Hop til indhold

Vores næste hund Homer


fhk2507
 Share

Recommended Posts

  • Svar 322
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Kl 10.30 går turen til Odense, det bliver rigtig spændende at se den lille fyr live, samt se de andre hunde de har. Jeg regner helt sikker med, at få et rigtig godt samarbejde med opdrætter, de er begge to meget inde i hundeverdenen, træner begge to deres hunde i IPO og spor.. så de vil helt sikkert kunne give en masse gode råd fremover.

Men førs og fremmest glæder vi os til at side med den lille fyr og bare nusse:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja så kom vi hjem igen, det var rigtig godt at se ham... De kalder ham Homer, det syndes vi faktisk også passer rigtig godt, så det bliver det navn vi bruger til ham femover.

Men her er et par billeder, desværre ikke alle lige skape, da de taget med mobil.

 

PhotoCrop_2012-03-24_05-06-52-.jpg Homer ser lille ud ved siden af min kone.

PhotoCrop_2012-03-18_09-27-08-.jpg

PhotoCrop_2012-03-22_10-26-24-.jpg

PhotoCrop_2012-03-24_04-39-17-.jpg

PhotoCrop_2012-03-24_04-40-01-.jpg

PhotoCrop_2012-03-24_04-39-38-.jpg

PhotoCrop_2012-03-24_04-40-19-.jpg

PhotoCrop_2012-03-24_04-40-41-.jpg

PhotoCrop_2012-03-24_04-41-18-.jpg

PhotoCrop_2012-03-24_05-05-49-.jpg

PhotoCrop_2012-03-24_05-06-09-.jpg

PhotoCrop_2012-03-24_05-06-29-.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak skal i have, ja han er bare vild lækker, han er 4 uger på tirsdag, vi kunne heller ikke rigtig slippe ham igen, så vi kom selvfølgelig for sent til færgen , da vi skulle hjem igen.

De andre hunde var også super dejlige, det er deres store hvalp/unghund på 8 mdr. der sidder i sofaen, en rigtig kælepotte. Mor hunden var også super , den satte sig tæt op af mig, så den kunne kløs på brystet, heller ingen problemer med at få lov til at tage hvalpen op.

Men nu blive de sidste 4-5 uger rigtig lange, ventetiden går bare så langsomt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Yeahhhhh endelig nogle andre, som også synes, at Homer er perfekt navn til en hanhund:lun: - nu har jeg efterhånden foreslået det flere gange herinde, men ingen er bidt på endnu! Er sikker på at jeres Homer bliver et pragteksemplar:hjerte:

 

Hvor er han dejlig:lun:

 

Det var heller ikke mit første valg, men han hedder Homer på hans stamtavle og de kaldte ham det, man kunne se han var begyndt at lytte efter når de kaldte, så vi havde tænkt over det på vej hjem, ja så syndes vi faktisk det var et rigtig godt navn til ham.

Ja han var en del mere lækker irl end på billeder, så nu skal tiden bare gå, så vi kan hente ham hjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Årh, sådan en lille puller :lun:. Det er ikke til at fatte, at de bliver sådan nogle store hunde, når de er så små og bette.

Det er altså fantastisk at se de her tråde med nyfødte og så skridt for skridt, som dagene går. Tillykke med lille Homer!

(og jeg er også totalt fan af navnet! :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...