Hop til indhold

Strinter din hanhund indenfor?


Lykkeliv
 Share

Strinter din hanhund indenfor  

58 stemmer

  1. 1. Strinter din hanhund indenfor

    • Nix!
      48
    • Ja, både ude og hjemme.
      4
    • Ja, men kun når vi er hjemme ved andre.
      1
    • Ja, men kun hvis der er andre der er kommet ham i forkøbet.
      5


Recommended Posts

nu har jeg så tilladt mig at svare nix. på trods af, at det er sket 2 gange. én gang hjemme hos sonja og én gang hjemme hos mine forældre, hvor han var helt bedøvet og dopet. hos sonja var der vist ingen undskyldning.

 

men han er blevet passet hos både tæver, kastrater og intakte hanhunde (og diverse kombinationer) uden nogen problemer, og vi har ham jo rigtig meget med rundt omkring, så de to uheld opfatter jeg som - ja uheld :mrgreen: ikke engang da han var til løvetræf med måske ... 20 fremmede hunde i et hus, lagde han an til at strinte. så jeg stoler ret meget på ham. herhjemme har han ikke tisset siden han var lillebitte og urenlig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, Charlie kan godt finde på at strinte. Han er ikke slem til det, men netop fordi jeg ved han kan finde på det, så når vi er ude på besøg, så får han altså bare en ble på. Så er alle glade, jeg kan slappe af og gæsterne får ikke tis i hjemmet:blink:

 

Heldigvis er han jo en lille hund, så muligheden for en ble er der.

 

Til gengæld, så er det uhyre sjældent han letter ben, når først der er en ble på :lol:

 

Og han gør det ikke herhjemme :-D

 

 

EDIT: Jeg tror kun han gør det de steder andre har været.. Hos min veninde der ikke har hund og andre hunde ikke har været, der strintede han ikke en eneste gang, trods vi var der i 3 dage og han ingen ble havde på. Det samme hos en anden veninde..

Link til indlæg
Del på andre sites

nu har jeg så tilladt mig at svare nix. på trods af, at det er sket 2 gange. én gang hjemme hos sonja og én gang hjemme hos mine forældre, hvor han var helt bedøvet og dopet. hos sonja var der vist ingen undskyldning.

 

men han er blevet passet hos både tæver, kastrater og intakte hanhunde (og diverse kombinationer) uden nogen problemer, og vi har ham jo rigtig meget med rundt omkring, så de to uheld opfatter jeg som - ja uheld :mrgreen: ikke engang da han var til løvetræf med måske ... 20 fremmede hunde i et hus, lagde han an til at strinte. så jeg stoler ret meget på ham. herhjemme har han ikke tisset siden han var lillebitte og urenlig.

Jeg tør godt skrive under på, at din hund ikke strinter. Heller ikke selvom lækker lækker dame er kommet ham i forkøbet :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har så svaret Ja, netop fordi det er sket 1 gang.

Normalt gør han ikke og jeg vil absolut ikke acceptere det. Men der var liiiiiiige den ene gang hos Bigbullies.... :oops: Hun sagde så at det var ganske normalt at hanhunde lige skulle markere lige der.

Herhjemme eller andre steder gør han han ikke. Og han har heller ikke strintet op af mig når vi er ude. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg valgte at svare nix. han har gjort det én gang, men det var ved dyrlægen og han var vildt stresset så jeg synes ikke det tæller med :genert: jeg tror dog godt han kunne finde på det hvis andre har gjort det først så jeg er meget over ham hvis vi fx er i en dyrehandel eller andre steder. Vi besøger vist næstren udelukkende hjem med hanhunde så jeg ved faktisk ikke om han kunne finde på det hvis der duftede rigtig godt af tæve :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine hanhunde har altid ble på når vi er ude hos folk eller på hoteller.. Jeg vil godt kunne komme igen. De har dog sjældent pisset i bleerne..

