Hop til indhold

Sille kaster op.


tantemaier
 Share

Recommended Posts

Er glad for at hører at dyrlægen kunne hjælpe hende, blev bekymret da jeg læste om jeres morgentur.

 

Hvad for noget vådfoder bruger du til hende, når hun ikke kan tåle så meget ?? Er det noget fra dyrlægen eller noget du selv laver ??

 

 

Sender masser af god bedring til den lille Sille pige og håber maven snart bliver bedre. :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 52
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tak igen for jeres krammer og krydsede fingre og poter.

Sille får Gastro intestinal fra dyrlægen. Vådfoder de første par dage og så over på tørkost i en uges tid. Hun fik det sidste år, da hun var syg med maven og der kunne hun godt tåle det.

Min mand har givet hende lidt mere mad og hun holder det i sig. Hun er stadig træt.

Jeg håber at hun stadig kan holde maden i sig når indsprøjtningen ikke virker mere...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja tak, det gør det :-D Hun synes det er dejligt at få hundemad 6 gange om dagen :mrgreen:, selvom hun dog syens jeg sulter hende. Hun var lige ude hos Christian og få sat ryggen på plads :5up: Så nu skal hun bare have lidt mere ro og så håber jeg hun er fit for fight igen. Vi går dog langt uden om markerne lige nu. Så går vi bare på vores egen, men det er jo ikke det samme, men sådan er det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...