Gæst Missing Skrevet Marts 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Marts 3, 2012 ...and all the girls say I'm pretty fly for a black dog...eller, mon der er noget, han har misforstået, den kære Buzzer Billeder fra i går :hjerte: og så lige et, hvor det ser ud som om, han æder størsten Benene kunne dog godt være lidt på jorden..sådan en lille smule Jeg :hjerte: min hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Marts 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2012 Hvor han bare skøn De er de nu begge - Og det ser ud til de har en fest sammen :5up: Men hold da op, hvor er han altså bare blevet voksen at se på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Marts 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2012 Hvor han bare skøn De er de nu begge - Og det ser ud til de har en fest sammen :5up: Men hold da op, hvor er han altså bare blevet voksen at se på De leger rigtig godt. Hun skreg af grin hele tiden Voksen? Nej da, han ser da stadig ud som på dette billede Ingen ben på jorden og efter et barn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Marts 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2012 Ok, hvis I går mig på klingen, kan jeg måske godt se det lidt....lidt.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Marts 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2012 Buzz er én af de der hunde jeg bare MÅ møde en dag! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Marts 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2012 Hvor er han bare festlig! Håber jeg får lov at opleve ham i levende live når jeg kommer over. Han minder SÅ meget om min nabos nu afdøde Spring. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Marts 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2012 Hvor er han bare festlig! Håber jeg får lov at opleve ham i levende live når jeg kommer over. Han minder SÅ meget om min nabos nu afdøde Spring. Åh det ville han gerne. Men jeg ved ikke lige, hvornår det skulle være. Søndag kan jeg ikke. Lørdag er uden hund, ikke? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Marts 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2012 Buzz er én af de der hunde jeg bare MÅ møde en dag! Du er velkommen Han er lige så sød, som han ser ud - og lidt til :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Marts 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2012 Hvor er han bare fiiin :hjerte: Jeg så faktisk en voksen sort storpudel i foregårs... Den var dog ikke helt så fin, som Buzz Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2012 Søde dejlige Buzz-man:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Marts 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2012 Hvor er han smuk og ser så glad og legesyg ud!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Marts 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2012 Sød Buzz-ling Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Marts 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2012 Hvor er han bare festlig! Håber jeg får lov at opleve ham i levende live når jeg kommer over. Han minder SÅ meget om min nabos nu afdøde Spring. Det ser ud til at Spring meget passende ku' være Buzz' mellemnavn... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2012 Såååååååådan nogle fine billeder, han er ultra lækker - og vildt god musiksmag han har! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Marts 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2012 Åh det ville han gerne. Men jeg ved ikke lige, hvornår det skulle være. Søndag kan jeg ikke. Lørdag er uden hund, ikke? Øv. Nej, der er vist ikke plads til flere hunde om lørdagen. Måske jeg kan lokke lidt med Fox og se om et eller andet kan lade sig gøre. :hmm: Det ser ud til at Spring meget passende ku' være Buzz' mellemnavn... Nemlig! Der er luft under poterne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2012 Buzzador altså :hjerte: lange ben og et hjerte af guld :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret Marts 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2012 Hvor er han blevet stor Og bamsen er næsten ligeså stor som hunden, sejt :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Marts 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2012 En rigtig Pudel, man flyver i stedet for at løbe. Hvor er han skøn. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Marts 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2012 Åårh Buzz <3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2012 :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hogan Besvaret Marts 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2012 Hvor er han dog blevet stor, men bestemt ikke mindre dejlig :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Marts 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2012 Hvor er han bare fiiin :hjerte: Jeg så faktisk en voksen sort storpudel i foregårs... Den var dog ikke helt så fin, som Buzz Jeg er jo bestemt ikke forudindtaget eller noget, men jeg er sikker på, at du har ret Hvor er han smuk og ser så glad og legesyg ud!! Han er altid klar på leg :hjerte: (eller måske ikke lige nu, hvor han er halvdød efter meget lang legetur i hedeland med to dværgpudler - size doesn't matter) Det ser ud til at Spring meget passende ku' være Buzz' mellemnavn... Han er min fjeder Øv. Nej, der er vist ikke plads til flere hunde om lørdagen. Måske jeg kan lokke lidt med Fox og se om et eller andet kan lade sig gøre. :hmm: Nemlig! Der er luft under poterne. Vi må se, om Foxy er til at tale med - det er hun nok En rigtig Pudel, man flyver i stedet for at løbe. Hvor er han skøn. Tak :kys: Og nemlig _____________________________________________________ Han er bare fantastisk :hjerte: Lige da vi fik ham, var jeg ikke i tvivl om, at han var en god hund og den rette til os. Men jeg var måske lidt bange for, at han altid ville være en lille smule i skyggen af min gamle tæve, som var noget helt, helt unikt og som jeg havde et meget nært bånd til. I dag, da vi tog i hedeland, så slog det mig, at jeg er komplet hovedkulds forelsket i min lille hund :hjerte: Vi mødte to dværgpudler og ejeren var meget begejstret for Buzz. Vi snakkede meget om pudler og tilbragte meget tid sammen. Hun sagde på et tidspunkt: Undskyld jeg snakker så meget om din hund, men jeg er helt forelsket i ham - hvortil jeg kunne sige, at jeg bestemt også har tabt mit hjerte helt og aldeles :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts