Hop til indhold

Mit ny liv med Elvis


Bjæf
 Share

Recommended Posts

Hej

 

Som nogle måske ved, mistede jeg min gamle, skønne, dejlige og helt igennem fantastiske labrador sidst i januar. Jeg kom i kontakt med kennel löwchen allerede et par dage efter, jeg havde sagt farvel til Molly og weekenden efter var jeg på besøg med mine forældre i Nordjylland. Janni havde sendt nogle mail omkring de hunde, der var til salg og ud fra det, var det Elvis jeg gerne ville besøge. Jeg har sommetider lange arbejdsdage, så mine forældre med, da de er hundesittere, når jeg er på arbejde.

 

Jeg var lidt nervøs for, hvordan han ville tage det at få ikke bare 1, men 2 nye hjem på én gang, men han har klaret det så fint. Jeg har måtte udskifte sele og snor mm til en mindre størrelse, men han er vild med Molly's gamle kurv selvom hun var 7 gange så stor :)

 

Elvis har iøvrigt fået nyt navn og hedder nu Viktor.

 

IMAG0241_1.jpg

IMAG0240.jpg

IMAG0241.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med Viktor:lun: jeg håber jeg er lige så heldig når jeg skal have hvalp/hund?? :lol: satser på at Janni hjælper med valget, der er så mange dejlige, så vil jeg bare have alle og kan ikke vælge, hvis udvalget er stort, men Delica er fantastisk:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...