 

Til gengæld strinter ALLE hunde hos os..og det er totalt nederen, for har der været en fremmed hund i stuen og strintet så kan jeg være sikker på at mine SKAL strinte det samme sted de næste 3 dage... Ellers strinter de sjældent indenfor, kun når der er højløbske tæver... Og de må heller ikke strinte :fyfy:

Link til indlæg
Del på andre sites

har svaret Nix men kaos gjorde det får han blev kastreret der strintede han 3 gange på under 15 minutter hos min mor. jeg var ikke til stede emn på ture fik den også hele armen. Efter han er blevet kastreret har han ikke strintet nogle steder indendørs når vi har besøgt nogle.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har tilladt mig at svare nix.. Chivas har gjort det en enkelt gang der hjemme, da han var ikke så gammel, mellem 6 og 12 mdr. mener jeg, mens der var gæster og der var tyggeting indvoldveret, ellers aldrig.

 

Og jeg mener bestemt heller ikke at han har gjort det andre steder, det ville være nærliggende hvis han havde gjort det hjemme ved Linda, for han er dødeligt forelsket i Kiki, men det har han da ikke, vel Linda? :hmm:

 

Cody var tilgengæld slem til at gøre det ude, hvis vi var på besøg i hjem med andre hunde, så kunne man være 99% sikker på at han nok skulle strinte på et tidspunkt, men han gjorde det never ever hjemme ved os selv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dexter strinter hjemme hos opdrætter, så der får han ble på,og 1-2 gange op af opdrætter:rolleyes:

Men det må simpelthen være pga alle de fantastiske hundedufte, der er samlet på 1 sted. Det har faktisk også først været efter et stykke tid, så han nok var ved at være trængende..

 

Ellers har han gjort det 1 gang, da han var 7 mdr hjemme ved kærestens mormor. Og der tror jeg at grunden var, at han var ved at være trængende + at kærestens morfar havde gået og strintet i stuen pga alderdom.. så jeg tror at den stue lugter ret sært for en hund..

 

Boris har aldrig gjort det. Jeg har dem jævnligt med ud til familie og venner og der har de ALDRIG gjort det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har tilladt mig at svare nix.. Chivas har gjort det en enkelt gang der hjemme, da han var ikke så gammel, mellem 6 og 12 mdr. mener jeg, mens der var gæster og der var tyggeting indvoldveret, ellers aldrig.

 

Og jeg mener bestemt heller ikke at han har gjort det andre steder, det ville være nærliggende hvis han havde gjort det hjemme ved Linda, for han er dødeligt forelsket i Kiki, men det har han da ikke, vel Linda? :hmm:

 

Cody var tilgengæld slem til at gøre det ude, hvis vi var på besøg i hjem med andre hunde, så kunne man være 99% sikker på at han nok skulle strinte på et tidspunkt, men han gjorde det never ever hjemme ved os selv.

 

 

Nix han har ikke strintet herhjemme på hans mini ferie :mrgreen: Så vidt jeg husker er jeg ret sikker på han helelr ikek rigtig fik det gjort i haven han var mest koncentreret om at snige sig tæt ind på kiki han ville SÅ gerne ligge ved hende , dog endte det med koda til sidst efter Koda havde prøvet længe at få lov at putte med chivas hihi <3

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

Jeg har svaret nej fordi min yngste hund aldrig har gjort det og min ældste kun har gjort det to gange.......en gang herhjemme og en gang hos en veninde. Men det var da han var omkring et års tid tror jeg. Det eneste sted han kan finde på at gøre det er hos dyrlægen, hvis jeg ikke er opmærksom nok og får ham stoppet.

Så måske mit svar ikke er helt korrekt alligevel:oops:.

 

V.H. Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

Fnis, troede jeg var den eneste der kunne sige både ude og hjemme - derfor går Zamzam med ble og der er som regel gevinst! Havde besøg af Ninjamor og dengang jeg tog mig sammen og gjorde som hun sagde holdt han op i 2 måneder, men så blev jeg slatten og han begyndte igen :oops:

 

De har været alt for meget alene hjemme i de sidste par uger og Fønix har også haft uheld :oops: håber dog, det kun er uheld, men ellers så er det udelukkende min skyld og ved at være lidt pinligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...