Hop til indhold

Strinter din hanhund indenfor?


Lykkeliv
 Share

Strinter din hanhund indenfor  

58 stemmer

  1. 1. Strinter din hanhund indenfor

    • Nix!
      48
    • Ja, både ude og hjemme.
      4
    • Ja, men kun når vi er hjemme ved andre.
      1
    • Ja, men kun hvis der er andre der er kommet ham i forkøbet.
      5


Recommended Posts

Gæst Michelle w

Jeg har osse svaret nix. Reiki gjorde det da jeg fik ham (10 mdr gammel hormonbombe af en hanhund:stupid:), men efter at være taget på fersk gerning 2 gange, var det slut.

Det er smuttet for ham en enkelt gang siden. Vil tro han har været omkring de 2 år der.

 

Nu er han 5, og har altså ikke strintet indenfor siden... Hverken i hjem med tæver, hanhunde, herhjemme e.l. Ikke engang når Gaia er i løb.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så burde mine ikke gøre det - tror mere det er vane, de lærte ikke renlighed som hvalpe, så det falder bare naturligt

 

 

Det lyder faktisk meget sandsynligt. Jeg har bare altid tænkt det som et eller andet med virkelig at markere, at det her er mit område, men jeg tror da egentlig mere på din forklaring !

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Til gengæld strinter ALLE hunde hos os..og det er totalt nederen, for har der været en fremmed hund i stuen og strintet så kan jeg være sikker på at mine SKAL strinte det samme sted de næste 3 dage... Ellers strinter de sjældent indenfor, kun når der er højløbske tæver... Og de må heller ikke strinte :fyfy:

 

:oops:

 

Mine strinter aldrig - men de gør det altid i løveland :oops:

 

Ellers oplever jeg det ikke. Liiige på nær en gang, hvor Luffe strintede, da vi var på besøg hos Silver (en anden løve). Han gjorde det så desværre på Silvers ejers dametaske :evil: Ret pinligt....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Michelle w
:oops:

 

Mine strinter aldrig - men de gør det altid i løveland :oops:

 

Ellers oplever jeg det ikke. Liiige på nær en gang, hvor Luffe strintede, da vi var på besøg hos Silver (en anden løve). Han gjorde det så desværre på Silvers ejers dametaske :evil: Ret pinligt....

 

Ork du er ikke ene om den slags pinlige episoder. Reiki har strintet på et bur inkl de 2 hunde der var inden i det, lige før han skulle i ringen til hans første udstilling -sådan klarer man konkurrenten:mrgreen:

Det var så en udendørs udstilling, så det tæller jo ikke i tråden her, men pinligt var det i hvert fald hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Har svaret nix..

 

Ricko, har aldrig strintet indenfor, men ved ikke om han kunne finde på det overhovedet..... jeg håber det ikke :)

 

Har dog haft ham med i en dyreforretning her i Vejle, og der virkede han nok lidt for interesseret i alle de nye ting der, men gjorde ikke noget.... gudskelov..... det havde været flovt ;);)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Spilop

Ingen af min strinter, altså selvf med enkelte udtagelser, ligesom alle jer andre. Alle (næsten) strinter hjemme ved os. Heldigvis markere ingen af mine ovenpå. Vi har også tisse regler. Ingen tisning op af huse, biler, skraldespande og langt det vigtigste ikke op af agilityforhindringer når vi går ude og stiller bane op, ligegyldig hvor mange der har været der før.

Jeg havde engang en dværg pinsher TÆVE som markerede når vi var på besøg i hjem med mange andre hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Uuh, vidste ikke hvad jeg skulle svare, for Møffe letter kun ben i butikker og på dyreklinikker :genert: Men tænkte, at den med at andre skulle have lettet benet først nok passede meget godt... :lol:

 

Dametisser han så, når han er hjemme og andre steder end butikker og dyreklinikker?

 

Sorry - kunne ikke dy mig :lol:

 

... og så kunne du jo egentlig godt 'få skovlen under mig' - for hvis han er som Bravo, så letter han kun ben udenfor haven. Bravo dametisser herhjemme og for det meste også ude, men når han en sjælden gang 'glemmer' gammel lærdom og letter ben, så er det altid i naturen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dametisser han så, når han er hjemme og andre steder end butikker og dyreklinikker?

 

Sorry - kunne ikke dy mig :lol:

 

... og så kunne du jo egentlig godt 'få skovlen under mig' - for hvis han er som Bravo, så letter han kun ben udenfor haven. Bravo dametisser herhjemme og for det meste også ude, men når han en sjælden gang 'glemmer' gammel lærdom og letter ben, så er det altid i naturen.

 

I haven letter han nogle gange ben - andre gange hvalpe-tisser han :mrgreen: Men i haven er det altid den store sø, så han orker sjældent at holde benet løftet :lol:

 

Uden for haven hvalpetisser han også nu og da. Og han gider da ikke lette benet, når der ikke er noget at lette benet op ad (græsplæne fx). Der har han så udviklet sin helt egen specielle teknik... Ned i hvalpe-tisse-stilling og så tager man et skridt og så et skridt til og igen og igen. Så man får en fiiin zig-zag markering :lol:

 

I butikker og lign. er det tilgengæld altid rigtig hanhunde-ben-letning :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...