Hop til indhold

Højgravid supermodel


Gæst Troglodyt
 Share

Recommended Posts

Gæst Troglodyt

IMG_3902.JPG

:cool: Her er nogle helt ferske billeder af vores nyklippede, højgravide supermodel - prinsesse Heika :lun:

IMG_3887.JPG

IMG_3891.JPG

IMG_3897.JPG

IMG_3901.JPG

IMG_3903.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Han er da, det mest rolige væsen på denne jord ;)

 

Men ja, han ser måske lidt anarkistisk ud på billederne. Det bliver der dog lavet om på, for han bliver klippet ned idag! Nu hvor vi skal have hvalpe har vi valgt at lave pelsarbejdet lidt mindre ....

 

Han ligner også en ren anarkist :cool:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Vi var i scanneren for en uge siden, og der kunne vi se 2 hvalpe. Så mindst to bliver det i hvert fald. Jeg kan forstå at der muligvis kan 'gemme sig' flere hvalpe derinde. Så det bliver spændende. Er dog glad for at der er mindst to - for jeg tror det er bedre for hvalpene at have nogen at 'slås med'.

Åhr, hvor er de begge smukke :lun:

 

Hvor bliver det spændende med babies :klap: Ved i hvor mange der kommer?

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er da, det mest rolige væsen på denne jord ;)

 

Men ja, han ser måske lidt anarkistisk ud på billederne. Det bliver der dog lavet om på, for han bliver klippet ned idag! Nu hvor vi skal have hvalpe har vi valgt at lave pelsarbejdet lidt mindre ....

:shock: ned?? du ved godt han ikke når at få pels til jeres udstilling så, ikke? :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var i scanneren for en uge siden, og der kunne vi se 2 hvalpe. Så mindst to bliver det i hvert fald. Jeg kan forstå at der muligvis kan 'gemme sig' flere hvalpe derinde. Så det bliver spændende. Er dog glad for at der er mindst to - for jeg tror det er bedre for hvalpene at have nogen at 'slås med'.
Jeg troede hun var blevet røntgenfotograferet?? Men med scanning kan der godt gemme sig nogen...

Jeg fik Shakira og Delica røntgenfotograferet i fredags..De skal have 4 hver..De 2 små hunde :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Ja, så vi har ingen hunde med på udstilling i år - så du kan jo bare komme til Færøerne med en hanhund og en tæve i august, så kan du få certerne denne gang! :blink:

:shock: ned?? du ved godt han ikke når at få pels til jeres udstilling så, ikke? :slem:
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...