . Og ja, kan kun tilslutte mig træning af alenehjemme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2012 Dejlig opdatering, godt at vide at Puma er kommet til et hjem, hvor han er elsket :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sidsel Besvaret Februar 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 29, 2012 jeg er super glad for ham han passer bare så godt ind. Vi træner også alene hjemme. Og er nu på 1 time og 30 min uden at ødelægge noget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts