Hop til indhold

Marts billedetråd


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

  • Svar 425
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nårh, Anton :hjerte:. Hahahaha, det er så sjaw, når de ruller sig med tingene. Fjollelykke og "uhhh, den er lækker, jeg skal dufte ligesom den!!" :-D

Ja, det er underligt, at de gør det. Oksestruber er dog ikke det værste, når det nu skal være.

Men man er ikke i tvivl om, at de er glade og fjollede oven i hovedet:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

:sjov: :sjov: :sjov:

 

Æææh, ja ikke så sjovt for dine stiletter selvfølgelig... :ae:

 

Så er det godt jeg så sjældent bruger dem, efter jeg har fået hund :cool:

 

Ja, det er underligt, at de gør det. Oksestruber er dog ikke det værste, når det nu skal være.

Men man er ikke i tvivl om, at de er glade og fjollede oven i hovedet:-)

 

Når vi er på besøg i dyrehandler, så forsøger Karla altid at rulle sig oveni pakkerne med kallun :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har Iso og jeg skiftet gåturs-rute, da de jo absolut skulle så på de marker vi plejer at gå på... Så er det heldigt at vi har vores græsmark, som vi kan bruge året rundt! :5up:

 

Det er ret svært at fotografere Iso, for hun er aldrig helt stille, og spiser bare græs når hun render rundt deroppe. Så må man jo sætte hunden. Hvilket resulterer i en hund der bare venter på at eksplodere når hun får sin frikommando... :lol:

 

IMG_0523b.jpg

 

IMG_0522b.jpg

 

Så prøver vi en dæk, det går noget bedre! Det blå hus i baggrunden er min nærmeste nabo, mit hus ligger bagved, et stykke væk, ca.midt imellem det gule og det blå.

 

IMG_0520b.jpg

 

Vores græsmark, set fra et stykke op på marken. Vejen går nede mellem græsset og den pløjede mark, vores lille by ligger til venstre, ude af billede.

 

IMG_0527b.jpg

 

Bagefter er det rart med en siesta på sin helt egen seng... :lol:

 

IMG_0516b.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

"Vaaand:lun::lun:" Siger Luna:lol::lol:

 

Jeg kan love dig for, at boede vi der, så var Luna deri hver dag:lol:

Hehe, ja det kunne jeg forestille mig! Iso går heldigvis ikke i. Aner ikke om det er dybt eller helt tilgroet eller hvad. Det er egentlig bare et mindre vandhul, men det er gået helt over sine bredder, efter 2 år med så meget sne og vand!

 

Sorry, forum driller og sætter billederne forkert. Jeg prøver igen

 

Se hvem der ville lege med i dag:

 

 

 

DSC_6317.jpg

 

 

Søde Luna... :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, ja det kunne jeg forestille mig! Iso går heldigvis ikke i. Aner ikke om det er dybt eller helt tilgroet eller hvad. Det er egentlig bare et mindre vandhul, men det er gået helt over sine bredder, efter 2 år med så meget sne og vand!

 

 

 

Søde Luna... :lun:

 

årh hvor er hun altså dejlig :lun::lun::lun:

 

Taark begge 2. Ja jeg må jo erklære mig ret enig:lun: Og så at hun gad lege med i dag, så er man jo ekstra glad.

 

Anna, det behøver heller ikke være dybt, bare man kan løbe i det og stikke hovedet ned i det og lege krokodille, SÅ er det rigeligt:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Har købt en stol i genbrug til Flipsedyret så han kan komme til at se ud af døren og nyde udsigten....

 

Tror den er godkendt :mrgreen::lun:

 

[ATTACH=CONFIG]81315[/ATTACH]

 

Nåååårh, en lille udkigshund. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...